return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 
ILTA Top 20 Producers Of The Year Vote Has Begun! (pg. 6)
View this Thread in Original format
markfeldman
quote:
מה עם המצעד הראשי של כל הפורום!?
כל שנה יש את הסקר של טראק השנה...


בוא לא ניצור עוד בעיה...
Shahar
quote:
Originally posted by markfeldman
בוא לא ניצור עוד בעיה...


לא התכוונתי מצעד בפורום של הישראלים....כל שנה יש פה בפורום סקר טראק השנה...והשנה עדיין לא ראיתי...אין לי מושג למה
KosmiK-G8
כמו שכבר אמרתי לדעתי לגבי טראק השנה כבר יהיה לנו פה מצעד משלנו גם
:)

בכל מקרה אני שמח לראות שאנשים משקיעים פה רק הערה קטנה לשגיא יש לי תחושה שהמצעד שלך הוא מצעד לא רק של השנה לפי התגובות שרשמת על כל בחירה
אחי הרעיון הוא לבחור את היוצר שהכי בלט השנה
ולא הכי בלט בכל הקריירה שלו...

ושחר..
יאללה שיהיה אולי אני יתרגל לשם החדש שלי..:)

מארק
תעשה משהו עם הפיצול ותצביע... הטעם שלך חשוב לנו:)

כנ"ל דודו
KrazyDJs
quote:
Originally posted by Shahar
לא התכוונתי מצעד בפורום של הישראלים....כל שנה יש פה בפורום סקר טראק השנה...והשנה עדיין לא ראיתי...אין לי מושג למה


אני מניח שחודש הבא זה יהיה...
KosmiK-G8
quote:
Originally posted by KrazyDJs
אני מניח שחודש הבא זה יהיה...


אני מניח שהסקר של הפורומים הכלליים פה יתחיל רק בסוף דצמבר...

סקר מאוד מושקע מבחינתך תכנון ועריכה שלו
אם כי לא בשיטה שנחשבת לצודקת כל כך...
Shahar
quote:
Originally posted by KosmiK-G8
ושחר..
יאללה שיהיה אולי אני יתרגל לשם החדש שלי..:)


שני דברים
קודם כל תעבור על הפוסט של המצעד שלי! ציפיתי ממך ממארק ומטל לתגובות אולי גם מולאדי אבל הוא נראה לי יותר בקטע של פרוגרסיב...כל מקרה אילן אם יש לך מה לתרום תתרום!
Rising
quote:
Originally posted by Shahar
בקשר ל
re locate
הוא לא התחיל לשחרר כל שבוע עוד טראק....
בסה"כ שני רמיקסים ששונים אחד מהשני
ועוד שתי יצירות שלו
וכל אלה מצוינים
רציתי להכניס אותו אבל
waterfall
יצא ב 2003....
לצערי


חחחח מה?
אתה ישן ...

Octagen mixes:

A Legends Legacy (12") A Legends Legacy (Octagen... Elevation Records
Emoticon (12") Emoticon (Octagen Remix) First Second Records
Emotional Overload (12") Emotional Overload (Octagen mix... Dedicated Holland - שהמקורי בתאכלס גם שלו...
Seven Floating Ways (12") Seven Floating Ways (Octagen mixes... Above The Sky
The Emerald (12") The Emerald (DJ Astrid and Octagen mixes... Discover
The Morning After (12") The Morning After (Octagen mix... Somatic Sense Recordings
Yellow Moon (12") Yellow Moon (Octagen Remix... Lost Language

re:locate mixes:

Indemand & Unreleased EP #5 (12") Twisted Reality (Re:Locate mix... A Trance Communication Release
Mind Of The Wonderful (re:locate remix) (12") Mind Of The Wonderful ... Liquid Recordings

Scratch Bandicoot mixes:

In Silence (12") In Silence (Scratch Ba... Reset Records (Netherlands)
Radiance (12") Radiance (Scratch Band... Reset Records (Netherlands)

וכל אלה כולל טייפון משנת 2004!!

