return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 
Plannen voor oud & nieuw? (pg. 2)
View this Thread in Original format
6iki_Snake
mischien samen met mn lieve vriendinnetje, en anders met wat vrienden gezellig doen. Was 2 jaar geleden bij mn zus, zaten we met zn allen op een dakterras in Adam, drank erbij, vuurwerk erbij, 20 vrienden, muziekje op. Behoorlijk relaxed ( kreeg echt gevoel alsof we een reclame aan t maken voor iets ).
Vorig jaar zat ik bij een goede vriend van me met nog wat vrienden, daar heel lekker gegeten alleen de avond liep niet zo goed af voor zn familie door een plotseling overlijden van iemand uit de familie. Dus toen zijn we maar stilletjes vertrokken.

Mischien dit jaar Awa, maar denk t niet.
Partyhardy!
Extrema NYE, op een speciale locatie welke binnenkort bekend wordt gemaakt!
Optimus
slapen
Miss Proximus
nog geen plannen. OLIEBOLLEN BAKKEN denk ik!!! :D

en misschien is dit een mooie gelegenheid om weer eens een pilletje te nemen. Zal wel knetterleip worden zo lang is t geleden :p


Ik vind feesten tijdens Oud en Nieuw eigenlijk niet heel bijzonder. Misschien zelf iets organiseren???
Chicane
Awakenings oud & nieuw:
21.30-23.00 David Labeij
23.00-00.30 Bart Skils
00.30-02.15 Adam Beyer
02.15-03.00 Joris Voorn (live)
03.00-04.45 Rumenige & Loktibrada
04.45-05.30 Regis (live)
05.30-07.00 Miss Djax

HOEI! Enorme line-up met zeer goede namen
basd
quote:
Originally posted by Chicane
Awakenings oud & nieuw:
21.30-23.00 David Labeij
23.00-00.30 Bart Skils
00.30-02.15 Adam Beyer
02.15-03.00 Joris Voorn (live)
03.00-04.45 Rumenige & Loktibrada
04.45-05.30 Regis (live)
05.30-07.00 Miss Djax

HOEI! Enorme line-up met zeer goede namen

Zeker niet verkeerd! Vooral niet tussen 3 en half 6..

Zelf nog geen idee wat ik ga doen, is ook nog veel te vroeg om daarover na te denken, het is net oktober..
franzelare
of gezellig thuis met vrienden of awake...
SnuggLe
quote:
Originally posted by Miss Proximus
Misschien zelf iets organiseren???


Best! :) Met zijn allen pillen slikken? :)

Maar zoals BasD zegt, echt nog geen idee.
Of met een stel vrienden wat organiseren / doen,
Of een feestje pakken (zoals Awa),
Of zelf een feest geven.
6iki_Snake
ook al zit ik hier pas net, lijkt me best gezellig.. alleen vervoer haha rijdt iemand uit rotterdam?:haha:
jp
Oud en nieuw is altijd bij iemand thuis met een hoop flessen en een grote spiegel :crazy:

6iki_Snake
de spiegel wekt toch enige vraagtekens bij mij op...
jp
Gooi het in de groep ;)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 
Privacy Statement