return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 
Plannen voor oud & nieuw? (pg. 7)
View this Thread in Original format
Phortje
-jp
-Phortje
-vriendvanphortje1
-vriendvanphortje2
-Niemand
-Geenta
-helaasikkanniet
-Geenzin
-blijflieverthuis
-Magnietvanmamma
-awawtfneedankutechnoistegoedvoormij
New Wave
-jp
-Phortje
-Niemand
-Geenta
-helaasikkanniet
-Geenzin
-blijflieverthuis
-Magnietvanmamma
-awawtfneedanku
-allemaalneptechnofreaksdieooknaarqdancefeetengaan
jp
Gewoon een fiets huren/jatten
New Wave
quote:
Originally posted by jp
Gewoon een fiets huren/jatten


Op 1 januari gaat gewoon de zondagdienst in werking bij het openbaar vervoer. vanaf uurtje of 8 ken je gewoon weer overal naartoe :)
Bailey
quote:
Originally posted by FunkySimon
ik moet ff een website hebben over het gratis feest dat op de Dam in Amsterdam is met oud en nieuw. Iemand meer info, website etc hierover?


Vorig jaar was er een concertje van Replay en Do achtige bands. Niets bijzonders dus. Vuurwerk vond ik eigelijk ook wel matig. Er zijn beter feesten dus. ;)
GrooveCollect.
Zat te twijfelen tussen de Powerzone (leuke line-up, maarja.. teveel Powerzone publiek :nervous: )
Loveland (beste line-up, maar duurt maar tot 4 uur) en Motion.

Het is Motion geworden (www.club-motion.nl)

Van 22.00 tot laat
Oranje Vrijstaatkade 21c, 1093 KS Amsterdam
Voorverkoop » á € 37,50 start op 20 November.

Ken Ishii (JP)
Jack de Marseille (F)
Secret Cinema (Live)
Proluctors »
Stephen J. Kroos »
René Vidal »
Dennis Ruyer »
Sem Sonic » vs. Miss Nine »
Chris Mac »
Dj Sense »
Visuals: Vision Impossible »
Words: Mc Marxman »
New Wave
quote:
Originally posted by GrooveCollect.
Zat te twijfelen tussen de Powerzone (leuke line-up, maarja.. teveel Powerzone publiek :nervous: )
Loveland (beste line-up, maar duurt maar tot 4 uur) en Motion.

Het is Motion geworden (www.club-motion.nl)

Van 22.00 tot laat
Oranje Vrijstaatkade 21c, 1093 KS Amsterdam
Voorverkoop » á € 37,50 start op 20 November.

Ken Ishii (JP)
Jack de Marseille (F)
Secret Cinema (Live)
Proluctors »
Stephen J. Kroos »
René Vidal »
Dennis Ruyer »
Sem Sonic » vs. Miss Nine »
Chris Mac »
Dj Sense »
Visuals: Vision Impossible »
Words: Mc Marxman »


Die ken Ishii doet efef goeie zaken op nieuwjaar. Hij draait ook nog op Extrema :p bling bling
SnuggLe
quote:
Originally posted by jp
Beetje magere opkomst hoor (AwA)

-jp
-Phortje
-Niemand
-Geenta
-helaasikkanniet
-Geenzin
-blijflieverthuis
-Magnietvanmamma

:(


Nogal makkelijk praten, als je 9 van de 10 feesten gratis kan, en werkt....!





Maareh...wat Jerry post ziet er wel goed uit op zich, maar toch was Extrema voorgegaan boven Motion.
Maar het wordt toch gezellig (althans, we hopen dat het gezellig wordt) met wat vrienden in R'dam. Iemand nog wat leuke tenten in R'dam waar met O&N wat te doen is (geen house)?
magrec
Ik heb het ook wel goed voor elkaar met oud en nieuw denk ik.
Groot huis, geen last met buren ivm geluid. Goede dj's...progressive :D en eindtijd is onbekend :D
AversusZ
mijn vrienden willen naar de Bobs: Party Animals, DJ Galaga & DJ Merijn :rolleyes: :nervous:

denk er nog even over na ;)

New Wave
quote:
Originally posted by SnuggLe
Nogal makkelijk praten, als je 9 van de 10 feesten gratis kan, en werkt....!


Goh kan me nog herinneren: "Ik ga alleen naar feesten als ik gratis kan". Jij komt ook overal binnen met je amateur cameraatje en werkt ook op de meeste grotefeesten, niet ouwehoeren jij nephagenees! :p
Opti
-jp
-Phortje
-Niemand
-Geenta
-helaasikkanniet
-Geenzin
-blijflieverthuis
-Magnietvanmamma
-awawtfneedanku
-allemaalneptechnofreaksdieooknaarqdancefeetengaan
-geengueslistgekregendusikganiet
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 
Privacy Statement