בוקר טוב.
Shahar
quote:
Originally posted by KosmiK-G8
ושחר..
יאללה שיהיה אולי אני יתרגל לשם החדש שלי..:)


שני דברים
קודם כל תעבור על הפוסט של המצעד שלי! ציפיתי ממך ממארק ומטל לתגובות אולי גם מולאדי אבל הוא נראה לי יותר בקטע של פרוגרסיב...כל מקרה יגאל אם יש לך מה לתרום תתרום!
KosmiK-G8
שחר ככה לגבי טרילסיקרס...
לדעתי כל הגרסאות החדשות לסינסטזיה מיותרות...
הקטע המקורי פשוט אדיר
והגרסה של פרי בכלל לא הבנתי מה הקטע
הוא פשוט לא שינה שם כלום!!!

בכל מקרה הלסטריפ יוצר מוכשר שעשה מספר קטעים מעולים השנה כמובן הרמיקס שציינת...טראק אדיר

גם מקום שני אין לנו חילוקי דעות סופר 8 עם שנה נהדרת!!

אבאב אנד ביונד נתנו שנה נפלאה כיוצרים
תמיד אהבתי אותם והשנה בכלל התמכרתי
ראוי לציין גם את נו וואן און ארט שיצא השנה
והיתה גרסה יפה של החברה (san frasisco remix)


יש לי בעיה עם בחירה של הרכבים שלא עבדו ביחד יותר מדי
זאת הסיבה שאת אנדי מור בחרתי ביחד עם ליאמה...
בסופו של דבר אני גם צריך לראות איך הולך במקרים כאלה הניקוד...:)

במיוחד אלקטריק מובמנט ששחררו שתי קטעי טק טראנס מעולים אבל... לפחות מייק זכאי לקרדיט על עוד 3-4 פרויקטים אדירים שלו השנה


מארק אוטן יוצר אדיר
לאחרונה גיליתי שהוא עומד גם מאחורי
rio addicts!! אליאס שתחתיו הובא אלינו הלהיט היפהפה
crossroads!


את גונו גראנט אפשר להגיד שכבר דרגת... מאחר והוא אחד משלושת חברי אבאב אנד ביונד



הייתי שמח להמשיך לדבר עוד על התגובה שלך
אבל יש לי מצעד לעדכן:)
Shahar
quote:
Originally posted by KosmiK-G8
-----
בשביל לא להפיל את האתר נשתדל לא להעתיק ציטוטים של יגאל
:P
-----


בכל מקרה
כן שכחתי את
No one on earth
אני אעדכן את זה..

ולא הבנתי ממש את התגובה שלך לגבי אלקטריק מובמנט...מיצירות של מייק לא כזה התלהבתי אבל אהבתי את
Electric Eclips
(מה הקטע שלו עם אלקטריק!?)

בקשר לארמין הוא יוצר טוב וזהו...השילוב שלהם לדעתי הולך מצוין
כל מקרה יש עוד זמן עד שהתוצאות יגיעו אז מה אתה נלחץ...

[Edit]
רק עכשיו ראיתי שאתה ואליאור הגבתם
אז
quote:
Originally posted by KosmiK-G8
אני מניח שהסקר של הפורומים הכלליים פה יתחיל רק בסוף דצמבר...

סקר מאוד מושקע מבחינתך תכנון ועריכה שלו
אם כי לא בשיטה שנחשבת לצודקת כל כך...


למה לא נחשבת לצודקת?

markfeldman
quote:
מארק
תעשה משהו עם הפיצול ותצביע... הטעם שלך חשוב לנו


I WISH I COULD... I'M A LOST CASE...
KosmiK-G8
quote:
Originally posted by Shahar
[Edit]
רק עכשיו ראיתי שאתה ואליאור הגבתם
אז


למה לא נחשבת לצודקת?


כי הם מחלקים את כל הטראקים המועמדים לעשר קבוצות שבכל קבוצה אתה בחור שתיים
עכשיו מה שקרה לפעמים בשנים קודמות זה קבוצה אחת של 4 טראקים פצצתיים אחד אחד

וקבוצות לעתים עם ארבע טראקים בינוניים

כמובן שיש לשיטה גם יתרון בולט
לבחור 2 טראקים מתוך 5-6 הרבה יותר קל מאשר לעשות רשימה עכשיו של העשר של השנה שלך...
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 
Privacy Statement