|
לאלו מכם שעדיין לא מספיק גדולים למסיבות של נקסט
|
View this Thread in Original format
| ROBERTO |
אם כן הדבררר סופי.
12.12.04
m.i.k.e,push,plastic boy,solar factor.
מגיע למסיבת נוער איכותית בטי אל וי לסט של שעתיים ומעלה.
אממ עולה 75 וגם ויק וטל כהן יתלקלטו וכמובן כל החרא המסחרי,בקיצור אני שם מי בא?
נ.ב
מי שצריך כרטיסים או משהו כזה.
254484044
:D :D :D |
|
|
| YuVaL |
אני שם... =)
שנים שלא הייתי במסיבה בת"א |
|
|
| sh33p |
אני שם...
אני אדבר איתך על הכרטיסים יותר מאוחר
:rolleyes: |
|
|
| luckystrike |
נשמע שהולך להיות משהוא בסגנון המפגש שלכם עם ג'ילאן ...
הייתי בא אם לא הייתי בקור של לונדון ... |
|
|
| Scorchio |
אני מוותר
נראה אותו במסיבה של נקסט
:) |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by luckystrike
נשמע שהולך להיות משהוא בסגנון המפגש שלכם עם ג'ילאן ...
הייתי בא אם לא הייתי בקור של לונדון ... |
המפגש שלכם אהה...
לא היה בכבוד שלך לבוא יא זבל :mad:
רוברטו... לא פתחת ט'רד על זה לפני כמה ימים?
אני מבקש שתלכו לפי החוקים של הפורום... לא להסחף עם זה שחן בקושי פה |
|
|
| ROBERTO |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
המפגש שלכם אהה...
לא היה בכבוד שלך לבוא יא זבל :mad:
רוברטו... לא פתחת ט'רד על זה לפני כמה ימים?
אני מבקש שתלכו לפי החוקים של הפורום... לא להסחף עם זה שחן בקושי פה |
צודק אחי...מצטער. |
|
|
| -CosmicFire- |
אין הגבלת גיל?!
יענו גם אחד בן 15וחצי כמוני יכול לבוא? |
|
|
| DJ Alex E. |
מקווה שיש הסעות מחיפה
אם יש אני שם!!! |
|
|
| YuVaL |
| quote: | Originally posted by Rising
אולי אני שם :) |
אולי?, למה אולי.. תבוא בטוח
נעשה מפגש קטינים.. =) |
|
|
|
|