return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 
TA nerd verkiezing van 2004 (pg. 6)
View this Thread in Original format
Eye-Riz
opaaa.... niet zeiken over leeftijd, watje!


:p
Daveje
zo hey! snug al op 27! populair mannetje!!!:D
Zehra
mag ik ook meestemmen? :D
Glaniskanis
wAAr IS Mijn ENTRY!!
SNugugle op 31 alweer

Woopwopwpow

Hij gaat lekker!
Allemaal ook ff stemmen voor mij als meest goeie Belgische TA!!!
http://www.tranceaddict.com/forums/...425#post3571425

Stem op Glanis!!
Dat si G-L-A-N-I-S
Dank jullie wel!!

Ik voel me steeds meer belg!
DJ Gerrit
uiteraard snuggle..... laat ik hier nu niet weer dingen gaan posten die zogenaamd niet mogen gezegd worden :D anders krijgen we weer vandie huilende modjes!:(


peace :rolleyes:
HiGH_NrG
quote:
Originally posted by DJ Gerrit
uiteraard snuggle..... laat ik hier nu niet weer dingen gaan posten die zogenaamd niet mogen gezegd worden :D anders krijgen we weer vandie huilende modjes!:(


peace :rolleyes:


Stumper...
DJ Gerrit
quote:
Originally posted by HiGH_NrG
Stumper...


hmm wat stinkt het hier???




ja ik weet het, ik ruik een meeloper ;)
emre
quote:
Originally posted by DJ Gerrit
hmm wat stinkt het hier???




ja ik weet het, ik ruik een meeloper ;)


Creatief
SnuggLe
Doen alsof ik het leuk vind? Ach, het zal me wat! :o ;) Zolang ik weet dat er maar op deze mensen gestemd kan worden en niet op sommigen anderen win ik hem ja :) I demand a recount! :p En waarom: omdat ik een n3rd ben, en omdat ik vergeleken met anderen in de lijst nogal op de voorgrond ben ja. But i dont care, zolang ik maar op feesten kan komen, uit mijn dak kan gaan et cetera. Zouden meer mensen hier eens moeten doen ;)

En een kusje voor Gerrit!


Oh en de kenmerken:
- bijna niet naar feesten gaan
- zich rukken op mp3
- de forums echt onderspammen
- geen leven hebben

De laatste 2 , vooral de 1 na laatste, mogen andere mensen toch wel in aanmerking komen die er ook tussen staan ;) :p
MaGiK54
quote:
Originally posted by DJ Gerrit
uiteraard snuggle..... laat ik hier nu niet weer dingen gaan posten die zogenaamd niet mogen gezegd worden :D anders krijgen we weer vandie huilende modjes!:(


peace :rolleyes:


We kennen ook een poll houden voor de meest gebande user op NLTA :rolleyes:

Asperge
Ja jongens hap allemaal ff lekker:rolleyes:
eXos
Zo'n ban is ook snel opgeheven!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 
Privacy Statement