return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11 
ILTA Top 20 Producers Of The Year Vote Has Begun! (pg. 8)
View this Thread in Original format
yaman
עזבו אתכם עכשיו ריבים

לדעתי מאכז השנה לצערי....

כמה שאני מת על הבן אדם

זה ארמין

מה אני יגיד לכם?....

כיוצר הוא לא נתן כלום השנה חוץ משני קטעים שמוזכרים כאן עם מייק

וחבל מאוד

אני צפתי לרמיקס כובש לאחד מהטראקים שיצאו השנה

אבל כלום.....


חבל מאוד ארמין אני עדיין אוהב אותך
taltul
quote:
Originally posted by yaman
עזבו אתכם עכשיו ריבים

לדעתי מאכז השנה לצערי....

כמה שאני מת על הבן אדם

זה ארמין

מה אני יגיד לכם?....

כיוצר הוא לא נתן כלום השנה חוץ משני קטעים שמוזכרים כאן עם מייק

וחבל מאוד

אני צפתי לרמיקס כובש לאחד מהטראקים שיצאו השנה

אבל כלום.....


חבל מאוד ארמין אני עדיין אוהב אותך

אל דאגה - יש עוד מספיק זמן... אני חושב שמוקדם מדי להסיק מסקנות יש עוד זמן עד לינואר... אז...:)
מקווה להפתעות ולא רק ממנו....
yaman
quote:
Originally posted by taltul
אל דאגה - יש עוד מספיק זמן... אני חושב שמוקדם מדי להסיק מסקנות יש עוד זמן עד לינואר... אז...:)
מקווה להפתעות ולא רק ממנו....


מקווה..

הפתעות אני בטוח שיהיו

דרך אגב מתי יוצא השנה הטופ 20 של אסוט?
markfeldman
quote:
דרך אגב מתי יוצא השנה הטופ 20 של אסוט?


ביום חמישי האחרון של השנה.
DJ Alex E.
אף פעם לא חשבתי שארמין יוצר כזה טוב
כדיג'יי ובנאדם אני תופס ממנו מלך
אבל אף פעם לא אהבתי דברים שהוא יצר
אולי רק yet another dayb & burned with desire
שהיו שיתופים פעולה ווקאלים טובים ומלודיה יפה
ברוב היצירות שלו אין שום דבר מיוחד שתופס אותי
סתם,רגיל כזה
לא גרוע אבל גם לא משהו שהייתי שומע מתוך בחירה
מבחינתי עדיף שימשיך להתמקד במה שהוא מלך בו,וזה התיקלוט והתוכניות שלו ברדיו
oDrori
זאת בהחלט לא היתה השנה של ארמין בהפקה... הוא ביטא את עצמו בעיקר בתחום התיקלוט בלייב וברדיו ובהשקעה מאוד ברורה בלייבל
Armada...

הבחינה הזאת אני באמת מעריך את העבודה שהוא עשה השנה בחשיפת כשרונות חדשים והענקת במה לצעירים
yaman
quote:
Originally posted by DJ Alex E.
אף פעם לא חשבתי שארמין יוצר כזה טוב
כדיג'יי ובנאדם אני תופס ממנו מלך
אבל אף פעם לא אהבתי דברים שהוא יצר
אולי רק yet another dayb & burned with desire
שהיו שיתופים פעולה ווקאלים טובים ומלודיה יפה
ברוב היצירות שלו אין שום דבר מיוחד שתופס אותי
סתם,רגיל כזה
לא גרוע אבל גם לא משהו שהייתי שומע מתוך בחירה
מבחינתי עדיף שימשיך להתמקד במה שהוא מלך בו,וזה התיקלוט והתוכניות שלו ברדיו


אלכס נשמה שחכת לגמרי את הרמקיסים המצויניים שהוא עשה עד עכשיו....

לדעתי טראק השנה של 2003 שהיה אס דה ראש כאמס היה צריך להיות הרמיקס של ארמין
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11 
Privacy Statement