|
Sensation in Belgium (pg. 21)
|
View this Thread in Original format
| Wildfir3 |
das waarschijnlijk ook de reden waarom ze die lineup nu nog langer verborgen houden hé... lineup van mayday zien en denken "omg daar kunnen we ni tegen op, rap nog ff een hype dj of 2 bij boeken" :D
Alhoewel het wel onnozel zou zijn, nu die tickets uitverkocht (???) zijn...
trouwens, over PVD en die 30.000 euro van op AIB... ik heb toen naar de crew van AIB gemaild om naar de lineup te vragen, en die hebben mij ZELF gezegd da ze da bedrag hadden geboden, en PVD meer had gekregen om ergens in de states te gaan draaien, dus kdenk da da ergens wel zal kloppen |
|
|
| MikeVee |
| Waarom zouden ze met een betere line-up dan mayday moeten afkomen, doordat het 2 compleet verschillende concepten zijn is dat toch vrij onmogelijk. |
|
|
| Wildfir3 |
| om hunne naam van "worlds leading dance event" te kunnen waarmaken ? :) |
|
|
| Xilver |
| Ze mogen hun idd eens gaan haasten. Nuja, kheb toch free tickets, dus kan nog zien of'k ga of ni ;) |
|
|
| Wildfir3 |
| en als er dj jean achtigen komen draaien, kunt ge ze altijd doorverkopen aan den een of andere goekopen johnny! |
|
|
| The_G0dfather |
| Voor hun eerste sensation in belgië zullen ze wel een mega zotte dj list hebben ... |
|
|
| Kaidreas |
| quote: | Originally posted by Xilver
Ze mogen hun idd eens gaan haasten. Nuja, kheb toch free tickets, dus kan nog zien of'k ga of ni ;) |
^en diene zegt mij niks ze... tssssssss, ah zit het dus zowe bij u :o :D |
|
|
| Joker666 |
| Die line up laat wel ERG lang op zich wachten.... |
|
|
| Eagle` |
| quote: | Originally posted by Joker666
Die line up laat wel ERG lang op zich wachten.... |
wete wa kewl zo zijn da ge pas ziet wie er komt den avond zelf :p |
|
|
| Joker666 |
| Idd, mor dan ziede den deze zeker ni :D |
|
|
| Xilver |
| quote: | Originally posted by Kaidreas
^en diene zegt mij niks ze... tssssssss, ah zit het dus zowe bij u :o :D |
Sig maat, ik weet ni hoeveel 'k er ga hebben :) Ik had er 2 beloofd aan Candice, meiske op 't werk dat voor mij aan kaarten van U2 en VIP-tickets van Convertible was geraakt. Als'k der 4 heb, dan moogde mee ze moat ;) |
|
|
| Kaidreas |
| candice can suck my pipi moat. :whip: |
|
|
|
|