return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 
תם עידן - אני פורש מהמוזיקה האלקטרונית המדיות שאנו מכירים אותה (pg. 8)
View this Thread in Original format
Huge-A
רק מקורי זה מה שיש לי להגיד !!! ;)
Shahar
quote:
Originally posted by YO-I
ואגב, אף פעם לא ממש תדעו אם טראק שמתנגן לו במועדון ע"י דיג'י מוכר, האם הוא צרוב חוקי או שזה מהרשת


הנה אחד שמודע לזה ולא מתווכח
Star
quote:
Originally posted by YO-I
לא אחי, זה ממש לא רואי טוחנר, אז רואי היה בפריצת הדרך שלו, אני לא יזכיר את השמות כי לא נעים לי מהם, אבל מדובר על שמות שנימנים על טובי הדיג'ייס בשנים האחרונות

לגבי טוחנר, הכרתי אותו אישית לראשונה לפני כחמש וחצי שנים באילת, עבדתי בצוות בידור והלכתי לשמוע אותו בדאנס בר, הוא ניגן מדהים וכבר אז ידעתי שהוא הולך להיות הדבר הבא

אחרי הסט שלו, אני וחבר שלי ליוונו אותו לחדר שלו במלון, עזרנו לו לסחוב את התקליטים, מאז עבר המון זמן ורואי נמנה ללא ספק כאחד האנשים היותר יקרים לי גם כחבר וגם כאדם

ואגב, אף פעם לא ממש תדעו אם טראק שמתנגן לו במועדון ע"י דיג'י מוכר, האם הוא צרוב חוקי או שזה מהרשת

אני יודע שזה לא היה טוכנר רק אמרתי שהוא נחשב אצלי כפרה קדושה כדברי מרק
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by YO-I
ואגב, אף פעם לא ממש תדעו אם טראק שמתנגן לו במועדון ע"י דיג'י מוכר, האם הוא צרוב חוקי או שזה מהרשת


אנחנו לא

אבל זה הקטע של רוב המועדונים הנחשבים והמסיבות הגדולות מחוץ לאצנו הקטנה...הם לא יביאו מישהו שכזה שהם יודעים שידו נגעה בבצע תאוות מוזיקת חינם לא חוקית...
בארץ ועם די גיים מהארץ הציפיות שלי מראש הם לא גבוהות מדי
אז הרוב לא מאכזבים אותי...סתם עומדים בציפיות
markfeldman
quote:
אני יודע שזה לא היה טוכנר רק אמרתי שהוא נחשב אצלי כפרה קדושה כדברי מרק


טוכנר=פרה קדושה ?!!?
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by markfeldman
טוכנר=פרה קדושה ?!!?


תלוי לאיזה דת אתה שייך...
Star
quote:
Alphazone: “ Keep the scene alive - please keep on buying vinyls. Illegal mp3s will kill all creativity in the end. If you prefer mp3s,than be so honest and buy them ...





WORD

quote:
ואגב, אף פעם לא ממש תדעו אם טראק שמתנגן לו במועדון ע"י דיג'י מוכר, האם הוא צרוב חוקי או שזה מהרשת


שמע אם אתה מספיק אמין ובנית את השם שלך והכול ואתה ידוע בתור אחד שלא מוריד מהרשת וידוע בתור אחד שמכבד את המקצוע אף אחד לא יחשוב כזה דבר עליך !!!
מה גם במועדונים עם מערכות סאונד ואני לא מדבר על הדום ששם אתה יוצא חירש אחרי ערב אחד שאתה שם
אני מדבר על מועדונים סדר גודל נגיד TLV vartigo
שם מערכות הסאונד הם בין הטובות ביותר
וזה נתון בדוק
אבל שם שאתה תנגן קטע מהרשת ישימו לב להבדל באיכות מבין קטע מקורי !!!!
מי שבעל אוזן מוסיקלית ישר יזהה
אמרתי את זה מקודם ואני יגיד את זה שוב
קטעים מהרשת יש להם הבדלי איכות לבין קטע מקורי
וקטע שהורד ונצרב מהרשת אחרי פרק זמן האיכות שווה לתחת


quote:
Paavo: But I think definitely the fact that its become so about the latest thing is a bad thing because a track needs a bit of time I think to build for people to start hearing it and for it to sorta catch on to lots of other people. We might have a new tune of ours and then we play it on the show for like four shows and people think its old but we haven’t even given it to anyone. And there is definitely a case for I think that records need a bit of time and you need to be a bit more patient with it. And there used to be like three years ago…there were situations where we might give a few tunes to a few djs and held it back on purpose a little bit because the records would actually benefit from it and get more hotter.



