|
Sensation in Belgium (pg. 64)
|
View this Thread in Original format
| Bomar |
Ik vond het uiteindelijk wel een tof feesje. Vooral de show en het decor was mooi, zeker als je vanop het podium naar de witte massa keek. Marko heb ik niet meer gezien (kmoest buiten wachten op mijn ticket ;)). Junior Jack & Kid Creme waren wel ok, beter dan ik had verwacht. Armin was nie slecht, een paar hele goeie nummers (Around You, Communication, strange world, la part des anges, ..). Marco V was weer iets te stevig voor mij, maar op zich wel goed. Elof verraste mij wel. Hij heeft zeker getoond dat hij Sensation-waardig is:D . Maar tis wel zoals iedereen zegt; de sfeer was nog het beste tijdens de megamix, tijdens die hele oude nummers die in belgie zo populair waren. Voor de rest was het publiek heel rustig, tijdens armin zn set heb ik maar weinig handen in de lucht gezien. Er waren dan ook nie zo heel veel kippevel-momenten. Maar ik heb me wel geamuseerd. Kheb den dries en desperatos gezien, maar twas bijna onmogelijk om iemand te kunnen vinden daar.
Kweet nog nie of ik volgend jaar ga gaan, enkel met een paar nieuwe namen in de line-up denk ik. |
|
|
| Push2005 |
| quote: | Originally posted by Magistrate
13 ID
|
Wellicht: Armin Van Buuren - So Serene |
|
|
| Push2005 |
| quote: | Originally posted by Bomar
Maar tis wel zoals iedereen zegt; de sfeer was nog het beste tijdens de megamix, tijdens die hele oude nummers die in belgie zo populair waren. |
Ik baal er wel van dat ze zo'n commerciële deuntjes als
Jordan & Baker - Explode
Junk Projekt - Control
Faithless - Insomnia
durven spelen, die mogen er echt wel uit van mij. Flight 643 & [email protected] waren wél zalig. |
|
|
| FredNova |
Zeer geslaagd feest! :)
Elof draaide ook Kindred Spirits (icone remix)
straks report |
|
|
| CygnusX |
| quote: | Originally posted by FredNova
Elof draaide ook Kindred Spirits (icone remix) |
:eyes:
 |
|
|
| DeSpErAtOs-X |
| quote: | Originally posted by Push2005
Ik baal er wel van dat ze zo'n commerciële deuntjes als
Jordan & Baker - Explode
Junk Projekt - Control
Faithless - Insomnia |
als er maar sfeer is ... show & sfeer ... da is de sensatie ... vo kwaliteitsmuziek moede ma naar beta party kome :p |
|
|
| Jasperovitsj |
straks report |
Er heeft toch iemand een digitaal filmke van gemaakt hoop ik? :eyes: |
|
|
| Buoyant |
| mmmmh, de meningen zijn blijbaar erg verdeeld zie ik, maar toch goed dat iedereen zich over het algemeen wel geamuseerd heeft. Inderdaad cool van Elof, doet ie goed ! |
|
|
| BZRK |
| quote: | Originally posted by DeSpErAtOs-X
vo kwaliteitsmuziek moede ma naar beta party kome :p |
Haha, ja da gevoel had ik ook wel :D Kheb me onnoemelijk veel keer meer vermaakt 2 weken geleden als gisteren. |
|
|
| MikeVee |
JJ & KC vond ik redelijk goed, hebben een paar nummers gespeeld waarvan ik niet gedacht had dat ze die zouden spelen. Eens een paar setjes van dl'en om te zien of ze die in het buitenland ook spelen of
dat ze zich een beetje hebben aangepast.
Megamix: Nummerkeuze was wel goed, maar de show er omheen viel me wat tegen ivm Amsterdam (vlammen, vuurwerk,lazershow).
Armin Van Buuren: OK, zeker niet een van zijn beter sets.
Marco V: Beste van de avond voor mij.
DJ Elof: Iets beter dan anders, maar niet genoeg om mijn mening te doen herzien.
Decoratie was dezelfde als in Amsterdam verleden jaar,dus niets verrassend voor mensen zoals mij die er geweest waren.
Sportpaleis was wel redelijk onherkenbaar in vergelijking met andere events daar. |
|
|
| Bertn |
| ik vind het wel straf dat er het meest ambiance was met die deuntjes uit de megamix die al jarenlang grijsgedraaid geweest zijn. dat zegt niks over de dj's, maar wel over het belgisch dance-publiek... |
|
|
| TOR |
straks report |
:eyes: amai
en Armin.. verwondert me eigenlijk niet; die is op een paar maanden tijd al zijn energie kwijtgespeeld.
ben toch blij dat ik beslist heb niet te gaan, als ik alles hier zo lees. |
|
|
|
|