| moogwai |
Plannen voor Oud en nieuw?? Het jaar is nog lang niet voorbij hoor :D
En doe mij maar meteen 1 februari, want januari is de maand van de tentamens.. :whip:
Maar op oud en nieuw zal ik net als vorige jaren weer ergens gezellig vertoeven met vrienden en daarna nog een cafe bezoeken. |
|
|