return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 
ILTA Top 20 Producers Of The Year Vote Has Begun! (pg. 5)
View this Thread in Original format
Shahar
quote:
Originally posted by DJ Alex E.
אילן ואליאור: עכשיו אתם מבינים מה שהרגשתי כשכולם פה קראו לי אלק ס


לא יודע למה קראו לך אלקס אבל שאני קורא לאילן יגאל זה בצחוק לא בשביל להעליב או משו....
markfeldman
quote:
עידכנתי את הפוסט של הדירוג שלי למעלה...תודה מארק!
מי שיש לו מה להוסיף שיוסיף בכיף...ומי שיכול לפתור לי תדילמה עם טייסטו שיעזור..


שמחתי לעזור.

איזו דילמה יש לך עם טייסטו ?
Haoman TraffiC
1)Richie Hawtin

2)Eric Prydz

3)Sharam Jey

4)Laurent Wolf

5)Steve Angello

:toocool:
DJ Alex E.
אני מסכים עם העניין שאי אפשר לשים יוצר\הרכב כמו לדוגמא ההרכב של ארמין ומייק או את וויט רום ישר בטופ 5 רק על פי 2 קטעים טובים(או שלוש)
אז שכל אחד יעשה מה שבא לו ואם בא לכם לשים אותם תשימו,אבל תחשבו רגע מבחינה מקצועית.
זה הרי לא הגיוני לקרוא למישהו יוצר השנה רק על פי שחרור אחד.
כי אדם שראוי להיקרא יוצר השנה הוא אחד שעמד במבחן הזמן.
אז יכול להיות שהסאונד של היוצר החדש פתאום תפס אותך בהתחלה ואחרי כמה זמן הוא יתחיל לטחון את הצליל הזה וזה ימאס(בדיוק כמו שקרה עם אוזגור קאן)
האמת שמאד התפלאתי לראות אצלך שחר את ההרכב של ארמין ומייק ברשימה.
גם אני מאד אהבתי את שני הטראקים,אבל אין להם עוד שום עבודות משתופות באופק ולדעתי אי אפשר לשים אותם בטופ5 רק על סמך פעם אחת שהם יצרו ביחד.יש הרבה מאד יוצרים אחרים ששיחררו דברים רבים וטובים לא פחות
אז עכשיו כל החוכמולוגים יגידו "עדיף איכות על כמות"
תסלחו לי אבל לעשות טראק אחד טוב ולהיעלם לכל השנה כמו טון טיבי לדוגמא זה לא חוכמה!
זה כמו שיקראו לאוזון הרומנים האלה "הרכב השנה" רק בגלל שהם הוציאו איזה שיר דבילי שתפס בכל העולם
זה הרי לא רציני
אותו הדבר בטראנס
רק תיזכר ביוצרים שהוציאו טראק אחד מצויין ואחרי זה או נעלמו או הוציאו רק זבל(מישהו אמר סוליד גלוב?) ותבין אם מקומם של ארמין&מייק ברשימה
אגב את מייק כבודד בהחלט שקלתי לשים ברשימה כי היו לו עוד מספר רמיקסים ופרוייקטים טובים השנה
Rising
טוב על טעם ועל ריח....

thrilseekers aka steve helstrip aka en motion ..part of free radical, rapid eye etc..
בלה בלה

הוא לדעתי אכזבת השנה...
בואנה חוץ מכמה קטעים שהוא הפגיז
הבנאדם פשוט מיחזר את עצמו בקטעים ממלודיים פשוטים ומסחריים..
לא להאמין אחרי ששנה שעברה הוא הביא אותה בארבעה קטעים בני זונות כמו
rapid eye - stealing beauty!
הקטע של שנת 2003!!
ועוד קטע תענוג
Oceanforce - Euphonic Dream-free radical remix.
ו-insigma - avalon!!!
אהההה@!$#!
Morpheus-Magnetica!! and Signs :O
----

כמה וקאלים ומסחרה בעעע עליו...
השנה הוא לכלכך מה אני אגיד לכם.

אותו דבר קרה עם
re locate aka octagen aka crash bandikot
שהפציץ עם כמה אבל אחרי שראיתי שהוא נסחף כל שבוע קטע אחר ואין חידושים אז יאללה נדחוף גם אותו לתחת..


ושחר יא חלש... מה הצבעת פרויקט של ארמין ומייק
כולה שחרור אחד.. זה לא פאקטור לשיפוט בכלל..
Shahar
quote:
Originally posted by markfeldman
שמחתי לעזור.

איזו דילמה יש לך עם טייסטו ?


אממ...תבדוק את הפוסט הארוך שלי ...הדגשתי שם את טייסטו באדום למטה ופרטתי...יש בלאגן איתו

quote:
Originally posted by Rising
ושחר יא חלש... מה הצבעת פרויקט של ארמין ומייק
כולה שחרור אחד.. זה לא פאקטור לשיפוט בכלל..


קודם כל שיחרור אחד עם שני טראקים שכל אחד מהם תותח ואפשר לקבוע לפי זה...
הרכב מצוין
בקשר ל
re locate
הוא לא התחיל לשחרר כל שבוע עוד טראק....
בסה"כ שני רמיקסים ששונים אחד מהשני
ועוד שתי יצירות שלו
וכל אלה מצוינים
רציתי להכניס אותו אבל
waterfall
יצא ב 2003....
לצערי
markfeldman
quote:
אממ...תבדוק את הפוסט הארוך שלי ...הדגשתי שם את טייסטו באדום למטה ופרטתי...יש בלאגן איתו


קראתי שוב ועדיין לא הבנתי את הדילמה שלך...
Shahar
quote:
Originally posted by markfeldman
קראתי שוב ועדיין לא הבנתי את הדילמה שלך...


