return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 [11] 
ILTA Top 20 Producers Of The Year Vote Has Begun! (pg. 11)
View this Thread in Original format
Vortex_SA
quote:
Originally posted by DJ Alex E.
כנראה אתה לא מבין שגיא
כשאני אומר"מה הוא עשה השנה?" אני לא מתכוון שתאכלס הוא לא יצר
אני מתכוון שמבחינתי הוא יצר סתם זבל


אז תגיד ש"השנה הוא יצר רק זבל" ולא "מה הוא עשה השנה?" :) מבחינתי הוא אחלה של יוצר...
Shahar
quote:
Originally posted by Vortex_SA
לא הבנת בכלל מה שהתכוונתי... התכוונתי שאי אפשר לעשות מצעד שנתי של אומנים בכלל...


למה?
פשוט במקום להכניס למצעד קטעים שיצאו לפני שנתיים ואתה שומע היום תכניס קטעים שיצאו השנה ואתה אהבת זה הכל...
תתעלם מקטעים ישנים נו מה בעיה...

נראה לי יגאל לא בסביבה אבל היו צריכים כבר לראות תוצאות ...
יגאל שתהיה פה נסה לסדר!
Rising
quote:
Originally posted by Vortex_SA
לא הבנת בכלל מה שהתכוונתי... התכוונתי שאי אפשר לעשות מצעד שנתי של אומנים בכלל...


אההה אז אני מתנצל...סליחה...

ושחר:

quote:
Originally posted by KosmiK-G8

טוב ולתוצאות הרשמיות של אלה שכן טרחו עמחל ושקדו כדי להגיע להכרעה נפשית על המפיקים שבאמת הכי עשו להם את השנה

ILTA's 20 Best Producers Of 2004 - Final Results

1. Above & Beyond
2. Andy Moor
3. Steve Helstrip a.k.a The Thrillseekers
4. Leama (For Leama & Moor Productions)
5. Miika Eloranta a.k.a. Super 8

6. Gabriel & Dresden
7. Bart Van Wissen a.k.a. Fictivision
8. Signum
9. Envio
10. Eric Prydz

11. Mark Otten
12. Chris Micali
13-18. Matthew Dekay
13-18. Don Diablo
13-18. Way Out West
13-18. Skylark
13-18. Richie Hawtin
13-18. Pig & Dan
19-20. Nu-Nrg
19-20. Ronsky Speed
KosmiK-G8
טוב חברים
אז עכשיו אני פה..
וכמו שאמרתי כבר
אני לא אשם..
המצעד הוא כולו שקלול של הבחירות שלכם...
ופרובספוט לא במצעד כי אנשים לא הצביעו לו!!!
ממש כואב לי לאכזב אתכם אבל רק אדם אחד בודד ויחיד הציע לפרובספוט..
ונתן לו מקום שני...
וזה לא מספיק
החברים שנכנסו לאזור מקומות 13 ומטה קיבלו או הצבעה כמקום ראשון
או יותר מהצבעה בודדת אחת
זה למה כל החברה שבמצעד ה נמצאים במצעד
ופרובספוט לא!

וגם לי זה כואב אבל מה לעשות...
מארק שבדוק היה נותן לו מיקום בחמישיה בחר לא להצביע בכלל
אולי יש פה עוד כאלה
אז מה אני יכול לעשות?
Shahar
quote:
Originally posted by KosmiK-G8
טוב חברים
אז עכשיו אני פה..
וכמו שאמרתי כבר
אני לא אשם..
המצעד הוא כולו שקלול של הבחירות שלכם...
ופרובספוט לא במצעד כי אנשים לא הצביעו לו!!!
ממש כואב לי לאכזב אתכם אבל רק אדם אחד בודד ויחיד הציע לפרובספוט..
ונתן לו מקום שני...
וזה לא מספיק
החברים שנכנסו לאזור מקומות 13 ומטה קיבלו או הצבעה כמקום ראשון
או יותר מהצבעה בודדת אחת
זה למה כל החברה שבמצעד ה נמצאים במצעד
ופרובספוט לא!

וגם לי זה כואב אבל מה לעשות...
מארק שבדוק היה נותן לו מיקום בחמישיה בחר לא להצביע בכלל
אולי יש פה עוד כאלה
אז מה אני יכול לעשות?


מה אתה לוקח ללב אחי
חפיף אם לא בחרו בו לא בחרו
ומי שלא הצביע לא הצביע
אתה לא אשם...
ארגנת יפה יצא מצעד יפה זה מה שחשוב
כל הכבוד !
KosmiK-G8
quote:
Originally posted by Shahar
מה אתה לוקח ללב אחי
חפיף אם לא בחרו בו לא בחרו
ומי שלא הצביע לא הצביע
אתה לא אשם...
ארגנת יפה יצא מצעד יפה זה מה שחשוב
כל הכבוד !


