|
Sensation in Belgium (pg. 11)
|
View this Thread in Original format
| Aurélie |
| quote: | Originally posted by Dark Apostle
Innercity: Brussels had zoiets voor...:( |
Dacht dat het geen succes was ? Of vergis ik mij ? |
|
|
| Wildfir3 |
JAH AMAI KHOOP DATTET DAAR WEER NI VOL BREEZERPROGSEUTEN GAAT LOPEN WANT AMAI... DAS NI PLEZANT AMAI... WANT IK BEN GENE PROGFAN MAAR EEN MEGA HARDCOREHEAD
AMAI
:thepirate |
|
|
| The_G0dfather |
| De DVD die ze naar me gestuurd hebben is overigens goddelijk !!! Wel allemaal beelden van 2002 maarja, blijft ... goddelijk dus. Intervieuws met zowat alle dj's (armin :) ) zo'n 20minuten megamix van white en nog eens zo'n 20 van black, en verder, beelden met de hoogtepunten van de beide events, behind the scsenes etc... |
|
|
| Mystique |
| quote: | Originally posted by The_G0dfather
De DVD die ze naar me gestuurd hebben is overigens goddelijk !!! Wel allemaal beelden van 2002 maarja, blijft ... goddelijk dus. Intervieuws met zowat alle dj's (armin :) ) zo'n 20minuten megamix van white en nog eens zo'n 20 van black, en verder, beelden met de hoogtepunten van de beide events, behind the scsenes etc... |
Kwill ook ne DVD :whip: :whip: :whip: |
|
|
| _Jedi |
^is dat die, die ge ook in de winkel kunt kopen?
=
 |
|
|
| The_G0dfather |
Nope, het is een DVD met langs de ene voorkant de amsterdam arena in het wit, met witte achtergrond, en de andere voorkant idem ditto maar dan ih zwart.
Ja er zijn twee voorkanten aan ... |
|
|
| Tutti |
| quote: | Originally posted by TOR
de website gaat online op 1 januari, mss krijgen we dan al een paar namen. het zou me eerlijk gezegd verwonderen mochten we de volledige line-up dan al kennen.
|
Marcel Woods zou eerste officiële naam zijn. Hij zou dit zaterdag zelf bekend gemaakt hebben na zijn dj set op Swowflake 2004 in de Oktoberhallen Wieze. |
|
|
| Jasperovitsj |
| ^ Damn, Marcel Woods :sadgreen: :nervous: |
|
|
| lievez |
en dan nu nog
cor fijneman:sadgreen:
REGI :toothless
en Wout :whip:
:p:clown: |