return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 
תם עידן - אני פורש מהמוזיקה האלקטרונית המדיות שאנו מכירים אותה (pg. 2)
View this Thread in Original format
Flotser
אם הבנתי נכון, אז אתה בכלל מפסיק להוריד
mp3?

זה טעות לדעתי. אתה תפסיק להיות מעודכן כמו שצריך. נכון אתה תכיר את כל הטראקים שארמין או מרקוס ינגנו בתוכניות שלהם, אבל מעבר לזה תאבד הרבה מאוד.

הפתרון הכי טוב והכי נכון לדעתי זה:


להוריד ולשמוע בבית מה שאתה רוצה.
מה שבאמת אהבת - תקנה.
אם אתה הולך לתקלט באיזה מקום, אז לתקלט רק עם מה שקנית.


הרי היתרון הכי גדול של
mp3
שזה בא לטובת הצרכן,
לפני שאתה קונה איזה אלבום או דיסק עם עטיפה יפה
אתה קודם יכול להקשיב לשיר במלואו.
hatz
quote:
Originally posted by Flotser
אם הבנתי נכון, אז אתה בכלל מפסיק להוריד
mp3?

זה טעות לדעתי. אתה תפסיק להיות מעודכן כמו שצריך. נכון אתה תכיר את כל הטראקים שארמין או מרקוס ינגנו בתוכניות שלהם, אבל מעבר לזה תאבד הרבה מאוד.

הפתרון הכי טוב והכי נכון לדעתי זה:


להוריד ולשמוע בבית מה שאתה רוצה.
מה שבאמת אהבת - תקנה.
אם אתה הולך לתקלט באיזה מקום, אז לתקלט רק עם מה שקנית.


הרי היתרון הכי גדול של
mp3
שזה בא לטובת הצרכן,
לפני שאתה קונה איזה אלבום או דיסק עם עטיפה יפה
אתה קודם יכול להקשיב לשיר במלואו.




מסכים איתך..! הרי ה-mp3 נועד לשמיעה שלפני הקניה- אם אהבת-תקנה את המקור,ובכל מקרה תמחק לאחר השמיעה.
ה-mp3 גורם לך להיות מעודכן הרבה יותר מאשר אם תקנה בחנויות השונות.
אולי תחשוב על שילוב של שניהם,פשוט לקנות את מה שכן אהבת..לאחר שמיעה של ה-mp3.
בכל מקרה..כל הכבוד על ההחלטה שלך! :toocool:
coby
אני מצדיע לך אילן

גם אני מתישהו כשיהיו לי פטיפונים יתחיל איזה אוסף..

אני מציע לך להמשיך להוריד אמ פי שלוש בשביל להישאר מעודכן... ולשמוע לפני שאתה הולך לקנות.. אין בזה שום דבר רע

לשמוע אתזה כמה פעמים על המחשב לא אמור לעשות לך מצפון..
כשאתה מחליט שאתה אוהב את הקטע תזמין את התקליט ותמחק את הקטע

במוסיקה מסחרית יותר אתה יכול לשמוע את המוסיקה ברדיו\טלויזיה וכו.. אבל בטראנס זה יותר קשה לדעת מה חדש ..

חוץ מזה אתה עושה אחלה דבר האומנים באמת צריכים תמיכה

לפי דעתי כולם צריכים לעשות אתזה מתישהו..

ובלי קשר לזה אני חושב שאומנים צריכים להוציא אלבומים ואוספים יותר מסינגלים בשביל האנשים שלא דיג'יים ורוצים לשמוע..
ואז לא יהיה לאף אחד תרוץ ! :)
-CosmicFire-
quote:
Originally posted by sabi10
ידידי, בשמחה הייתי מצטרף אליך אך שתי בעיות עומדות על הפרק.
האחת שיותר קשה להשיג את הקטעים על תקליטים מאשר פשוט לפתוח את דיסי.
הבעיה השנייה והחמורה יותר היא כמו שאמרת, תזרים המזומנים.
:cool:


