|
Sensation in Belgium (pg. 40)
|
View this Thread in Original format
| MikeVee |
De line-up van de eerste NL is in geen opzichten te vergelijken met die van de eerste BE:
NL:
Tiësto
Jean
Carl Cox
Sven Väth
Judge Jules
BE:
Marko
Junior Jack
Armin van Buuren
Marco V
Elof |
|
|
| Pumaz |
| Eerlijk gezegd vind ik die van België veel beter :p |
|
|
| TOR |
| quote: | Originally posted by MikeVee
maw wie staat hier niet op basis van muzikale verdiensten?
|
en dat betekent automatisch dat hij niet goed genoeg is? |
|
|
| Kaidreas |
wete wa joskes... kvind da sommigen nog al kunnen zeveren ze. (en ik ook, ik ben daar waarschijnlijk nog den beste in)
ma gvd it's oke to bash Tiesto but it's not oke to bash elof.
wtf als ik zeg dat ik elof slecht vind en dat ik de hype erond verafschuw, dat is mijn zaak toch zeker. als ge daarom als zegt dat ik jaloers ben... jeeeees.elof zal zeker niet beginnen blijten dat er 1 iemand geen fan van hem is. in mijn plek zullen er toch nog 10 in de plaats komen zekerst. |
|
|
| Pumaz |
| Ik heb alleen iets tegen Tiësto omdat hij niet kan mixen :) |
|
|
| Kaidreas |
| ^kheb het niet alleen op jouw ze jack.. want sebiet hebben we hier weer een meningsverschil van het kan niet erger:) |
|
|
| Pumaz |
| Dacht ik wel, maar toch wou ik het voor de zekerheid nog eens duidelijk maken ;) |
|
|
| TOR |
| quote: | Originally posted by Kaidreas
ma gvd it's oke to bash Tiesto but it's not oke to bash elof. |
wtf has tiesto to do with anything?
| quote: | | wtf als ik zeg dat ik elof slecht vind en dat ik de hype erond verafschuw, dat is mijn zaak toch zeker. als ge daarom als zegt dat ik jaloers ben... jeeeees.elof zal zeker niet beginnen blijten dat er 1 iemand geen fan van hem is. in mijn plek zullen er toch nog 10 in de plaats komen zekerst. |
euhm.. niemand heeft op u gereageerd, toch? |
|
|
| Jasperovitsj |
| Dries heeft het op dat dance4mation topic denk ik... |
|
|
| Phortastic |
| quote: | Originally posted by TOR
wtf has tiesto to do with anything?
|
hij wil denk ik gewoon ma zeggen da het een beetje raar is da bashen op tiesto aanvaard wordt en daar kraait gene haan naar en dat als ene iets slecht zegt over elof der wel een pak reacties op komen.
Nu ja kga me der ni mee moeien, kheb Elof nog nooit gehoord dus hou ik men teut. Hij draait zowiezo men stijl ni dus i dont give a tbh :) |
|
|
| Magistrate |
| weet er soms iemand of dat acceptgiro van teleticketbrol per email of per post opgezonden wordt? |
|
|
| TOR |
| quote: | Originally posted by Phortastic
hij wil denk ik gewoon ma zeggen da het een beetje raar is da bashen op tiesto aanvaard wordt en daar kraait gene haan naar en dat als ene iets slecht zegt over elof der wel een pak reacties op komen.
|
de kritiek op tiesto is over het algemeen wel gegrond. maar tot nu toe heb ik nog steeds geen goede reden gelezen waarom Elof niet op de line-up zou passen.
een voorbeeld:
| quote: | | Zen ego is groter dan zen naam |
en dat beïnvloedt zijn muzikale capaciteiten hoe? :rolleyes: |
|
|
|
|