|
TA nerd verkiezing van 2004 (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| franzelare |
he, ik sta er niet bij...
ik ben ook nert! |
|
|
| MaGiK54 |
Leuke poll, maar mis nog een paar namen.
robin
websley + oppasmeisje
trancezoner
suspended Siesta |
|
|
| magrec |
Hey wat is dit!!!!!
Staat de winnaar van 2002 niet ééns in de poll :(
Dit is echt een droevig moment :( |
|
|
| SnuggLe |
Hey fijn, gooi die poll eens rap dicht :D
Nu staan er veel mensen niet bij, waardoor ik alle stemmen krijg! En dan zijn die honden nog te laf ook nog om te zeggen dat ze op mij hebben gestemd ;)
Je moet gewoon GEEN poll doen, en iedereen zijn top 3 laten posten!
Kijk, het goede voorbeeld:
1) HB
2) Robin
3) RemyD |
|
|
| Cosmic |
Zal ik dan maar Snuggles goede voorbeeld volgen? :p
1. Websley
2. Trancezonert
3. Cosmic |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Cosmic
Zal ik dan maar Snuggles goede voorbeeld volgen? :p
|
Graag, want ik heb er nu al 8 en dat klopt natuurlijk niet! :p |
|
|
| MaGiK54 |
1. Websley ivm oppasmeisje
2. Opti(mus) ivm niet opdagen op feesten en krijg nog biertje van hem
3. Cosmic ivm zijn pro-Bush houding en zijn overtuigingen uit het jaar nul. |
|
|
| Jappio |
ik heb op jou gestemd bram, omdat je je altijd zo lekker op de kast laat jagen. Teveel opmerkingen hebt op het dichtgooien van threads, terwijl je al een tijdje geen mod bent.
Mijn top 3
1) HB
hoewel het eigenlijk een NSB-GTA is
2) snuggle
3) New Wave
omdat ie eerst maar eens moet leren typen voordat ie onzin uitkraamt |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Jappio
ik heb op jou gestemd bram, omdat je je altijd zo lekker op de kast laat jagen. Teveel opmerkingen hebt op het dichtgooien van threads, terwijl je al een tijdje geen mod bent.
|
Meer! Meer! Meer! Meer!
Deze win ik dan alvast met gemak, de voorronde, maar win ik ook de 'echte' race? :) Stay tuned & find out! :D
Dus veranderen, alles op 0 en opnieuw! :D |
|
|
| HBtje |
kom maar kom maar kom maar
:rolleyes:
btw niet gevote... stomme poll |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by Jappio
ik heb op jou gestemd bram, omdat je je altijd zo lekker op de kast laat jagen. Teveel opmerkingen hebt op het dichtgooien van threads, terwijl je al een tijdje geen mod bent.
|
Volgens zijn sig issie weer MOD van NLTA :o |
|
|
|
|