סיימ היר
ואליאור מה שאמרת
99% מהאנשים שמורידים מוזיקה
יורידו ויצרבו את זה וישמעו או משהו
אין כמעט כאלה שילכו לקנות
Huge-A
רק בהצלחה.. אני גם נוהג לקנות תקליטי ול... כמו כולם אבל זה לא מה שיעשה אותך יוצר כי כולם עושים את אותה עבירה אבל החלטה שלך ובהצלחה...!!!
Shahar
יגאל מה עובר עלייך באמא
מזה החרטות האלה
מי ישמע מישהו מהיוצרים מרגיש אם אתה תקנה תתקליט שלו או לא
ומה קשור שזה יקדם אותך ?!
רק הכישרון שך יעזור בזה
גם אם תגנוב ציוד ותשתמש רק באמפי3 אתה יכול להגיע להצלחה בעולם אם יש לך כישרון
אבל אם אין לך את זה לא יעזור לך כמה תהיה חוקי
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by Shahar
יגאל מה עובר עלייך באמא
מזה החרטות האלה
מי ישמע מישהו מהיוצרים מרגיש אם אתה תקנה תתקליט שלו או לא
ומה קשור שזה יקדם אותך ?!
רק הכישרון שך יעזור בזה
גם אם תגנוב ציוד ותשתמש רק באמפי3 אתה יכול להגיע להצלחה בעולם אם יש לך כישרון
אבל אם אין לך את זה לא יעזור לך כמה תהיה חוקי


לא רוצה שטיפת מוזיקה לא חוקית תיגע בציוד היקר שאני קונה
זה עיקרון שאני דובק בו כי אמנם אני לא מרוויח הרבה כסף בעבודה שלי אבל זה מספיק לי כדי לךתכנן את החיים שלי ללא אמ פי
וכן אני יכול להיות הכי כשרוני בעולם ולנגן אמ פי

ואיך אנחנו ברוב צביעותינו נסתכ על די גיי בולט שמתקלט אמ פי?

אני יודע איך זה ייראה
ואני יודע איך אני יסתכל על עצמי
במקום להגיד לעצמי "עוד חודש אני יפסיק
כשאני יהיה מקצועי אני יפסיק" וימשיך בכל מיני משפטים כאלה
אני פשוט מפסיק
כאן ועכשיו
ומנקה את עצמי ממשיכול להרוס תדמית של די גיי במידה ואני אי פעם יגיע למשהו

ואני לא ייכנס כבר לצד המוסרי של העניין... אני מבין שקשה יהיה לקבל או להבין את זה בארץ שאמ פי זה צורת תרבות בה
Sniper
quote:
Originally posted by Flotser
אם הבנתי נכון, אז אתה בכלל מפסיק להוריד
mp3?

זה טעות לדעתי. אתה תפסיק להיות מעודכן כמו שצריך. נכון אתה תכיר את כל הטראקים שארמין או מרקוס ינגנו בתוכניות שלהם, אבל מעבר לזה תאבד הרבה מאוד.

הפתרון הכי טוב והכי נכון לדעתי זה:


להוריד ולשמוע בבית מה שאתה רוצה.
מה שבאמת אהבת - תקנה.
אם אתה הולך לתקלט באיזה מקום, אז לתקלט רק עם מה שקנית.


הרי היתרון הכי גדול של
mp3
שזה בא לטובת הצרכן,
לפני שאתה קונה איזה אלבום או דיסק עם עטיפה יפה
אתה קודם יכול להקשיב לשיר במלואו.


אני ממש מסכים איתך מיכאל,

אילן - אני לא בא לשכנע אותך..
אבל הקיצוניות הזו לא תוביל אותך ולא תעזור לך כ"כ - לדעתי בכל אופן.

להוריד קובץ ולשמוע אותו יכול לחסוך לך הרבה זמן, כסף, וכל מיני דברים אחרים.. כי בסופו של דבר סביר להניח שאתה לא תקנה קטע שאתה לא אוהב\מכיר

ובד"כ האמ פי חושפים אותך הרבה יותר לדברים חדשים
ובלי האמ פי אתה לא תיהיה הכי מעודכן...

תחשוב על זה:]
ronsh
אני מסכים עם רוב חברי הפורום הכי כדאי בשבילך זה להוריד שירים ומה שאתה אוהב לקנות..
ככה גם תוכל להמשיך להיות מעודכן וגם לא לטעות בקנייה שלא תהנה ממנה...

