|
תם עידן - אני פורש מהמוזיקה האלקטרונית המדיות שאנו מכירים אותה (pg. 5)
|
View this Thread in Original format
| Star |
אילן שכחת משהו אחד קטן שזה שקטעים יוצאים בלרשת אלו לרוב גרסאות שונות מאשר מה שיוצא על תקליטים
שוב אני מזכיר הלוואי והיו עוד כמה כמו אילן במדינה הזאת |
|
|
| markfeldman |
אילן, אתה חייב להבין שתעשיית האמ פי מאפשרת לנו לקבל את הדברים הכי חמים שיש !!!
אני זוכר את ימי נעוריי כאשר הייתי שומע את תוכניותיו של עופר נחשון ומשווע לכל אוסף שיוצא מחברת תקליטים בארץ ע"מ לשים את ידיי על טראק שחיכיתי לו הרבה זמן.
אני ממש לא רוצה לחזור לימי החושך הללו.... |
|
|
| Star |
אוךךךךך מרקו אתה עכשיו נגעת בנקודה רגישה
תבין שלפני האינטרנט כאשר אנשים כמוך כמוני היו שומעים עופרנחשון. גיא פדרמן . אלה גוטמן. היינו יוצאים מכל החורים כדי למצוא את הקטעים האלו ואני באופן אישי הייתי רושם את כל השמות והולך לברר באיזה אוספים זה יוצא כדי
לקנות
אותם ולא הרגשתי פריאר וזה ממש לא תקופת חושך
ותאמין לי שבאותה תקופה תעשיית התקליטים והדיסקים פרחה ויכולתי למצוא אפילו אצל ניסים מלך הדיסקים שזה יחסית חנות של מזרחית יכולתי למצוא אצלו אוספים של טרנס ואפילו של
ITַ&d
היום תהפוך את טאוררקורדס עם תמצא שם סינגל אחד אני חותך ..... ותאמין לי זה עצוב שזה ככה !
אז נכון אתה מוריד כל מה שחם כרגע ונכון המון תקליטנים שלדעתי מנגנים אמפי3 וזה די מסריח וזה לא נקרא תקליטן
אבל אותה תקופה הייתה אחת התקופות שבוא נהיה מציאותיים לא תחזור לעולם!!!
כמו שאתה אומר יש את האינטרנט
אבל שום דבר לא יחליף את ההרגשה ללכת ולקנות תקליט או דיסק ולשמוע באיכות הרבה יותר טובה מאמפי
ולפעמים אתה מקבל גרסאות שאין ברשת ואתה אוגר מידע מתוך מה שיש בדיסק
ולהיות מעודכן אפשר גם בלי אמפי
כמו שאמרתי תאזין לסטים שמע תוכניות
ואתה תהיה מעודכן |
|
|
| markfeldman |
שוב, סטאר, יחסית להיום, זוהי תקופת חושך.
אין ספק שההרגשה ב-1996 לקנות דיסק היא לא כמו היום.
היום אני מוריד גם סטים (ע"מ באמת להיות מעודכן כי לא כל דבר משתחרר במידי - וזהי הנחלה היחידה שלכם - "לוחמי החופש") וגם אמ פי - ע"מ שיהיה לי את הקטע בגירסה מלאה.
אז ככה שאני מעודכן מכל הבחינות. |
|
|
| Flotser |
שמע
Star
אני גם חושב שזה ממש לא בסדר לתקלט עם
mp3
(כשאתה מנגן בתשלום - ולא בבית או אצל חברים)
אבל כל הרעיון הזה שאתה חוזר עליו
ש
dj
אמיתי זה מי שמומחה באיפה בארץ אפשר לקנות כל טראק ...
וחופר מתחת לאדמה למצוא איזה תקליט משומש
למה זה צריך להפריע לעובדה שהבן אדם ימשיך להתעדכן מ
mp3?
.אין על
mp3.
להתעדכן מ-
mp3
ולתקלט בתשלום רק עם חומר קנוי.
