|
TA nerd verkiezing van 2004 (pg. 7)
|
View this Thread in Original format
| Three 'O Three |
| quote: | Originally posted by Jappio
ik heb op jou gestemd bram, omdat je je altijd zo lekker op de kast laat jagen. Teveel opmerkingen hebt op het dichtgooien van threads, terwijl je al een tijdje geen mod bent.
Mijn top 3
1) HB
hoewel het eigenlijk een NSB-GTA is
2) snuggle
3) New Wave
omdat ie eerst maar eens moet leren typen voordat ie onzin uitkraamt |
Ik sluit me aan bij de onderbouwing van Jappio en stem op Snuggle :D |
|
|
| Opti |
| duidelijk wie de nerd van het jaar is:D |
|
|
| Eye-Riz |
| quote: | Originally posted by eXos
Zo'n ban is ook snel opgeheven! |
logisch, anders kun je je nooit meer aan iemand ergeren op een forum, en dat is soms juist zo leuk :p |
|
|
| Chicane |
| Daar hebben we HBtje inmiddels voor toch? :D Gerrit is enigzins gematigd al in uitspraken :) |
|
|
| jp |
| Ga je vooral niet aanpassen aan wat andere personen denken, anders wordt het nogal saai |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Opti
duidelijk wie de nerd van het jaar is:D |
Ik neem sommige mensen hier nog eens gratis mee op de gastenlijst! :whip: Stank voor dank is ut!:mad:
:happy2: |
|
|
| jp |
Deze poll moet overnieuw gedaan worden met andere namen. Ik stel voor (i.i.g.):
Snuggle
jp
Magik54
HBtje
Trancezonert
Robin
Websley
Remy D
New Wave
basvh
Maak er de 2005 verkiezing van of zo... |
|
|
| Opti |
| Dan wint Snuggle nog steeds met straatlengte voorsprong:toothless |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by jp
Deze poll moet overnieuw gedaan worden met andere namen. Ik stel voor (i.i.g.):
Snuggle
jp
Magik54
HBtje
Trancezonert
Robin
Websley
Remy D
New Wave
basvh
Maak er de 2005 verkiezing van of zo... |
Dan win ik nog....dat komt omdat mensen het leuk vinden me op de kast te krijgen en daarom op me stemmen. Nou ik zou zeggen doe nog zo'n poll & find out!! Graag zelfs dattie gemaakt wordt! Het zal me echt een worst wezen verder... ik ga eens wat minder happen.
Dus graag, maak zo'n thread JP. |
|
|
| DJ Gerrit |
| quote: | Originally posted by Chicane
Daar hebben we HBtje inmiddels voor toch? :D Gerrit is enigzins gematigd al in uitspraken :) |
ja straks word ik ook nog neergeknalt :mad: |
|
|
| HBtje |
en nu terug in je apres ski zolder!
scheer je weg vlegel :mad:
:p ;) |
|
|
| jp |
| Mods sluiten deze handel |
|
|
|
|