return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 
ILTA Top 20 Producers Of The Year Vote Has Begun! (pg. 3)
View this Thread in Original format
taltul

דיי עוד פעם סוטים מן הנושא...
בתגובה שלי לאליאור התכוונתי לא לזה שמה הוא אוהב מה לא אוהב או מה צריך לאהוב חס וחלילה, אלא לזילזול הלא ברור הזה באומני טראנס הגדולים כמו מרקוס למשל...

לעזאזל זה פורום של מכורים למוזיקה אלקטרונית פור גאד סייק - למה פה אני צריך לשמוע תגובות מזלזלות ביוצרי המוזיקה שאני מכור עליה... זה הדבר היחיד שהתכוונתי אליו...

וחלאס לשנות נושא ולהגיד שאני מתנגד למה שאתה אוהב - תעשה מה שבראש שלך רק אל תתחיל פה לזלזל באלקטרונית כי אחרת בישביל מה יש את הפורום הזה???
Rising
הבחירה שלי...

1.Mark Ottan - מלך...! מקוריות זה בדיוק מה שחסר במוזיקה של ימינו
בתחום הפרוגרסיב טראנס ואפליפטינג והוא עונה על הציפיות יותר מכל אחד אחר

2.Signum - לא איכזבו אותי לרגע השנה וממשיכים ליצור מוזיקה ברמה גם השנה

3.Habersham - דיימון פונוני...מאטלנטה ריגש אותי השנה עם ברייק ביט וצלילים מאוד יחודיים...שיחק אותה והשנה הבאה הוא הולך להביא אותה..תגלית השנה מבחינתי.

4.Andy Moor כל מה שנאמר פה כבר על הבחור הכשרוני..

5.Chris Salt - אההההה!#@@#@! איזה מלודיות וברייקביט מטורף יש לבנאדם הזה
נגיעות אפלות... הבנאדם תותח!!
DJ Alex E.
טוב אני מוכרח להגיד שזה אחד הדברים הכי קשים בעולם לעשות רשימה רק של 5 יוצרים
אולי נרחיב את זה ל10?
היו לי כמה יוצרים בראש,אבל ככל שקראתי את התגובות פה נזכרתי בעוד ועוד יוצרים טובים שנפלו לי מהראש...
והבעיה שלי היא שאני שומע את כל הסגנונות,החל מטק טראנס ועל לברייקס
ותאמינו לי שזה ממש קשה לעשות רשימה כזאת...
אניוואי,אחרי צירי לידה קשים,הנה הרשימה שלי:

1. Miika Eloranta aka Super8 aka 1\2 Aalto -
נורא קשה לבחור מקום ראשון.אז נכון שמבחינת סאונד ההפקות שלו לא הכי מקוריות בעולם,אבל הוא יוצר את האפליפטינג טראנס המושלם לדעתי.מלודיות מדהימות,עליות חזקות וסאונד מהפנט!כל קטע שידו של האיש הזה נוגעת בו,ישר גורם לי להתאהב בו.
אין עליו.
just to mention a few:
הרמיקס ל aurora-sleeping satellite,space bros.-one more chance , menno de jong-guanxi,mirco de govia-voller sterne
שהם מעולים לדעתי וכמובן הדברים פרי יצירתו כמו
Alba,rush,cre8,taurine
שכל אחד מהם הפך להימנון טראנס בפני עצמו

2. Rikard Fredriksson aka Probspot aka Rico Soarez -
הרבה לא יסכימו איתי,הרבה יגידו שהוא מאוס,שהוא חוזר על עצמו,שארמין טחן לו את הצורה.
אבל כולכם שוכחים מי עיצב את הסאונד של הפרוגרסיב טראנס של ימינו.
תראו לי אחד שלא נשאר המום אחרי ששמע את יצירת המופת 4play
תראו לי אחד שלא נשאר המום מהסאונדים החדשים המקוריים והמהממים שלו
ואחריו הגיע blueberry
שזכה לרמיקס מהמם של ליקוויט.
אחרי זה הוא הוציא כמה קטעים די בינוניים שבאמת נשמעו ממוחזרים כמו
Flatline, midnight,discoteque, you and me
כבר התחלתי לחשוב שקורא לו מה שקרא לאוזגור קאן.
אבל!
אז הגיע לידי הקטע
pete_lazonby-sacred_cycles__probspot_remix
שהיה ממש יפה!הבחור קנה חזרה את עולמו
ואז הגיע עוד 2 פנינים
TV dinner & Crossroads
קטעים עצומים!באותו רגע הוא חזר להיות אחד האהובים עלי
ואז הגיע הדובדבן שבקצפת
הרמיקס ל Endre-I kill for you
אני נשבע לכם שכל פעם שאני שומע את הקטע הזה יש לי דממעות!איך מגיעים לרמה כזאת של גאונות??פשוט מדהיייים
אני פשוט לא יכול להסביר מה הולך לי בראש כשאני שומע את הבילד-אפ ואת המלודיה המהממת.
באותו רגע נפל הפור.ריקו שלנו הוא אחד הגדולים השנה ללא ספק

