return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 
TA nerd verkiezing van 2004 (pg. 4)
View this Thread in Original format
Remy D
:haha: 20 stemmen :haha: die Bram whahahahahaa :stongue:
Eye-Riz
quote:
Originally posted by Asperge
Waarom sta ik er niet tussen:conf:


omdat ik jou niet ken... eieregooie moet ff de poll aanpassen :)
ik vind je naam wel übernerdisch :) erg goed :)
robin
quote:
Originally posted by MaGiK54
Leuke poll, maar mis nog een paar namen.
robin
websley + oppasmeisje
trancezoner
suspended Siesta


volgend jaar wil ik, net als jij, ook een eigen poll optie :D
jp
Wie heeft er nog meer een valse accounts aangemaakt om op Snuggle te stemmen? ;)
DjRV
quote:
Originally posted by jp
Wie heeft er nog meer een valse accounts aangemaakt om op Snuggle te stemmen? ;)


jij dus?:D
TranceFool
En de 21 is ook binnen voor Snuggle :D


Dit is trouwens NIET iets waar je trots op kan zijn. Door net te doen alsof je het leuk vindt, maakt het niet minder erg :p
jp
Effe voor de duidelijkheid: wat maakt iemand een TA-nerd?

Welke acties/gedrag/kenmerken moet iemand plegen/vertonen/hebben om die eer te behalen?
New Wave
quote:
Originally posted by jp
Effe voor de duidelijkheid: wat maakt iemand een TA-nerd?

Welke acties/gedrag/kenmerken moet iemand plegen/vertonen/hebben om die eer te behalen?


Je moet er uit zien als Glanis, je moet je gedragen als Glanis, je moet kunnen ID-en als Glanis, je moet zo vreemd doen als Glanis en je moet dansen als Glanis.... Staat Glanis eigenlijk wel in het lijstje :D?
HiGH_NrG
quote:
Originally posted by jp
Effe voor de duidelijkheid: wat maakt iemand een TA-nerd?

Welke acties/gedrag/kenmerken moet iemand plegen/vertonen/hebben om die eer te behalen?


Een bruin t-shirt hebben met een blauw/wit plaatje op de voorkant... :p
eieregooie
Iris, ik kan de meerdere keuzes niet meer veranderen :/ Ik ben wel voor het plan om iedereen die meer dan 2 keer genomineerd wordt op te nemen in de poll. Maar dan moeten we dit denk ik als nominatie thread zien, en dan een nieuwe openen voor de uiteindelijke poll... Want de mensen die nu in de poll staan hebben natuurlijk al een dikke voorsprong...

(hoe dan ook denk ik dat ik de winnaar al wel weet :p)

MaGiK54
quote:
Originally posted by robin
volgend jaar wil ik, net als jij, ook een eigen poll optie :D



Volgend jaar maak ik hem wel en ik zal maar één keuze mogelijkheid erin zetten ;)
jp
De winnaar krijgt een petje en een oorkonde
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 
Privacy Statement