בכל מקרה אחי..שיהיה המון בהצלחה...
יש פה כמה שמחזיקים לך אצבעות..
Meltdown
דבר ראשון מזל טוב על תחילתו של התהליך של רכישת ציוד התקלוט, אשר התחלת בו.
דבר שני כפי שכבר נאמר, מאוד יכול להיות שלאחר שכפי שאמרת תפסיק להוריד
MP 3
כך למעשה תשאר פחות מעודכן בטראקים שרצים חזק בארצות הברית ובאירופה, וכך למעשה תשאר מאחור.
אך מצד שני, קנייה ועשייה של מוזיקה חוקית יכולה גם להמריץ אותך להתחיל וליצור חומר מקורי משלך, חומר שאיתו תתחיל לגבש לעצמך דרך מסויימת, וסגנון מסויים של נגינה שהוא יהיה הסגנון שבו תדבוק.
בכל מקרה, ובכל החלטה שתחליט ליישם,
.שיהיה בהצלחה

Star
קודם כל אילן כמו שאמרתי לך כבר קבל הצדעה !!
עכשיו כולכם דואגים שחס וחלילה לא תהיו מעודכנים אבל מה שאתם לא שמים לב שכל קטע שאתם מורידים אתם שומעים אותו גג חמש פעמיים וזהו הלאה לקטע הבא !!
אני חותם לכם מנסיון אישי שאם תתחילחו לקנות את הקטעים האלו עם זה הורדה חוקית או תקליט או כל דבר חוקי אחר אתם לא רק שתשמעו את הקטע 20 פעם גם בעוד שנה אלא אתם תתגאו להחזיק את התקליטן ותהיה לכם הרגשה עצמית מעולה .
ועם אתם תקליטנים אז עוד יותר תתגאו לפתוח את הקייס שלכם ולהראות כמה אתם "מעודכנים" גם בלי הורדות בלתי חוקיות !!
מה לעשות אף אחד לא קבע שלהיות תקליטן צריך רק ציוד מתאים ושרת מהיר !!
אז כאשר חלק מהתקליטנים שלנו גם יתחילו לקנות את החומרים שלהם אז יהיה אפשר להתחיל לחייך!!

לדעתי עם אילן ישאר וידבוק בקטע של להאזין לסטים ולתוכניות נחשבות אז אין סיבה שהוא לא ישאר "מעודכן" הוא ישאר מעודכן לא פחות ממכם !!
כי מה שמושמע בסטים אלו כל הקטעים הכי טובים והכי נחשבים שטובי התקליטנים מנגנים!
רק בארץ זה קורה שמישהו רוצה להפסיק להוריד דברים ולהרגיש טוב עם עצמו ואנשים משכנעים אותו שלא יעשה את זה
תבינו שעם היו עוד 1000 כמו אילן הייתם רואים בארצנו הקטנה אוספים מהמובילים בעולם ועוד ועוד חנויות תקליטים ויכולנו להרגיש פה חו"ל קטן
אבל המצב שונה בארץ מאשר חו"ל רק פה ואני חותם לכם על זה וזה אחרי בדיקה אנשים יותר חיים מהורדות בלי חוקיות
ובגלל זה יותר חנויות תקליטים נסגרות לייבלים כמו פונוקול
NMC
כבר מוציאות פחות ופחות אוספים מבעבר ויותר מתחילות לדרוך על חומר ישראלי ושירים ישראלים
מה לעשות זה פוגע בתעשייה חזק ביותר
וזה שאנשים עוד משכנעים את אילן להמשיך להוריד זה יותר מצחיק:whip:
לדעתי אילן בכיוון הנכון
הרי הוא רוצה להתחיל לנגן ואני מצדיע לו על הצעדים הדרסטיים שהוא עושה
הרי רוב התקליטנים בארץ מנגנים MP3
ולדעתי הם לא תקליטנים כי חלק ניכר מהמילה תקליטן זה לקנות את המוסיקה שלך ,לדעת איפה לחפש , ליצור קשרים עם המוכר ככה שמתי שיגיע משלוח הוא ישמור לך על החומר הכי טוב שיש ואתה תקנה אותו ,
לדעת להאזין לקטע ולזהות להיט ,
לחפש לחפור מחנות לחנות להכיר את כל המקומות הטובים כדי לקנות תקליטים או לסירוגין דיסקים ,
מה לעשות ככה עושים בחו"ל גדולי תהקליטנים והקטנים כאחד!!
אני יכול לתת לכם דוגמאות מפה ועד הודעה חדשה אבל אין טעם תבינו לבד שרק בארץ אנשים מנגנים מפי3 וקוראים לעצמם "תקליטן" ושלא תבינו אותי לא נכון זכותכם לעשות מה בא לכם לא מטיף לאף אחד
אבל שבא אחד כמו אילן וסוף סוף מבין את הדרך הנכונה קצת מציק לראות כמה אנשים אומרים לו להמשיך להוריד !!
שוב אני לא רב עם אף אחד אם בא לכם על ויכוח בריא לנשמה חח אז יאאלה תגיבו בחוכמה ושכנעו אותי עם אני טועה (לא תצליחו) אבל נסו
:eyes:
בכל מקרה שוב הלוואי והיו פה עוד 1000 כמו אילן כי אז יכולנו לחזור לימי 98 שאז אנשים קנו יותר אוספים ויותר סינגלים וגם תקליטים
כיום אין אפילו סינגל אחד לקנות ואפילו טאוררקורדס יותר יבש ממדבר סהרה
זה מה שקורה מכל ההורדות הלא חוקיות
טוב סאלמתק לבינתיים
Shahar
quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
לא רוצה שטיפת מוזיקה לא חוקית תיגע בציוד היקר שאני קונה
זה עיקרון שאני דובק בו כי אמנם אני לא מרוויח הרבה כסף בעבודה שלי אבל זה מספיק לי כדי לךתכנן את החיים שלי ללא אמ פי
וכן אני יכול להיות הכי כשרוני בעולם ולנגן אמ פי

