|
Plannen voor oud & nieuw? (pg. 6)
|
View this Thread in Original format
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Joost
Lekker thuis met mn vrienden zuipen en knallen, wat anders? :D |
Knallen met vrienden, op de een of andere manier klinkt dat toch fout :p |
|
|
| Phortje |
Nu de jaarwisseling nadert moet iedereen toch wel bedacht hebben wat hij/zij nou echt gaat doen :p
Ik heb gisteren mijn kaartje voor Awakenings gekocht :toocool: |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by Phortje
Nu de jaarwisseling nadert moet iedereen toch wel bedacht hebben wat hij/zij nou echt gaat doen :p
Ik heb gisteren mijn kaartje voor Awakenings gekocht :toocool: |
Haal effe 9 kaarten voor Westergas voor ons :p JP haalt er ook een aantal, toch Juan Pablo :p? |
|
|
| jp |
| Ik heb geen geld op m'n rug groeien :o |
|
|
| Phortje |
| quote: | Originally posted by New Wave
Haal effe 9 kaarten voor Westergas voor ons :p JP haalt er ook een aantal, toch Juan Pablo :p? |
Volgens mij kan je d'r maar 1 per NYE kaartje halen :p |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by Phortje
Volgens mij kan je d'r maar 1 per NYE kaartje halen :p |
Mwjha, maar dan moet je effe wat kaartjes van mensen schooieren :) |
|
|
| Phortje |
| quote: | Originally posted by New Wave
Mwjha, maar dan moet je effe wat kaartjes van mensen schooieren :) |
| quote: | Originally posted by jp
Ik heb geen geld op m'n rug groeien :o |
|
|
|
| jp |
Beetje magere opkomst hoor (AwA)
-jp
-Phortje
-Niemand
-Geenta
-helaasikkanniet
-Geenzin
-blijflieverthuis
-Magnietvanmamma
:( |
|
|
| Phortje |
| quote: | Originally posted by jp
Beetje magere opkomst hoor (AwA)
-jp
-Phortje
-Niemand
-Geenta
-helaasikkanniet
-Geenzin
-blijflieverthuis
-Magnietvanmamma
:( |
Zullen we een NLTA meeting organiseren? :toothless |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by jp
Beetje magere opkomst hoor (AwA)
-jp
-Phortje
-Niemand
-Geenta
-helaasikkanniet
-Geenzin
-blijflieverthuis
-Magnietvanmamma
:( |
Mwjha ik heb geprobeerd om iedereen me ete krijgen maar iedereen moet weer naar familie enzo. super kansloos allemaal! Dus ik ga maar met em vrienden naar een ander leuk feeste. 35 lappenen zuipen tot je der bij neer valt. |
|
|
| jp |
| Is er wel genoeg ruimte :nervous: |
|
|
| BaRTeZ |
-jp
-Phortje
-Niemand
-Geenta
-helaasikkanniet
-Geenzin
-blijflieverthuis
-Magnietvanmamma
-awawtfneedanku |
|
|
|
|