|
TA nerd verkiezing van 2004 (pg. 6)
|
View this Thread in Original format
| Eye-Riz |
opaaa.... niet zeiken over leeftijd, watje!
:p |
|
|
| Daveje |
| zo hey! snug al op 27! populair mannetje!!!:D |
|
|
| Zehra |
| mag ik ook meestemmen? :D |
|
|
| Glaniskanis |
wAAr IS Mijn ENTRY!!
SNugugle op 31 alweer
Woopwopwpow
Hij gaat lekker!
Allemaal ook ff stemmen voor mij als meest goeie Belgische TA!!!
http://www.tranceaddict.com/forums/...425#post3571425
Stem op Glanis!!
Dat si G-L-A-N-I-S
Dank jullie wel!!
Ik voel me steeds meer belg! |
|
|
| DJ Gerrit |
uiteraard snuggle..... laat ik hier nu niet weer dingen gaan posten die zogenaamd niet mogen gezegd worden :D anders krijgen we weer vandie huilende modjes!:(
peace :rolleyes: |
|
|
| HiGH_NrG |
| quote: | Originally posted by DJ Gerrit
uiteraard snuggle..... laat ik hier nu niet weer dingen gaan posten die zogenaamd niet mogen gezegd worden :D anders krijgen we weer vandie huilende modjes!:(
peace :rolleyes: |
Stumper... |
|
|
| DJ Gerrit |
| quote: | Originally posted by HiGH_NrG
Stumper... |
hmm wat stinkt het hier???
ja ik weet het, ik ruik een meeloper ;) |
|
|
| emre |
| quote: | Originally posted by DJ Gerrit
hmm wat stinkt het hier???
ja ik weet het, ik ruik een meeloper ;) |
Creatief |
|
|
| SnuggLe |
Doen alsof ik het leuk vind? Ach, het zal me wat! :o ;) Zolang ik weet dat er maar op deze mensen gestemd kan worden en niet op sommigen anderen win ik hem ja :) I demand a recount! :p En waarom: omdat ik een n3rd ben, en omdat ik vergeleken met anderen in de lijst nogal op de voorgrond ben ja. But i dont care, zolang ik maar op feesten kan komen, uit mijn dak kan gaan et cetera. Zouden meer mensen hier eens moeten doen ;)
En een kusje voor Gerrit!
Oh en de kenmerken:
- bijna niet naar feesten gaan
- zich rukken op mp3
- de forums echt onderspammen
- geen leven hebben
De laatste 2 , vooral de 1 na laatste, mogen andere mensen toch wel in aanmerking komen die er ook tussen staan ;) :p |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by DJ Gerrit
uiteraard snuggle..... laat ik hier nu niet weer dingen gaan posten die zogenaamd niet mogen gezegd worden :D anders krijgen we weer vandie huilende modjes!:(
peace :rolleyes: |
We kennen ook een poll houden voor de meest gebande user op NLTA :rolleyes: |
|
|
| Asperge |
| Ja jongens hap allemaal ff lekker:rolleyes: |
|
|
| eXos |
| Zo'n ban is ook snel opgeheven! |
|
|
|
|