תראה
Madonna - Die Another Day (Tiesto Mix) - נוצר ב2002 ושוחרר השנה
Tiesto - Adagio For Strings - נוצר ב 2003 אבל שוחרר השנה
Tiesto - Coming Home - נוצר ב 2004 כנראה אבל ישוחרר כנראה ב 2005

טראקים שאם היו יוצאים ב 2004 אני בטוח שטייסטו היה מקבל אחד מה 3 הראשונים אצלי...

הם נחשבים כאילו הם יצאו ב 2004?
markfeldman
quote:
תראה
Madonna - Die Another Day (Tiesto Mix) - נוצר ב2002 ושוחרר השנה
Tiesto - Adagio For Strings - נוצר ב 2003 אבל שוחרר השנה
Tiesto - Coming Home - נוצר ב 2004 כנראה אבל ישוחרר כנראה ב 2005

טראקים שאם היו יוצאים ב 2004 אני בטוח שטייסטו היה מקבל אחד מה 3 הראשונים אצלי...

הם נחשבים כאילו הם יצאו ב 2004?


בגדול זה באמת בעייתי, מכיוון שטייסטו ככלל משלב המון מהרפרטואר שלו בריליסים השנתיים שלו.

מלא חידושים והפקות על הפקות אז ככה ש....
Shahar
quote:
Originally posted by markfeldman
בגדול זה באמת בעייתי, מכיוון שטייסטו ככלל משלב המון מהרפרטואר שלו בריליסים השנתיים שלו.

מלא חידושים והפקות על הפקות אז ככה ש....


כן...יצירה שהוא סיים ב 2002 משתחררת בסוף 2004...זה בלאגן
זה נחשב 2004 או 2002

quote:
Originally posted by DJ Alex E.
אני מסכים עם העניין שאי אפשר לשים יוצר\הרכב כמו לדוגמא ההרכב של ארמין ומייק או את וויט רום ישר בטופ 5 רק על פי 2 קטעים טובים(או שלוש)
אז שכל אחד יעשה מה שבא לו ואם בא לכם לשים אותם תשימו,אבל תחשבו רגע מבחינה מקצועית.
זה הרי לא הגיוני לקרוא למישהו יוצר השנה רק על פי שחרור אחד.
כי אדם שראוי להיקרא יוצר השנה הוא אחד שעמד במבחן הזמן.
אז יכול להיות שהסאונד של היוצר החדש פתאום תפס אותך בהתחלה ואחרי כמה זמן הוא יתחיל לטחון את הצליל הזה וזה ימאס(בדיוק כמו שקרה עם אוזגור קאן)
האמת שמאד התפלאתי לראות אצלך שחר את ההרכב של ארמין ומייק ברשימה.
גם אני מאד אהבתי את שני הטראקים,אבל אין להם עוד שום עבודות משתופות באופק ולדעתי אי אפשר לשים אותם בטופ5 רק על סמך פעם אחת שהם יצרו ביחד.יש הרבה מאד יוצרים אחרים ששיחררו דברים רבים וטובים לא פחות
אז עכשיו כל החוכמולוגים יגידו "עדיף איכות על כמות"
תסלחו לי אבל לעשות טראק אחד טוב ולהיעלם לכל השנה כמו טון טיבי לדוגמא זה לא חוכמה!
זה כמו שיקראו לאוזון הרומנים האלה "הרכב השנה" רק בגלל שהם הוציאו איזה שיר דבילי שתפס בכל העולם
זה הרי לא רציני
אותו הדבר בטראנס
רק תיזכר ביוצרים שהוציאו טראק אחד מצויין ואחרי זה או נעלמו או הוציאו רק זבל(מישהו אמר סוליד גלוב?) ותבין אם מקומם של ארמין&מייק ברשימה
אגב את מייק כבודד בהחלט שקלתי לשים ברשימה כי היו לו עוד מספר רמיקסים ופרוייקטים טובים השנה


בדיוק מה שכתבתי על אנדי מור ואדם וויט...במקום לכתוב כל אחד בנפרד, אחרי שראיתי פרויקט מצוין שלהם החלטתי לשים אותם ביחד
מייק וארמין שני יוצרים ידועים שהוציאו שני טראקים שנויים ושניהם עשויים טוב...הטראקים יצאו לקראת סוף 2004 ובגלל הם כנראה לא הספיקו ליצור עוד ביחד....לא לשכוח שלארמין היו עוד פרויקטים השנה וגם למייק....
על
Elerctric Movement
אפשר להסתכל גם כ
M.I.K.E בנפרד
וארמין בנפרד

markfeldman
quote:
כן...יצירה שהוא סיים ב 2002 משתחררת בסוף 2004...זה בלאגן
זה נחשב 2004 או 2002


תראה, ראסמי - מועד השיחרור של חברת התקליטים - זו שנת ההוצאה !

אבל מהותית... כל אחד והרגשתו המוסיקלית...
Shahar
quote:
Originally posted by markfeldman
תראה, ראסמי - מועד השיחרור של חברת התקליטים - זו שנת ההוצאה !

אבל מהותית... כל אחד והרגשתו המוסיקלית...


זה בעיה :)
נשאיר אותו במקומו חחחחחח

מה עם המצעד הראשי של כל הפורום!?
כל שנה יש את הסקר של טראק השנה...
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 
Privacy Statement