אולי לפי 15 שנה
DJ
היה בדיוק מה שתיארת
אבל היום זה סיפור שונה לגמרי. |
|
|
| markfeldman |
| quote: | שמע
Star
אני גם חושב שזה ממש לא בסדר לתקלט עם
mp3
(כשאתה מנגן בתשלום - ולא בבית או אצל חברים)
אבל כל הרעיון הזה שאתה חוזר עליו
ש
dj
אמיתי זה מי שמומחה באיפה בארץ אפשר לקנות כל טראק ...
וחופר מתחת לאדמה למצוא איזה תקליט משומש
למה זה צריך להפריע לעובדה שהבן אדם ימשיך להתעדכן מ
mp3?
.אין על
mp3.
להתעדכן מ-
mp3
ולתקלט בתשלום רק עם חומר קנוי.
אולי לפי 15 שנה
DJ
היה בדיוק מה שתיארת
אבל היום זה סיפור שונה לגמרי. |
עוד זווית נכונה לתיאור המצב. |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by Glenn-Holmes
זה בקשר לפורומים
עכשיו בקשר לתאוריית התקליטן...
שחר תשמע
קח שתי אנשים
עם אותה רמת כשרון
תן לאחד מאוד כשרוני אבל שינגן רק אמ פי
ל-100 הגדולים בעולם כל הכשרון בעולם לא יסחוב אותו
טכנולוגיה היא דבר אחד
שימוש בטכנולוגיה לפגיעה במה שהיא מקדמת זה הדבר הלא מוסרי פה
וזה למה אבי מדגיש כל כך את חשיבות השימוש בחומרים חוקיים על ידי די גיים. אין סיכוי שבאירופה ייתנו פיסת קול לדי גיי הכי כשרוני שינגן חומר לא חוקי
אז הוא יצליח בארץ
מה זה ייתן לו?
לחו"ל הוא יגיע 3-4 פעמים בשנה אולי
כשאחת מהם תהיה חופשה עם החברה בכלל
אז עולה השאלה האם אני לא מעט יהיר? כבר חושב על חו"ל? והתשובה היא עמוקה מכדי להסביר אותה..כבר אמרתי משהמצפון שלו לא משדר לו גלים כימיים של חוסר טוהר יכול להמשיך במה שהוא עושה.
אני לא מבקר אף אחד
כולי תקווה שאכן המוזיקה תהיה יותר נגישה לכולנו מבחינת מחיר לא פחות מהתקווה שהאמ פי יחטוף בקרוב מכה ניצחת בבתי משפט שתי הדברים בכל מקרה נראים רחוקים מלקרות |
יגאל
קודם כל הוא בא אמר שדיגיי צריך חומר חדש
ועובדה באת סיפרת עכשיו על דיגיי שמנגן חומר מלפני שנתיים
מה שחשוב זה איך הוא מנגן אותו
ותכלס לא מאמין שהמנהל של ה
GATECRASHER
יבדוק מה אתה מביא איתך למסיבה.....
ברור שאם תראה לו שהבאת ארגז עם 400 תקליטים הוא ידלק
אבל אנלא מאמין שהוא יחטט לך בדברים בשביל לבדוק מה חוקי ומה לא
אם הוא יראה שאתה יודע תעבודה ויודע איך לעשות אותה זה יספק אותו...
ד"א אילן
תחושב שאם יכנס חוק לא להוריד אמפי3 וזה אנשים יזרקו זין ויפחדו?
קח כמה דוגמאות
אסור למכור חומר צרוב ותראה כמה אנשים עומדים בשוק ומוכרים..אפילו שמקפלים להם תבסטה הם חוזרים
וקבל עוד דוגמא
אגזוז לחץ אסור בחוק בגלל שהוא פולט גזים (יש כאלה אומרים יש אגזוזי לחץ תקינים אבל חרטות) כל מקרה אני נוסע עם אגזוז לחץ ופילטר כותנה ועוד כמה שיפורים שהשתיקה יפה להם
וכמוני יש עוד 4838473987434 שנוסעים עם דברים גלויים מול העיניים של החוק.....
אז אם את זה אי אפשר לאכוף לא יאכפו גם את ה
MP3.....