3. Above and Beyond aka Tranquility Base aka Oceanlab aka milions of other projects-
מה לא נאמר על השלישיה הזאת שידם נמצאת בכל.
לכל אחד מהם יש עוד כמה פרוייקטים מהצד שאין לי כוח להזכיר את כולם אבל בינהם P.O.S,Dirt Devils,Rollerball
חוץ משני הרמיקסים האחרונים שלהם לשירים של דידו שהיו על הפרצוף,כל קטע שלהם השנה היה פנינה
זה התחיל מבחינתי עם הרמיקס המצויין ל
matt hardwick-day one & motorcycle- ATRC
המשיך למופת satellite
והמשיך לעוד רמיקסים עצומים והפקות אישיות שלהם כמו
britney-everytime ,S&P-forever,no one on earth,
ועוד שאחריהן הגיעו שניים מהקטעים הכי מדהימים השנה.והם כמובן הרמיקס ל
delerium-silence & Tranquility base- surrender
ואם כבר הזכרנו דברים עצומים,עוד קטע חדש שבקרוב יוצא אבל כבר עכשיו מפציץ לכולם את המוח הוא
P.O.S. - Gravity
בקיצור השלישיה הזאת נתנה חזק בראש.הטראנס המלודי במיטבו

4. Chris Micali-טוב מכאן והלאה כבר נגמר לי הכוח לכתוב
אני פשוט אציין שמבחינתי זהו יוצר הפרוגרסיב האוס הכי טוב השנה יחד עם סאבסקיי.כל קטע שלו פשוט מהפנט אותי מחדש. יוצר ענק שפרץ לתודעה שלי לפחות רק השנה.בהחלט אחד החזקים השנה

5. Steve Helstrip aka The Thrillseekers aka Rapid Eye -
פשוט שנה ענקית למלודיק טראנס בעיקר בזכות האיש הזה ששחרר יצירה אחרי יצירה שהראשונה שבהן היתה emotions in motion
ואחריה באה עוד הפצצה של מלא קטעים משובחים ומרגשים שכולכם מכירים.
אין מה להגיד.יוצר ענק

אוי יש עוד כל כך הרבה טובים.אם אילן יסכים בטובו להרחיב את ההצבעה לעשרה יוצרים אז בבקשה תוסיף את אלה:
6. Leama&Moor
7. Subsky
8. Ferry Corsten
9 . Sander Van Doorn aka Sam Sharp
10. Marco V
markfeldman
quote:
2. Rikard Fredriksson aka Probspot aka Rico Soarez -
הרבה לא יסכימו איתי,הרבה יגידו שהוא מאוס,שהוא חוזר על עצמו,שארמין טחן לו את הצורה.
אבל כולכם שוכחים מי עיצב את הסאונד של הפרוגרסיב טראנס של ימינו.
תראו לי אחד שלא נשאר המום אחרי ששמע את יצירת המופת 4play
תראו לי אחד שלא נשאר המום מהסאונדים החדשים המקוריים והמהממים שלו
ואחריו הגיע blueberry
שזכה לרמיקס מהמם של ליקוויט.
אחרי זה הוא הוציא כמה קטעים די בינוניים שבאמת נשמעו ממוחזרים כמו
Flatline, midnight,discoteque, you and me
כבר התחלתי לחשוב שקורא לו מה שקרא לאוזגור קאן.
אבל!
אז הגיע לידי הקטע
pete_lazonby-sacred_cycles__probspot_remix
שהיה ממש יפה!הבחור קנה חזרה את עולמו
ואז הגיע עוד 2 פנינים
TV dinner & Crossroads
קטעים עצומים!באותו רגע הוא חזר להיות אחד האהובים עלי
ואז הגיע הדובדבן שבקצפת
הרמיקס ל Endre-I kill for you
אני נשבע לכם שכל פעם שאני שומע את הקטע הזה יש לי דממעות!איך מגיעים לרמה כזאת של גאונות??פשוט מדהיייים
אני פשוט לא יכול להסביר מה הולך לי בראש כשאני שומע את הבילד-אפ ואת המלודיה המהממת.
באותו רגע נפל הפור.ריקו שלנו הוא אחד הגדולים השנה ללא ספק


