|
ILTA Top 20 Producers Of The Year Vote Has Begun! (pg. 9)
|
View this Thread in Original format
| nesher |
Flutlicht לא עשו הרבה השנה אבל רק בגלל שאני הכי אוהב אותם
Fictivion
MIDOR & Six4Eight
Filo & Peri
Air לא קשור למה שכתבתי עד עכשיו אבל הוציאו אחלה דיסק |
|
|
| KosmiK-G8 |
| quote: | Originally posted by nesher
Flutlicht לא עשו הרבה השנה אבל רק בגלל שאני הכי אוהב אותם
Fictivion
MIDOR & Six4Eight
Filo & Peri
Air לא קשור למה שכתבתי עד עכשיו אבל הוציאו אחלה דיסק |
Flutlicht
מה אתה בוחר בהם???
תשנה את הבחירה מהר
זה כבר מוגזם
הרכב שכבר לא יוצר שנתיים ואתה בוחר בהם?
אם אתה לא משנה את הבחירה מבחינתי אני מחשיב לך את המצעד ככה
1. fictivision
2. midor & six4eight
3. filo & peri
4. air
ואם אתה רוצה אתה יכול להוסיף מקום חמישי |
|
|
| KosmiK-G8 |
קריאה אחרונה לכל חברי הפורום
ההצבעה תסגר מחר בחצות
משמע יש עוד 24 שעות למי שלא הצביע כאן ורוצה להשפיע...לחשוף את משעל ליבו..
ולרשום לנו את 5 המפיקים הטובים של שנת 2004 לדעתו...
יום שבת אני יספור תקולות
ויפרסם תוצאות...
תשארו איתנו כאן בפורום...
באזור חודש דצמבר...בחירת טראק השנה של איי אל טי איי!!!
ואני מתכוון לחשוב על זה בערך שבוע מראש... על איך נעשה את ההצבעה הלא פשוטה הזאת..:) |
|
|
| DJ Alex E. |
עזרת השם סופר8 לוקח מקום ראשון
יאלה יגאל תתחיל בספירה אני מצפה לתוצאות במוצאי שבת :toothless |
|
|
| KosmiK-G8 |
| quote: | Originally posted by DJ Alex E.
עזרת השם סופר8 לוקח מקום ראשון
יאלה יגאל תתחיל בספירה אני מצפה לתוצאות במוצאי שבת :toothless |
יהיו גם תוצאות
וגם מצעד
זאת המטרה:)
חברים אני רואה שתמו הקולות...
אפילו רועי קיבל פה הזדמנות
יאללה עוד פחות מ-4 שעות נסגרת ההצבעה..
תממשו את הזכות הדמוקרטית שלכם...
ותצביעו... |
|
|
| KosmiK-G8 |
טוב קודם כל אני אני יציין שאני מאוכזב מכמות המצביעים הנמוכה...
ציפיתי שיעור הצבעה כמו לדי גיי מאג אצלנ בפורום
אבל התבדיתי...
רק 17 מצביעים...
בכיף עוד 5-6 יכלו להצביע...
חבל
טוב ולתוצאות הרשמיות של אלה שכן טרחו עמחל ושקדו כדי להגיע להכרעה נפשית על המפיקים שבאמת הכי עשו להם את השנה
ILTA's 20 Best Producers Of 2004 - Final Results
1. Above & Beyond
2. Andy Moor
3. Steve Helstrip a.k.a The Thrillseekers
4. Leama (For Leama & Moor Productions)
5. Miika Eloranta a.k.a. Super 8
6. Gabriel & Dresden
7. Bart Van Wissen a.k.a. Fictivision
8. Signum
9. Envio
10. Eric Prydz
11. Mark Otten
12. Chris Micali
13-18. Matthew Dekay
13-18. Don Diablo
13-18. Way Out West
13-18. Skylark
13-18. Richie Hawtin
13-18. Pig & Dan
19-20. Nu-Nrg
19-20. Ronsky Speed |
|
|
| KrazyDJs |
מגניב
pig & dan נכנסו :D
כל הכבוד אילן :) |
|
|
| KosmiK-G8 |
| quote: | Originally posted by KrazyDJs
מגניב
pig & dan נכנסו :D
כל הכבוד אילן :) |
חחחח... זה לא אני אני רק ספרתי תקולות..
:)
זה כמו שאם טיאסטו ישאר שוב ראשון תגיד תודה לעורכי הדי גיי מאג:D |
|
|
| markfeldman |
בהחלט !
איפה
PROBSPOT ?!?!?!? |
|
|
| KrazyDJs |
| quote: | Originally posted by KosmiK-G8
חחחח... זה לא אני אני רק ספרתי תקולות..
:)
זה כמו שאם טיאסטו ישאר שוב ראשון תגיד תודה לעורכי הדי גיי מאג:D |
לא ניסחתי את עצמי נכון, כל הכבוד על כל אירגון המצעד וספירת הקולות..
ומגניב שדן והחזיר מופיעים:D |
|
|
| KosmiK-G8 |
| quote: | Originally posted by markfeldman
בהחלט !
איפה
PROBSPOT ?!?!?!? | פשוט לא הצביעו להם..
מה לעשות שכל משאוהב מאוד את פרובספוט נטול בקונפליקטים קורעי לב.?!:rolleyes:
ואורן.. אכזבה או לא אכזבה..
זה שקלול הקולות
ובחרנו את אבאב אנד ביונד למפיקי השנה...
נקודה...
זאת בחירה של הפורום |
|
|
|
|