אז יסגרו שרת אחד של
DC
ועוד אחד ועוד אחד
על כל אחד שיסגרו יקומו עוד 10
כי יש למקומות האלה הרבה תורמים והרבה משקיעים....
אולי תלא רוצה לשמוע את זה אבל זה המצב אחי..... |
|
|
| markfeldman |
| quote: | יגאל
קודם כל הוא בא אמר שדיגיי צריך חומר חדש
ועובדה באת סיפרת עכשיו על דיגיי שמנגן חומר מלפני שנתיים
מה שחשוב זה איך הוא מנגן אותו
ותכלס לא מאמין שהמנהל של ה
GATECRASHER
יבדוק מה אתה מביא איתך למסיבה.....
ברור שאם תראה לו שהבאת ארגז עם 400 תקליטים הוא ידלק
אבל אנלא מאמין שהוא יחטט לך בדברים בשביל לבדוק מה חוקי ומה לא
אם הוא יראה שאתה יודע תעבודה ויודע איך לעשות אותה זה יספק אותו...
ד"א אילן
תחושב שאם יכנס חוק לא להוריד אמפי3 וזה אנשים יזרקו זין ויפחדו?
קח כמה דוגמאות
אסור למכור חומר צרוב ותראה כמה אנשים עומדים בשוק ומוכרים..אפילו שמקפלים להם תבסטה הם חוזרים
וקבל עוד דוגמא
אגזוז לחץ אסור בחוק בגלל שהוא פולט גזים (יש כאלה אומרים יש אגזוזי לחץ תקינים אבל חרטות) כל מקרה אני נוסע עם אגזוז לחץ ופילטר כותנה ועוד כמה שיפורים שהשתיקה יפה להם
וכמוני יש עוד 4838473987434 שנוסעים עם דברים גלויים מול העיניים של החוק.....
אז אם את זה אי אפשר לאכוף לא יאכפו גם את ה
MP3.....
אז יסגרו שרת אחד של
DC
ועוד אחד ועוד אחד
על כל אחד שיסגרו יקומו עוד 10
כי יש למקומות האלה הרבה תורמים והרבה משקיעים....
אולי תלא רוצה לשמוע את זה אבל זה המצב אחי....., |
תיאור אמיתי של המציאות הקיימת. |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by Shahar
יגאל
קודם כל הוא בא אמר שדיגיי צריך חומר חדש
ועובדה באת סיפרת עכשיו על דיגיי שמנגן חומר מלפני שנתיים
מה שחשוב זה איך הוא מנגן אותו
ותכלס לא מאמין שהמנהל של ה
GATECRASHER
יבדוק מה אתה מביא איתך למסיבה.....
ברור שאם תראה לו שהבאת ארגז עם 400 תקליטים הוא ידלק
אבל אנלא מאמין שהוא יחטט לך בדברים בשביל לבדוק מה חוקי ומה לא
אם הוא יראה שאתה יודע תעבודה ויודע איך לעשות אותה זה יספק אותו...
ד"א אילן
תחושב שאם יכנס חוק לא להוריד אמפי3 וזה אנשים יזרקו זין ויפחדו?
קח כמה דוגמאות
אסור למכור חומר צרוב ותראה כמה אנשים עומדים בשוק ומוכרים..אפילו שמקפלים להם תבסטה הם חוזרים
וקבל עוד דוגמא
אגזוז לחץ אסור בחוק בגלל שהוא פולט גזים (יש כאלה אומרים יש אגזוזי לחץ תקינים אבל חרטות) כל מקרה אני נוסע עם אגזוז לחץ ופילטר כותנה ועוד כמה שיפורים שהשתיקה יפה להם
וכמוני יש עוד 4838473987434 שנוסעים עם דברים גלויים מול העיניים של החוק.....
אז אם את זה אי אפשר לאכוף לא יאכפו גם את ה
MP3.....
אז יסגרו שרת אחד של
DC
ועוד אחד ועוד אחד
על כל אחד שיסגרו יקומו עוד 10
כי יש למקומות האלה הרבה תורמים והרבה משקיעים....
