| KosmiK-G8 |
כמו שכבר אמרתי לדעתי לגבי טראק השנה כבר יהיה לנו פה מצעד משלנו גם
:)
בכל מקרה אני שמח לראות שאנשים משקיעים פה רק הערה קטנה לשגיא יש לי תחושה שהמצעד שלך הוא מצעד לא רק של השנה לפי התגובות שרשמת על כל בחירה
אחי הרעיון הוא לבחור את היוצר שהכי בלט השנה
ולא הכי בלט בכל הקריירה שלו...
ושחר..
יאללה שיהיה אולי אני יתרגל לשם החדש שלי..:)
מארק
תעשה משהו עם הפיצול ותצביע... הטעם שלך חשוב לנו:)
כנ"ל דודו |
|
|