return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 
לאלו מכם שעדיין לא מספיק גדולים למסיבות של נקסט
View this Thread in Original format
ROBERTO
אם כן הדבררר סופי.
12.12.04
m.i.k.e,push,plastic boy,solar factor.

מגיע למסיבת נוער איכותית בטי אל וי לסט של שעתיים ומעלה.
אממ עולה 75 וגם ויק וטל כהן יתלקלטו וכמובן כל החרא המסחרי,בקיצור אני שם מי בא?


נ.ב
מי שצריך כרטיסים או משהו כזה.
254484044

:D :D :D
YuVaL
אני שם... =)
שנים שלא הייתי במסיבה בת"א
sh33p
אני שם...
אני אדבר איתך על הכרטיסים יותר מאוחר
:rolleyes:
luckystrike
נשמע שהולך להיות משהוא בסגנון המפגש שלכם עם ג'ילאן ...

הייתי בא אם לא הייתי בקור של לונדון ...
Rising
אולי אני שם :)
ROBERTO
:D :D :D
Scorchio
אני מוותר
נראה אותו במסיבה של נקסט
:)
Hell_Copter
quote:
Originally posted by luckystrike
נשמע שהולך להיות משהוא בסגנון המפגש שלכם עם ג'ילאן ...

הייתי בא אם לא הייתי בקור של לונדון ...


המפגש שלכם אהה...
לא היה בכבוד שלך לבוא יא זבל :mad:

רוברטו... לא פתחת ט'רד על זה לפני כמה ימים?
אני מבקש שתלכו לפי החוקים של הפורום... לא להסחף עם זה שחן בקושי פה
ROBERTO
quote:
Originally posted by Hell_Copter
המפגש שלכם אהה...
לא היה בכבוד שלך לבוא יא זבל :mad:

רוברטו... לא פתחת ט'רד על זה לפני כמה ימים?
אני מבקש שתלכו לפי החוקים של הפורום... לא להסחף עם זה שחן בקושי פה


צודק אחי...מצטער.
-CosmicFire-
אין הגבלת גיל?!
יענו גם אחד בן 15וחצי כמוני יכול לבוא?

DJ Alex E.
מקווה שיש הסעות מחיפה
אם יש אני שם!!!
YuVaL
quote:
Originally posted by Rising
אולי אני שם :)


אולי?, למה אולי.. תבוא בטוח
נעשה מפגש קטינים.. =)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 
Privacy Statement