|
TA nerd verkiezing van 2004
|
View this Thread in Original format
| Eye-Riz |
nou, omdat jullie blijkbaar niets anders kunnen dan diggen, kom ik maar met een echte poll.
Wie is de TA NERD VAN 2004
Willen jullie even de genomineerden doorgeven? Ben dr te lang uitgeweest om te zien wie nou echt erg was afgelopen jaar... :p |
|
|
| DjRV |
| quote: | Originally posted by New Wave
Ik ook :p |
op jezelf stemmen is vrij leem :rolleyes: |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by DjRV
op jezelf stemmen is vrij leem :rolleyes: |
Mwejha, maar misschien ben ikw el de grootste nerd :rolleyes: |
|
|
| DjRV |
| quote: | Originally posted by New Wave
Mwejha, maar misschien ben ikw el de grootste nerd :rolleyes: |
jij wilt het te graag ventje! |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by DjRV
jij wilt het te graag ventje! |
Ik ben al niets, laat me dit dan wel zijn, knulletje. |
|
|
| Eye-Riz |
, wist ik veel dat ik de poll niet zou kunnen veranderen!!!!
damn, waarom mag ik die niet veranderen!!!! |
|
|
| eXos |
| Ik ben TA-nerd!! 2mtr hoog, 2mtr breed, bril & een dikke pab-bek :D |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by Eye-Riz
, wist ik veel dat ik de poll niet zou kunnen veranderen!!!!
damn, waarom mag ik die niet veranderen!!!! |
Geef maar door wat er veranderd moet worden, ik kan het wel :) Ik dacht er zelf aan om Robin, HBtje en Websley ook toe te voegen :p (dan weet ik wel wie mijn vote krijgt :D
Wel apart trouwens dat er meerdere keuzes mogelijk zijn :D |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by eieregooie
Geef maar door wat er veranderd moet worden, ik kan het wel :) Ik dacht er zelf aan om Robin, HBtje en Websley ook toe te voegen :p (dan weet ik wel wie mijn vote krijgt :D
Wel apart trouwens dat er meerdere keuzes mogelijk zijn :D |
Ik heeft op mijzelf gestemd! Jippie al 4 votes! :D :D
1 van RV, 1 van New Wave en 1 van mezelf :D Wie is de ander? :D
Maareh.. ik mis bv een HB....want die krijgt mijn stem!
Harmen moet er ook bij, kan hij zijn titel van 2002 prolongeren!
Dus gooi deze dicht en doe er 1 zonder poll. Iedereen gewoon 1 naam noemen! |
|
|
| SnuggLe |
LoL, die andere thread is ook mooi, uit 2002 :D
Ik ben wel dik gestegen denk ik in de ranglijst TA-nerd, in 2002 kreeg ik pas 1 stem :D
Ook genomineerden voor mij:
RemyD
Blik
Websley
Cosmic
JP |
|
|
|
|