return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 
Plannen voor oud & nieuw? (pg. 3)
View this Thread in Original format
basvh
Bij de AH kan je tegenwoordig goedkoop housemerk spiegel producten halen.

;)
Eagle`
niet echt een plan, maar het komt mainly ieder jaar op dit neer: zuipen tot we niet meer kunne rechtstaan in ons stamcafé ;)
Smirnoff
Ik ga een partytent voor m,n huis zetten met muziek enz.... en we gaan BBQ-en :D

(geen grapje)

Oja, ook een beetje melkbus knallen tussendoor, beetje astronautjes gooien met een vodkatje cola en een jointje !
Daarna naar een discotheekje hier in de buurt.
Wordt weer toppie !
Hitman
quote:
Originally posted by Partyhardy!
Extrema NYE, op een speciale locatie welke binnenkort bekend wordt gemaakt!


Dit was vorig jaar ook een zeer geslaagd feestje. Even wachten op de line up:tongue2
6iki_Snake
quote:
Originally posted by jp
Gooi het in de groep ;)



okay, picture this: je hebt jezelf helemaal lamgezopen samen met je vrienden. Je ziet een grote spiegel ( die je speciaal voor deze nacht erbij hebt gehaald ). Conclusie... wtf ga je in hemelsnaam met die spiegel doen?:wtf: :stongue:
Hitman
quote:
Originally posted by 6iki_Snake
okay, picture this: je hebt jezelf helemaal lamgezopen samen met je vrienden. Je ziet een grote spiegel ( die je speciaal voor deze nacht erbij hebt gehaald ). Conclusie... wtf ga je in hemelsnaam met die spiegel doen?:wtf: :stongue:




rechterkant;)
Creamfields23
quote:
Originally posted by jp
Oud en nieuw is altijd bij iemand thuis met een hoop flessen en een grote spiegel :crazy:


wat wil jij op die spiegel kwakken kerel? :D

Btw Ik denk dat het bij mij gezellig met de vriendenkring uitgebreid gourmetten wordt en als het allemaal gezellig blijft zonder in te kakken daarna nog wel de stad in of misschien wel de spiegel truuk :p

(btw wij noemen dit Ad van de pad show met de zak van max = vriendenjargon)
drpeer_holland
quote:
Originally posted by MaGiK54
Voor een kroeg 100 euro !?!?!??!!? :conf:

Schenken ze dan Kristal dan ofzo :eek:


Heel de avond gratis zuipen, en ook een nog een buffet!
MaGiK54
Ze gaan spiegeltje speigeltje aan de wand spelen.
SnuggLe
quote:
Originally posted by Creamfields23

(btw wij noemen dit Ad van de pad show met de zak van max = vriendenjargon)


LoL, de Ad van het Pad show :D :haha: :crazy:

Snappen sommige mensen het hier ECHT niet van de spiegel or what? LOL!
Dan is mijn vraag hoe oud je bent of hoe naief je bent ;)

@win
Vietnam, dus geen party of vuurwerk voor mij :)
Maar ik vier de afsluiting van het jaar op Innercity wel :crazy:
jp
De spiegel gaat plat op tafel en dan maken we een voetbalveld met wat wit spul en spelen we langs de lijn

Dit jaar ook nog Bowling for Columbia gedaan :D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 
Privacy Statement