return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 
Plannen voor oud & nieuw? (pg. 9)
View this Thread in Original format
SnuggLe
quote:
Originally posted by Opti
stage (40+ uur p.w.) van 6-7 maanden + bijbaan (15 uur p.w) + tentamens halen van de jaren ervoor, meneer de ambtenaar die onder werktijd alleen zit te internetten:o

:rolleyes: :o
Ik kan niet eens internetten onder werktijd, we hebben bij de wouten geen internetconnectie. En die tentamens: had je eerder maar moeten halen, rukker! Nepperd! En ik ben niet eens een ambtenaar :stongue: maar volgensmij nog steeds student. Of weet jij meer dat ik al een baan heb een aangenomen ben? Dan weet je nl meer dan mij!

quote:
Originally posted by New Wave
HEE ik ga 28ste eindelijk weer flink feesten. Gisteren mij Awa kaartje gekocht :D SPRINGNICHTUUHHHHH!!!
16de een leuk extern feestje in Panama :p
Ik ga nu gewoon elke maand een datum vrij houden voor het feesten :p
Februari ga ik dus vrij nemen voor Awa in wester (al sik kaarten heb) en anders voor weekendje Fuse!!

Wie gaan d'r nu allemaal mee naar Awa?

quote:
Originally posted by Jappio
Ik ben morgen te vinden in Las Palmas!

Bij Michel de Zij? Lachen, zit ook in R'dam, maar wordt geen Las Palmas vrees ik.
eieregooie
Ik geloof dat ik er ook heen kan als ik zin heb, maar ik weet t nog niet...
Phortje
quote:
Originally posted by SnuggLe

Wie gaan d'r nu allemaal mee naar Awa?

Ik! maar niet de 28e :o
*zin*
Cosmic
Gelukkig nieuwjaar allemaal!!
tijs08
quote:
Originally posted by Cosmic
Gelukkig nieuwjaar allemaal!!

dank!
magrec
PFFFF wat een lomp maar beregezellig oud en nieuw zeg.
Ben net terug uit zwolle en ga zomaar mijn bedje opzoeken ofzo.

De beste wensen allemaal he ;)
tijs08
quote:
Originally posted by magrec
De beste wensen allemaal he ;)

ja, jaaa, dank!
SnuggLe
Beste wensen iedereen :)

Ik heb het gevierd aan de NIeuwe Binnenweg te R'dam, vriend van me woonde daar. Erg gslaagde avond! Gourmetten, en daarna, naar: Plan C aan de oude haven. Neem aan dat de R'dammers hier het wel kennen, erg leuke tent, erg leuk/goed publiek, ook veel mooie vrouwen (naast Anke dan die ook mee was!).

Een tip voor een ieder: neem altijd een bus SLAGROOM mee als je gaat stappen, was erg geslaagd gisteren :D:crazy: :cool:
TranceZoner
Ja, het was weer een geslaagd feestje, lekker gelachen en vooral lekker veel bier gedronken.

Wat mij opviel is dat het in vergelijking met andere jaren best rustig buiten was en de straten zijn hier echt VEEL schoner dan voorheen...:conf:

En het was door al het vuurwerk op een gegeven moment echt te mistig buiten, waardoor een gast nog met zijn auto tegen een zwarte afvalbak aan reed, die op de weg gegooid was:toothless

EDIT: nee, die bak was niet op de weg gezet door MIJ Robin
robin
quote:
Originally posted by TranceZoner
En het was door al het vuurwerk op een gegeven moment echt te mistig buiten, waardoor een gast nog met zijn auto tegen een zwarte afvalbak aan reed, die op de weg gegooid was door mij:toothless

tuig! :whip:

eieregooie
Mistlampen aan en gaaaaaaan :D
M_Peror
Ook een erg leuke avond gehad, eerst beetje happen en drinken bij vrienden en toasten op het nieuwe jaar natuurlijk en daarna de kroeg in gedoken. Echt goed feesten kun je in Den Bosch niet, maar goeie kroegen heb je er gelukkig zat, dus een hele toffe nacht gehad.

En nog een feestelijk nieuwjaar allemaal natuurlijk! :D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 
Privacy Statement