|
TA nerd verkiezing van 2004 (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by MaGiK54
Volgens zijn sig issie weer MOD van NLTA :o |
ja, oude signature , dus daar staat het nog op! Sorry!
Ik haal hem meteen weg, had het niet eens gezien. Foutje victor, moet kunnen. Ik zal mijn andere Nexus signature eropzetten.
En dichtgooien van threads; je mag daar toch altijd wel om verzoeken, ook al ben je geen mod? Dat gebeurt/gebeurde zo vaak. |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
ja, oude signature , dus daar staat het nog op! Sorry!
Ik haal hem meteen weg, had het niet eens gezien. Foutje victor, moet kunnen. Ik zal mijn andere Nexus signature eropzetten.
|
Can happen :clown: |
|
|
| Phortje |
| quote: | Originally posted by HBtje
btw niet gevote... stomme poll |
NERD!!! :toothless |
|
|
| Eye-Riz |
| quote: | Originally posted by eXos
Ik ben TA-nerd!! 2mtr hoog, 2mtr breed, bril & een dikke pab-bek :D |
GUT, leef jij ook nog :p
goed je te zien ;) |
|
|
| Eye-Riz |
| quote: | Originally posted by eieregooie
Geef maar door wat er veranderd moet worden, ik kan het wel :) Ik dacht er zelf aan om Robin, HBtje en Websley ook toe te voegen :p (dan weet ik wel wie mijn vote krijgt :D
Wel apart trouwens dat er meerdere keuzes mogelijk zijn :D |
ok, JIJ moet er natuurlijk ook bij :D
en dat meerdere keuzes moet weggehaald worden.
Optimus moet er natuurlijk ook bij :D
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Hey fijn, gooi die poll eens rap dicht :D
Nu staan er veel mensen niet bij, waardoor ik alle stemmen krijg! En dan zijn die honden nog te laf ook nog om te zeggen dat ze op mij hebben gestemd ;)
Je moet gewoon GEEN poll doen, en iedereen zijn top 3 laten posten!
Kijk, het goede voorbeeld:
1) HB
2) Robin
3) RemyD |
JIJ krijgt van mij in ieder geval MIJN stem, pff, mijn mooie poll een beetje bekritiseren!!
een poll is juist leuk, met van die kleurtjes enzo, hihihihi
dus kom maar gewoon met namen, geef die door aan eieregooie en iedereen die vaker dan 1x genomineerd wordt in de tekst moet er dan maar bij ofzo :) |
|
|
| HBtje |
| quote: | Originally posted by Phortje
NERD!!! :toothless |
yes al 2 stemmen :D
ik wil winnuhhh
:toothless |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by HBtje
yes al 2 stemmen :D
ik wil winnuhhh
:toothless |
Wees maar niet bang hoor, dat had je ook echt wel gedaan als je naam er tussen had gestaan :D
Maar Iris, niet erbij, gewoon helemaal opnieuw. Niet omdat ik zelf al zoveel stemmen heb, maar die mensen kunnen geen twee keer stemmen. Heb ook al gestemd, maar liever op iemand anders. Om het makkelijker te maken zou ik dus niet eens een poll doen, maar iedereen moet gewoon zijn/haar top 3 doorgeven. Krijg je 3, 2 en 1 punt dus. |
|
|
| Eye-Riz |
nee, een poll een poll!! :D
enne, van mij mag iedereen erbij die meer dan 2 stemmen heeft. eieregooie, wees eens lief, en pas je m aan? :) |
|
|
| jp |
Super
Nerd
Uit
Gravenhage
Grijpt
Lachend
Eindzege
:p |
|
|
| Asperge |
| Waarom sta ik er niet tussen:conf: |
|
|
| New Wave |
HA BRAM GROTE MIET!!
Nu je op numemr 1 staat probeer je er alles aan te doen om die poll te sluiten. JAMMER VOOR JE! Al je argumenten om hem te sluiten zijn bull :D |
|
|
| HBtje |
LOOOOOOOLLLLLLLLLLLLLL!!!!!!!!!!!!!
maar ik ben off... moet vakken vullen bij de c1000 :p
dus.... :p
:toothless |
|
|
|
|