שאול איזה יופי

גם אתה טופח לי על השכם
גם עשית מצעד משל עצמך - אני באמת גאה על זה אפילו אם זה רק 5 קטעים..אני בטוח שלהגיד לעצמך עכשיו זה המצעד שלי נכון לעכשיו גרם לך תחושה שאי אפשר להעביר במילים...אני גם עכשיו לא יכול להסביר תתחושה העילאית שבעשיית מצעד שכזה...

אנחנו די דומים בעצם לא?

אני ישאל את אמא שלי כמה שאלות ויחזור לפה..:)
markfeldman
אם כבר עסקינן במפיקים/די ג'ייז, תראו מה קרה למישה הלסלוט באחד מביקוריו בארץ (לא ידעתי שהיה כזה...)

i:Vibes: What's the most awkward thing that have ever happend to you in a club?



A: Was in Israel in Jeruzalem. I brought a friend with me, not mentioning a name here. We stayed there from wednesday until monday so it was like a little holiday. The night of the gig the owner of the club showed us the city and some other clubs he owned. In every club he offered us a drink. I never drink before a gig, don't want to get pissed before I even have to start. But my friend did, and that should not be a problem. Like I say, SHOULD. This time it was. When we got to the club where I had to play he was so pissed, he could not even stand. While I was playing he found the microphone and started to yell. Later I lost him completely. He was gone. When I was done with the gig he came up to the DJ Booth, looking not that good. I noticed he could start puking any moment. And I was right. He did. Not just in the DJ booth, but in some other DJs flightcase. We never mentioned that and just closed the case and left.
KosmiK-G8
quote:
Originally posted by markfeldman
אם כבר עסקינן במפיקים/די ג'ייז, תראו מה קרה למישה הלסלוט באחד מביקוריו בארץ (לא ידעתי שהיה כזה...)

i:Vibes: What's the most awkward thing that have ever happend to you in a club?



A: Was in Israel in Jeruzalem. I brought a friend with me, not mentioning a name here. We stayed there from wednesday until monday so it was like a little holiday. The night of the gig the owner of the club showed us the city and some other clubs he owned. In every club he offered us a drink. I never drink before a gig, don't want to get pissed before I even have to start. But my friend did, and that should not be a problem. Like I say, SHOULD. This time it was. When we got to the club where I had to play he was so pissed, he could not even stand. While I was playing he found the microphone and started to yell. Later I lost him completely. He was gone. When I was done with the gig he came up to the DJ Booth, looking not that good. I noticed he could start puking any moment. And I was right. He did. Not just in the DJ booth, but in some other DJs flightcase. We never mentioned that and just closed the case and left.



חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
איזה סיפור קרוע ומצחיק..
ומארק אני מצטרף אליך לתהיה מתי היה מר הלסלוט בארצנו הקטנה.?
Shahar
quote:
Originally posted by KosmiK-G8
שאול איזה יופי

גם אתה טופח לי על השכם
גם עשית מצעד משל עצמך - אני באמת גאה על זה אפילו אם זה רק 5 קטעים..אני בטוח שלהגיד לעצמך עכשיו זה המצעד שלי נכון לעכשיו גרם לך תחושה שאי אפשר להעביר במילים...אני גם עכשיו לא יכול להסביר תתחושה העילאית שבעשיית מצעד שכזה...

אנחנו די דומים בעצם לא?

אני ישאל את אמא שלי כמה שאלות ויחזור לפה..:)


חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
בקשר למה שאני אומר לעצמי אחרי שאני רושם את המצעד לא נראה לי שאנחנו דומים ממש אבל הרגת אותי חחחחחחחחחחח

אבל כן יש מצב דומים...גם לי יש עיניים ירוקות :)
צריך לברר תעניין.....
Rising
quote:
Originally posted by Shahar
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
בקשר למה שאני אורמ לעצמי אחרי שאני רושם את המצעד לא נראה לי שאנחנו דומים ממש אבל הרגת אותי חחחחחחחחחחח

אבל כן יש מצב דומים...גם לי יש עיניים ירוקות :)
צריך לברר תעניין.....


מיכאלה 2 :rolleyes:

ושוב רענן אלמונד נכנס לתמונה :p

KosmiK-G8
quote:
Originally posted by Rising
מיכאלה 2 :rolleyes:

ושוב רענן אלמונד נכנס לתמונה :p


מארק אלמונד...

פה זה טראנס אדיקט חביבי לא ערוץ 3

:D
Shahar
quote:
Originally posted by Rising
מיכאלה 2 :rolleyes:

ושוב רענן אלמונד נכנס לתמונה :p


חחחחחחחחחחחחחחחחחחח הוא תמיד בתמונה !
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 [11] 
Privacy Statement