ואיך אנחנו ברוב צביעותינו נסתכ על די גיי בולט שמתקלט אמ פי?

אני יודע איך זה ייראה
ואני יודע איך אני יסתכל על עצמי
במקום להגיד לעצמי "עוד חודש אני יפסיק
כשאני יהיה מקצועי אני יפסיק" וימשיך בכל מיני משפטים כאלה
אני פשוט מפסיק
כאן ועכשיו
ומנקה את עצמי ממשיכול להרוס תדמית של די גיי במידה ואני אי פעם יגיע למשהו

ואני לא ייכנס כבר לצד המוסרי של העניין... אני מבין שקשה יהיה לקבל או להבין את זה בארץ שאמ פי זה צורת תרבות בה


שמע אחי תיודע אני אוהבתך וזה אבל אני יגיד לך תכלס מה בראש שלי
זה נראה יענתי אתה בא לחקות תיוצרים והדיג'יים הגדולים שלא נוגעים בלא חוקי בגלל שהחלטת לקנות ציוד
אל תעלב או תיקח אישי ככה זה נראה...כאילו אתה לא באמת חושב ככה אבל עושה את זה כי החלטת שאתה הולך לחקות מישהו
הציוד שלך יכול להיות לא חוקי אבל הכישרון שלך זה דבר שלא יקחו ממך ואחרי הקפיצה הגדולה שלך אפילו אם עשית אותה עם אמפי3 תזרוק הכל לזבל ותקנה תקליטים.....
אתה סתם עושה טעות כי החלטת להיות נקי...
עזובתך מהחרטות האלה אחי אפחד מאיתנו לא נקי

quote:
Originally posted by Star
שכל קטע שאתם מורידים אתם שומעים אותו גג חמש פעמיים וזהו הלאה לקטע הבא !!
אני חותם לכם מנסיון אישי שאם תתחילחו לקנות את הקטעים האלו עם זה הורדה חוקית או תקליט או כל דבר חוקי אחר אתם לא רק שתשמעו את הקטע 20 פעם גם בעוד שנה אלא אתם תתגאו להחזיק את התקליטן ותהיה לכם הרגשה עצמית מעולה .
ועם אתם תקליטנים אז עוד יותר תתגאו לפתוח את הקייס שלכם ולהראות כמה אתם "מעודכנים" גם בלי הורדות בלתי חוקיות !!
מה לעשות אף אחד לא קבע שלהיות תקליטן צריך רק ציוד מתאים ושרת מהיר !!
אז כאשר חלק מהתקליטנים שלנו גם יתחילו לקנות את החומרים שלהם אז יהיה אפשר להתחיל לחייך!!