אולי תלא רוצה לשמוע את זה אבל זה המצב אחי..... |
אני לא בקטע של לחפש פשעים שנוחים לי ויש אי אכיפה שלהם ולכן לבצע אותם
כזה אני
וכן
תקליטן שמנגן מוזיקה לא חוקית לא יגיע לגייטקראשר
תבין את זה
זה פשוט לא יקרה
נכון הוא לא יבדוק אותך אחד לאחד
אבל סמוך עליו הוא יביא רק בן אדם שבנה לעצמו שם
ומשמשתמש באמ פי לא חוקי השם שיבנה לו כדי גיי כשרוני יהרס בצל השימוש הלא חוקי שלו במוזיקה
ותאמין לי שמועדון כמו הגייטקראשר שהוא אחד מעמודי התווך של המוזיקה האלקטרונית לא יתן יד אצבע או ציפורן לדבר שכזה |
|
|
| markfeldman |
| quote: | אני לא בקטע של לחפש פשעים שנוחים לי ויש אי אכיפה שלהם ולכן לבצע אותם
כזה אני
וכן
תקליטן שמנגן מוזיקה לא חוקית לא יגיע לגייטקראשר
תבין את זה
זה פשוט לא יקרה
נכון הוא לא יבדוק אותך אחד לאחד
אבל סמוך עליו הוא יביא רק בן אדם שבנה לעצמו שם
ומשמשתמש באמ פי לא חוקי השם שיבנה לו כדי גיי כשרוני יהרס בצל השימוש הלא חוקי שלו במוזיקה
ותאמין לי שמועדון כמו הגייטקראשר שהוא אחד מעמודי התווך של המוזיקה האלקטרונית לא יתן יד אצבע או ציפורן לדבר שכזה |
אה ואללה ?
ואני מניח שכל האמ-פי שהביא עימו פול ואן דייק בביקורו האחרון בירושלים היו קנויים.... |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by Glenn-Holmes
אני לא בקטע של לחפש פשעים שנוחים לי ויש אי אכיפה שלהם ולכן לבצע אותם
כזה אני
וכן
תקליטן שמנגן מוזיקה לא חוקית לא יגיע לגייטקראשר
תבין את זה
זה פשוט לא יקרה
נכון הוא לא יבדוק אותך אחד לאחד
אבל סמוך עליו הוא יביא רק בן אדם שבנה לעצמו שם
ומשמשתמש באמ פי לא חוקי השם שיבנה לו כדי גיי כשרוני יהרס בצל השימוש הלא חוקי שלו במוזיקה
ותאמין לי שמועדון כמו הגייטקראשר שהוא אחד מעמודי התווך של המוזיקה האלקטרונית לא יתן יד אצבע או ציפורן לדבר שכזה |
תסביר לי מתי בעל מועדון בדק לדיגיי פעם אחרונה מאיפה הוא הביא את הדיסק הצרוב שלו?
לארמין יש בתיק 99% דיסקים צרובים
(רוצה הוכחה? יש לי תמונות מהתיק שלו)
אז אתה תבוא ככה למועדון...מנהל המועדון יתחיל לבדוק מאיפה השגת את האמפי3?!
ואם תרוצה כיסוי יותר טוב תבוא גם עם 20 תקליטים.....שתוכל מדי פעם לנגן תקליט בשביל שיהיה כיסוי טוב
איך בדיוק ידעו מאיפה השגת תאמפי3?
להזכירך, האיכות שלך כדיג'יי נמדדת באיך אתה מתקלט
לא מאמין שאי פעם מנהל מועדון ביקש מהדיגיי לפתוח תתיק בכניסה למועדון ובדק לו מאיפה הוא השיג תדברים |
|
|
| Star |
חחחח הרגת אותי עם הקטע של ארמין שחר אולי דייייייייייייייי?
חחחחחחחח
במקרה התמונות שיש לך הם תמונות שחבר שלי צילם שארמין היה פה
יש שם אפילו תמונה של בלרינה וזה אכן צרוב אבל אתה שוכח דבר אחד
שזה צרוב חוקי והוא מקבל מהאומנים ולא מוריד מהרשת ואלו דברים צרובים כי הם לא יצאו על וינלים |
|
|
|
|