return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 
TA nerd verkiezing van 2004 (pg. 5)
View this Thread in Original format
robin
quote:
Originally posted by MaGiK54
Volgend jaar maak ik hem wel en ik zal maar één keuze mogelijkheid erin zetten ;)


:D
Eye-Riz
ik lig echt helemaal in een deuk :p
wat een lol je al niet kunt hebben terwijl je ziek bent, hihihi :D :D :D
MaGiK54
quote:
Originally posted by Eye-Riz
ik lig echt helemaal in een deuk :p
wat een lol je al niet kunt hebben terwijl je ziek bent, hihihi :D :D :D


Ff offtopic, draai je nog wel eens ergens ??
Eye-Riz
zucht, je moet wel alle threads lezen he? :p

ik zal het onder mijn sig zetten, is dat een idee? hoef jeniet meer al die loze dingen hier te lezen ,whehehe :)
jp


;)
Eye-Riz
hihihihhihihii, die is echt heel leuk :-)

:toothless

ik ben alleen niet blij met zijn sig daar op. kun je niet Nexus niet even onzichtbaar maken? Komt nogal een smet op onze goeie naam zo natuurlijk :p
MaGiK54
quote:
Originally posted by jp


;)


Je bent wel voorbarig zeg met de eind uitslag, grote kans dattie 40 % hoger wordt :crazy:
jp
Hallo kan effe iemand op Magik stemmen? :D
Massive84
quote:
Originally posted by jp
Hallo kan effe iemand op Magik stemmen? :D


gedaan :p.
jp
Bedankt he :toocool:

MaGiK54
quote:
Originally posted by jp
Hallo kan effe iemand op Magik stemmen? :D


Je kan beter op JP stemmen want volgens een bepaald iemand issie op een feest zo stil als een muis en totaal niet creatief en echt een kneus :toothless
jp
Op mijn leeftijd mag je al blij zijn dat je 'm 2 keer per week omhoog krijgt, een nacht 'springnichten' zit er al helemaal niet meer in :(
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 
Privacy Statement