לדעתי עם אילן ישאר וידבוק בקטע של להאזין לסטים ולתוכניות נחשבות אז אין סיבה שהוא לא ישאר "מעודכן" הוא ישאר מעודכן לא פחות ממכם !!
כי מה שמושמע בסטים אלו כל הקטעים הכי טובים והכי נחשבים שטובי התקליטנים מנגנים!
רק בארץ זה קורה שמישהו רוצה להפסיק להוריד דברים ולהרגיש טוב עם עצמו ואנשים משכנעים אותו שלא יעשה את זה
תבינו שעם היו עוד 1000 כמו אילן הייתם רואים בארצנו הקטנה אוספים מהמובילים בעולם ועוד ועוד חנויות תקליטים ויכולנו להרגיש פה חו"ל קטן
אבל המצב שונה בארץ מאשר חו"ל רק פה ואני חותם לכם על זה וזה אחרי בדיקה אנשים יותר חיים מהורדות בלי חוקיות
ובגלל זה יותר חנויות תקליטים נסגרות לייבלים כמו פונוקול
NMC
כבר מוציאות פחות ופחות אוספים מבעבר ויותר מתחילות לדרוך על חומר ישראלי ושירים ישראלים
מה לעשות זה פוגע בתעשייה חזק ביותר
וזה שאנשים עוד משכנעים את אילן להמשיך להוריד זה יותר מצחיק:whip:
לדעתי אילן בכיוון הנכון
הרי הוא רוצה להתחיל לנגן ואני מצדיע לו על הצעדים הדרסטיים שהוא עושה
הרי רוב התקליטנים בארץ מנגנים MP3
ולדעתי הם לא תקליטנים כי חלק ניכר מהמילה תקליטן זה לקנות את המוסיקה שלך ,לדעת איפה לחפש , ליצור קשרים עם המוכר ככה שמתי שיגיע משלוח הוא ישמור לך על החומר הכי טוב שיש ואתה תקנה אותו ,
לדעת להאזין לקטע ולזהות להיט ,
לחפש לחפור מחנות לחנות להכיר את כל המקומות הטובים כדי לקנות תקליטים או לסירוגין דיסקים ,
מה לעשות ככה עושים בחו"ל גדולי תהקליטנים והקטנים כאחד!!
אני יכול לתת לכם דוגמאות מפה ועד הודעה חדשה אבל אין טעם תבינו לבד שרק בארץ אנשים מנגנים מפי3 וקוראים לעצמם "תקליטן" ושלא תבינו אותי לא נכון זכותכם לעשות מה בא לכם לא מטיף לאף אחד
אבל שבא אחד כמו אילן וסוף סוף מבין את הדרך הנכונה קצת מציק לראות כמה אנשים אומרים לו להמשיך להוריד !!
שוב אני לא רב עם אף אחד אם בא לכם על ויכוח בריא לנשמה חח אז יאאלה תגיבו בחוכמה ושכנעו אותי עם אני טועה (לא תצליחו) אבל נסו
:eyes:
בכל מקרה שוב הלוואי והיו פה עוד 1000 כמו אילן כי אז יכולנו לחזור לימי 98 שאז אנשים קנו יותר אוספים ויותר סינגלים וגם תקליטים
כיום אין אפילו סינגל אחד לקנות ואפילו טאוררקורדס יותר יבש ממדבר סהרה
זה מה שקורה מכל ההורדות הלא חוקיות
טוב סאלמתק לבינתיים


מה קשור אם הורדתי קטע מהאינטרנט אני שומע 5 פעם ואם קניתי 20 פעם?
אם הורדתי ואהבתי אני יחרוש על האמאמאשלו גם
ואם לא אהבתי אז לא יעזור גם אם מישכנתי תבית בשבילו
למה מה אני קמצן שאני ישמע אותו רק בגלל שילמתי עליו כסף?

ונשמה אף אחד גם לא קבע שבשביל להיות תקליטן צריך להיות חוקי...
וואו אז הוא יפתח תקייס ויראו דברים חדשים...סבבה
אבל אם אין לו תכישרון כלום לא יעזור לו גם לא לקנות אם יהיה לו תקליט חתום של טייסטו עם הקדשה
אז חלאס
מה שקובע פה זה הכישרון לא כמה חוקי החומר שך
"חלק מהמילה תקליטן זה לקנות את החומר שלך ולמצוא אותו"
מזה החרטות האלה!?
אתה יכול להיות הדיג'יי הכי טוב בעולם גם עם חומר משנת 1990 שקנית במבצע בשוק
ודיי לקשר את זה שהוא קונה ציוד לללכת עם חומר חוקי
אין קשר בכלל צא מזה
ואמרת
NMC
מוציאים יותר ישראלי מאוספים......
מה תחושב שבאינטרנט אין להוריד ישראלי!?
ישראלים מעדיפים להוריד היפהופ ישראלי מטראנס
ככה שאם כבר זה משפיע על
NMC
אז הם יוציאו פחות חומר ישראלי....ולא פחות טראנס
ותבין אפילו אם כל הפורום שלנו היו קונים דברים
זה לא היה מזיז בלירה כי אי אפשר לעצור את זה
זה ימשיך תמיד
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 
Privacy Statement