כל מילה זהב ! !
Shahar
טוב עוד אין לי החלטה
אבל כמה תגובות

אוקי אז ככה
Above and Beyond aka Tranquility Base aka Oceanlab
זה לא נכון הכי נכון
כי
Oceanlab
זה השלישיה של
above and beyond + Justine Suissa
אז
aka
לא כל כך נכון לגביהם
אבל אם הם נכללים הם עומדים לתפוס מקום טוב אצלי

עכשיו בקשר להנרי....
תתפלאו..בעיר הבירה כשהוא עלה עם עברי לידר הלכתי לבמה שלהם ועזבתי את הבמת טראנס..כי וואלה אני אוהב תסטייל שלו
אז מה אם חורשים אותו ברדיו...אז מה!?
הוא יודע לעשות כיף לקהל...
נכון אני לא אשווה אותו לטייסטו אבל כן יש לו כבוד אצלי
ויגאל בקשר לשרית חדד..אין מה להגיד הוא עשה רמיקס טוב..באמת שיחק יפה עם השיר בדיוק כמו שאביאור אמר

וטלטול..
שמע אחי אני תופס ממך אחד שמבין דברים ולא מדבר באוויר
אבל בחיית אחי עם כל האהבה שלך למוזיקה איכותית וטובה..אי אפשר כל טרד להתחיל וויכוח על זה
כל הקטע בהצבעה זה שאתה אומר את דעתך
חבל שתתחיל לשלול דברים
גם אלירז לא צריך להגיד "כל מרקוס שולץ" אבל בחייייייית שניכם
זה רק מכער את הטרד כל הערות האלה



ואני רוצה לנצל את הבמה כדי להבהיר משהו חשוב!
יגאל aka אילן
אני יודע תשם שך!
אבל לקח זמן ללמוד אותו ועכשיו אם אני אתחיל לקרוא לך אילן זה יהרוס את המקוריות......
מבין את הסיפור שאחרי השם הזה?
fusi
טוב נהרוס לכם את המצעד עם קצת יוצרי האוס וטכנו
:D

1 - SKYLARK
2 - ERIC PRYDZ
3 - ABOVE & BEYOND
4 - CARL COX
5 - CHRIS LIEBING

...הסברים לגבי בחירותיי יכתבו מאוחר יותר
Shahar
quote:
Originally posted by fusi
טוב נהרוס לכם את המצעד עם קצת יוצרי האוס וטכנו
:D

1 - SKYLARK
2 - ERIC PRYDZ
3 - ABOVE & BEYOND
4 - CARL COX
5 - CHRIS LIEBING

...הסברים לגבי בחירותיי יכתבו מאוחר יותר


איפה האחים פלאש?
fusi
quote:
Originally posted by Shahar
איפה האחים פלאש?

בבית שלהם בת"א
:D

רציתם יוצרים זרים, קיבלת יוצרים זרים
KrazyDJs
quote:
Originally posted by Shahar

ואני רוצה לנצל את הבמה כדי להבהיר משהו חשוב!
יגאל aka אילן
אני יודע תשם שך!
אבל לקח זמן ללמוד אותו ועכשיו אם אני אתחיל לקרוא לך אילן זה יהרוס את המקוריות......
מבין את הסיפור שאחרי השם הזה?


אז אתה מתחיל עם השם שלי הה ?

אביאור, אלירז..ינעל בורא עולם שלך !
אני אראה לך מזה


EDIT
טל, תשמע מה שבא לך, כמה שבא לך..
בוא נפסיק להתווכח..
Shahar
quote:
Originally posted by fusi
בבית שלהם בת"א
:D

רציתם יוצרים זרים, קיבלת יוצרים זרים


חחחחחחחח אני זוכר בריוויו מאיביזה ספרת שאתם מכירים

Shahar
quote:
Originally posted by KrazyDJs
אז אתה מתחיל עם השם שלי הה ?

אביאור, אלירז..ינעל בורא עולם שלך !
אני אראה לך מזה


EDIT
טל, תשמע מה שבא לך, כמה שבא לך..
בוא נפסיק להתווכח..


איך שלא קוראים לך!
DJ Alex E.
אילן ואליאור: עכשיו אתם מבינים מה שהרגשתי כשכולם פה קראו לי אלק ס
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 
Privacy Statement