|
TA nerd verkiezing van 2004 (pg. 5)
|
View this Thread in Original format
| robin |
| quote: | Originally posted by MaGiK54
Volgend jaar maak ik hem wel en ik zal maar één keuze mogelijkheid erin zetten ;) |
:D |
|
|
| Eye-Riz |
ik lig echt helemaal in een deuk :p
wat een lol je al niet kunt hebben terwijl je ziek bent, hihihi :D :D :D |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by Eye-Riz
ik lig echt helemaal in een deuk :p
wat een lol je al niet kunt hebben terwijl je ziek bent, hihihi :D :D :D |
Ff offtopic, draai je nog wel eens ergens ?? |
|
|
| Eye-Riz |
zucht, je moet wel alle threads lezen he? :p
ik zal het onder mijn sig zetten, is dat een idee? hoef jeniet meer al die loze dingen hier te lezen ,whehehe :) |
|
|
| jp |

;) |
|
|
| Eye-Riz |
hihihihhihihii, die is echt heel leuk :-)
:toothless
ik ben alleen niet blij met zijn sig daar op. kun je niet Nexus niet even onzichtbaar maken? Komt nogal een smet op onze goeie naam zo natuurlijk :p |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by jp

;) |
Je bent wel voorbarig zeg met de eind uitslag, grote kans dattie 40 % hoger wordt :crazy: |
|
|
| jp |
| Hallo kan effe iemand op Magik stemmen? :D |
|
|
| Massive84 |
| quote: | Originally posted by jp
Hallo kan effe iemand op Magik stemmen? :D |
gedaan :p. |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by jp
Hallo kan effe iemand op Magik stemmen? :D |
Je kan beter op JP stemmen want volgens een bepaald iemand issie op een feest zo stil als een muis en totaal niet creatief en echt een kneus :toothless |
|
|
| jp |
| Op mijn leeftijd mag je al blij zijn dat je 'm 2 keer per week omhoog krijgt, een nacht 'springnichten' zit er al helemaal niet meer in :( |
|
|
|
|