|
Sensation in Belgium (pg. 10)
|
View this Thread in Original format
| Tranzjedi |
mmmmm...Sensation :eyes:
ssssttt...i know one lil secret,M.I.K.E. is playing at Sensation Belgium :crazy:
But keep it a secret..no more i can tell.
And also!!!!??? :thepirate |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by Tranzjedi
ssssttt...i know one lil secret....M.I.K.E. is playing at Sensation Belgium :crazy:
|
Mmm, interesting...
Let's check if this is true or just a rumour...;) |
|
|
| TOR |
| quote: | Originally posted by Aurélie
Trouwens wanneer wordt ie bekend gemaakt ? |
de website gaat online op 1 januari, mss krijgen we dan al een paar namen. het zou me eerlijk gezegd verwonderen mochten we de volledige line-up dan al kennen.
zou het iig zeer erg vinden mochten alle tickets al de deur uit zijn vóór de line-up bekend wordt.
@ tranzjedi: where did you get that information from? or are you just playing with us? :D |
|
|
| Nagib |
| Heb mijn tickets al aangekocht. Hopelijk is 't geen kat in de zak. Goeie line-up is voor mij ook cruciaal, maar onafhankelijk daarvan wil ik dit toch wel eens één keer meegemaakt hebben. Hope that makes sence... |
|
|
| Aurélie |
| quote: | Originally posted by Nagib
Goeie line-up is voor mij ook cruciaal, maar onafhankelijk daarvan wil ik dit toch wel eens één keer meegemaakt hebben. Hope that makes sence... |
Als je het enkel gewoon eens wil meemaken , ga naar die arena man ! Je zult qua show en locatie echt niet teleurgesteld worden.
En M.I.K.E op Sensation :eyespop: , zou echt super zijn. Als het zo is zou het wel een verrassing zijn. Is toch niet 'de' publiekstrekker. Liever niet als opwarmer. Is ie veel te goed voor :) . |
|
|
| Tranzjedi |
En M.I.K.E op Sensation :eyespop: , zou echt super zijn. Als het zo is zou het wel een verrassing zijn. Is toch niet 'de' publiekstrekker. Liever niet als opwarmer. Is ie veel te goed voor :) . |
Maybe it's about time to take OUR Mikey more seriously ;)
Tor..this information is accurated,other dj's not sure yet,but don't expect a line up like T.E.
maybe Ferry will show up this time :D |
|
|
| Joker666 |
Ik wil eerst de line up weten vooralleer een kaart te kopen!
Naar ID&T normen zal zou die ongeveer 3 maand voordien moeten bekend zijn, dus nog even afwachten... |
|
|
| Joker666 |
| Btw ik blijf het spijtig vinden dat Sensation White in de plaats komt van Antwerp is Burning Indoor!!! |
|
|
| Gladius |
| quote: | Originally posted by Joker666
Btw ik blijf het spijtig vinden dat Sensation White in de plaats komt van Antwerp is Burning Indoor!!! |
bwa, zolang de lineup er niet op verslechtert hoort ge mij niet klagen. |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by Gladius
bwa, zolang de lineup er niet op verslechtert hoort ge mij niet klagen. |
agree, ik veronderstel dat de hele omkadering en organisatie er niet slechter op wordt. |
|
|
| Dark Apostle |
Of erger , het is een goeie line-up en de zaal zit vol met mensen zoals we ons ze allemaal kunnen voorstellen :D die al kaartje hadden ; keet is uitverkocht en wij kunnen allemaal niet gaan of ons ticket op de zwarte markt gaan kopen , could be :p
|
Innercity: Brussels had zoiets voor...:( |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Mmm, interesting...
Let's check if this is true or just a rumour...;) |
I checked, and even Scannerboy doesn't know anything about it. So there's only one source left to get your rumours confirmed or denied ;) |
|
|
|
|