return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 
Plannen voor oud & nieuw? (pg. 8)
View this Thread in Original format
New Wave
-jp
-Phortje
-Niemand
-Geenta
-helaasikkanniet
-Geenzin
-blijflieverthuis
-Magnietvanmamma
-awawtfneedanku
-allemaalneptechnofreaksdieooknaarqdancefeetengaan
-geengueslistgekregendusikganiet
-maggeenfotosmakendusikhebertochgeenzinin
New Wave
-jp
-Phortje
-Niemand
-Geenta
-helaasikkanniet
-Geenzin
-blijflieverthuis
-Magnietvanmamma
-awawtfneedanku
-allemaalneptechnofreaksdieooknaarqdancefeetengaan
-geengueslistgekregendusikganiet
-maggeenfotosmakendusikhebertochgeenzinin
-ikheetbramohikstanietopdegastenlijstmaaktnietuithadtochgeenzin
New Wave
-jp
-Phortje
-Niemand
-Geenta
-helaasikkanniet
-Geenzin
-blijflieverthuis
-Magnietvanmamma
-awawtfneedanku
-allemaalneptechnofreaksdieooknaarqdancefeetengaan
-geengueslistgekregendusikganiet
-maggeenfotosmakendusikhebertochgeenzinin
-ikheetbramohikstanietopdegastenlijstmaaktnietuithadtochgeenzin
-ikganietwantankewilniet
SnuggLe
quote:
Originally posted by New Wave
Goh kan me nog herinneren: "Ik ga alleen naar feesten als ik gratis kan". Jij komt ook overal binnen met je amateur cameraatje en werkt ook op de meeste grotefeesten, niet ouwehoeren jij nephagenees! :p


Feesten waar ik zeker heenwil ga ik sowieso heen, gastenlijst of niet. Als ik op een Everybody oid foto's kan nemen is het meegenomen, kan dat niet: dikke pech. Dus die uitspraak van 'ik ga alleen als ik gratis kan' is bull. Bij feesten waar ik zoiets heb van "Mowah....eigenlijk niet" kan het met over de streep helpen ja als ik gratis kan. Dat scheelt een bom duiten.

Oh, enige uitzondering kan maybe Njoy zijn ja, was lachen om daar te gaan kijken.

Maar ik ben niet zo'n persoon die naar een feest gaat 'alleen omdattie dan gratis kan' of alleen om foto's te maken en verder de hele tijd stilstaat :rolleyes:



Ik ken er nog drie trouwens, redenen die hier gebruikt zijn:
-nee ik moet werken dus ik ga niet (zoals altijd)
-nee mijn vriendin heeft hoofdpijn dus ik kom niet
-nee mijn vriendin is moe dus ik kom niet
jp
Je moet niet zo zeiken op anderen maar gewoon doen waar je zelf zin in hebt :o
SnuggLe
Trouwens, ik denk dat Anke meer houseparties dit jaar heeft bezocht dan jullie 2 samen Tin en Tim :D
Oke, Tim heeft goede redenen met zijn werk, maar wat is your excuse mister 'Ik post de laatste tijd alleen als ik kan zeiken'-Bamibal?
Opti
stage (40+ uur p.w.) van 6-7 maanden + bijbaan (15 uur p.w) + tentamens halen van de jaren ervoor, meneer de ambtenaar die onder werktijd alleen zit te internetten:o
jp
Zou ik ook doen als mijn voeten in z'n schoenen zouden passen
New Wave
HEE ik ga 28ste eindelijk weer flink feesten. Gisteren mij Awa kaartje gekocht :D SPRINGNICHTUUHHHHH!!!
16de een leuk extern feestje in Panama :p
Ik ga nu gewoon elke maand een datum vrij houden voor het feesten :p
Februari ga ik dus vrij nemen voor Awa in wester (al sik kaarten heb) en anders voor weekendje Fuse!!
jp
*haalt vermomming uit de kast*

magrec
quote:
Originally posted by Opti
stage (40+ uur p.w.) van 6-7 maanden + bijbaan (15 uur p.w) + tentamens halen van de jaren ervoor, meneer de ambtenaar die onder werktijd alleen zit te internetten:o


Goed bezig sjinees :cool: Ik voer echt geen donder meer uit op school. eind januari nog ff weekje naar spanje voor een taalcursus...(sure :p )

Maar dit is de oud en nieuw thread he ;)

Flessen champagne & Finlandia zijn aangeschaft gaat mooi feestje worden morgen :D
Jappio
Ik ben morgen te vinden in Las Palmas!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 
Privacy Statement