|
Sensation in Belgium (pg. 8)
|
View this Thread in Original format
| Dark Apostle |
| quote: | Originally posted by FUSyke
Waarom kunnen ze niet gewoon de prijs nemen van op AIB? |
Miss is de infrastructuur duurder of de DJ's....of we betallen voor de naam Sensation zoals je 200 euro meer moet betalen voor een Jeansnbroek van Hugo Boss |
|
|
| The_G0dfather |
| Hopelijk starten ze deze keer weer geen uur te laat zoals hun "belgische vuurdoop" bij TIC. |
|
|
| Jasperovitsj |
| Het boeit me allemaal ni meer. Als ze - tot mijn grote verrassing - met een héél goeie line-up op de proppen zouden komen (want voor 40€ wil ik wel een avond lange goeie Dj's zien, de Sensation-sfeer alleen is da geld ni waard voor mij) ga ik zeker. Maar nu opeens Trance Energy dit jaar met een fantastische line-up uitpakt heb ik toch terug hoop gekregen! :) |
|
|
| Real |
yay net post gekregen van ID&T
Stickers + ne sjieke poster
en wa info over Sensation White, maar niks dat niet in de newsletter stond |
|
|
| Phortastic |
| quote: | Originally posted by Real
yay net post gekregen van ID&T
Stickers + ne sjieke poster
en wa info over Sensation White, maar niks dat niet in de newsletter stond |
same here :) |
|
|
| The_G0dfather |
| ik heb voorlopig alleen nog maar een smske gekregen, vraag me trouwens af wanneer ik hen m'n gsm nummer gegeven heb :conf: |
|
|
| Phortastic |
| quote: | Originally posted by The_G0dfather
ik heb voorlopig alleen nog maar een smske gekregen, vraag me trouwens af wanneer ik hen m'n gsm nummer gegeven heb :conf: |
lol da geef ik noooooooooooooooit. |
|
|
| Meltoz |
| Site is online blijkbaar, maar waar blijft die line-up :conf: :whip: Heb geen zin om weer een slechte line-up te zien, pfff :sadgreen: |
|
|
| pooley |
| quote: | Originally posted by The_G0dfather
ik heb voorlopig alleen nog maar een smske gekregen, vraag me trouwens af wanneer ik hen m'n gsm nummer gegeven heb :conf: |
adres en telefoonbestanden overkopen :x |
|
|
| Kaidreas |
| quote: | Originally posted by Meltoz
Site is online blijkbaar, maar waar blijft die line-up :conf: :whip: Heb geen zin om weer een slechte line-up te zien, pfff :sadgreen: |
jos. das nog 4 maand begot..
don't be so hasty |
|
|
| Meltoz |
| quote: | Originally posted by Kaidreas
jos. das nog 4 maand begot..
don't be so hasty |
Kweet't ma de verkoop is deze zaterdag 18.12.04 en had wel graag gegaan as de line-up meeviel, ma zonder line-up ga'k mij nie aan wagen, maar dan is de kans misschien wel groot da alles uitverkocht is :o Tja, ne mens moet soms ne keer keuzes maken in't leven he :D |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by Meltoz
maar dan is de kans misschien wel groot da alles uitverkocht is :o |
In België?
Ik denk het niet hoor... |
|
|
|
|