עוד נקודה בזה שהאינטרנט פוגע
מי שיקרה יבין עד כמה זה נכון
דוגמא:
white room - the white room
שהקטע הזה נוגן כמה פעמים ברדיו אנשים יצאו מהחורים כדי להשיג אותו
ואז כמו כל הקטעים זה שוחרר לרשת והיה ברור שכל העולם ואישתו יורידו אותו
והשחרור הרשמי שלו בכלל היה חצי שנה מאוחר יותר
אבל מאותו זמן כל פעם שהקטע נוגן בארץ אנשים אמרו ישן ישן

וכמה אנשים מפגרים
זה רק מראה כמה זה פוגע
ולעומת זאת ידידי מרק
עם דיברנו מקודם על אונגונה ביט אז אם היית מסתכל בפורום אנשים ממש ממש שאלו ורשמו מתי יוצא השחרור הרשמי של זה
כי אנחנו רוצים לקנות את התקליט !!!!!!

עכשיו אני לא תמים ולא בטיח אבל שאתה רואה שאנשים מדברים ומתים על קטע שלדעת הקהל הישראלי הוא די ישן כי כולם הורידו מהרשת
ובחו"ל הוא עדיין להיט אז אתה יכול לראות כמה הסצינה פה דפוקה
YO-I
אם היו לי פטיפונים, הייתי קונה את הויניל של הטראק הזה רק בגלל שהוא אחד הקטעים הכי יפים שמעתי בחיים, כמו שאמרתי, כשיש דבר טוב שווה להשקיע בו את הכסף

ככה זה אצלי עם אלבומי הגלובאל אנדרגראונד שאותם אני קונה מקורי בכל פעם שיוצא אלבום, ככה זה עם סידרת אוספי המג'יק והסאנרייז של טייסטו ויש עוד כמה דוגמאות

עד היום אני בוכה על זה, שהגלובאל של אוקנפולד בניו יורק נמצא אצל האקסית שלי ואין לי דרך להחזיר אותה (את האלבום לא את האקסית) כי היא גרה באיטליה, בארץ כמה שניסיתי לא מצאתי את האלבום באף חנות ולמרות שאני יכול להוריד מהאינטרנט, אני מעדיף לקנות את האלבום מקורי

אגב, פול חתם לי על האלבום הזה כשהוא היה כאן ביום העצמאות לפני מספר שנים כשהוא ניגן בפאצ'ה, אכן נוסטלגיה
Shahar
quote:
Originally posted by Star
וקטע שהורד ונצרב מהרשת אחרי פרק זמן האיכות שווה לתחת


אם צרבת אותו על דיסק הוא ישאר באותה איכות כמו שהיה לפני שצרבת
(אלא אם כן הדיסק נדפק וזה)

קטע צרוב על דיסק לא יכול להשתנות משום בחינה כי הוא
READ ONLY
האיכות שלו לא יכולה להשתנות אם הוא
MP3
אולי אם הוא
CDA
וגם זה לא בטוח
Star
תודה על ההסבר עכשיו זה ברור למה האיכות משתנה

quote:
Somwhere around 1995, after a deep looking into DJs, i got very curious and interested.
I saved some money, and bought my 1st Turntables, Mixer and a few Vinyls.


זהו ציטוט מפרי אוניל לגבי וינילים זאת הדרך שתקליטן צריך לעבוד ולדבוק בא

לעבוד לחסוך לקנות לנגן
זהו נגמרו לי הציטוטים לעכשיו מקווה שכמה מפה באמת שמים לב לרקבון אצלינו בסצינה

markfeldman
quote:
עוד נקודה בזה שהאינטרנט פוגע
מי שיקרה יבין עד כמה זה נכון
דוגמא:
white room - the white room
שהקטע הזה נוגן כמה פעמים ברדיו אנשים יצאו מהחורים כדי להשיג אותו
ואז כמו כל הקטעים זה שוחרר לרשת והיה ברור שכל העולם ואישתו יורידו אותו
והשחרור הרשמי שלו בכלל היה חצי שנה מאוחר יותר
אבל מאותו זמן כל פעם שהקטע נוגן בארץ אנשים אמרו ישן ישן

וכמה אנשים מפגרים
זה רק מראה כמה זה פוגע
ולעומת זאת ידידי מרק
עם דיברנו מקודם על אונגונה ביט אז אם היית מסתכל בפורום אנשים ממש ממש שאלו ורשמו מתי יוצא השחרור הרשמי של זה
כי אנחנו רוצים לקנות את התקליט !!!!!!

עכשיו אני לא תמים ולא בטיח אבל שאתה רואה שאנשים מדברים ומתים על קטע שלדעת הקהל הישראלי הוא די ישן כי כולם הורידו מהרשת
ובחו"ל הוא עדיין להיט אז אתה יכול לראות כמה הסצינה פה דפוקה


ואם זה יצא לפני שנתיים זה משנה ?

KRISTINE W - SAVE MY SOUL - GABRIEL AND DRESDEN REMIX

יצא לפני כשנתיים וחצי ועדיין משמיעים אותו כמו מטורפים....

זה אומר משהו - קטע טוב:

LAST FOREVER !
Shahar
גם
carte blanch
לא יצא אתמול ולא לפני שנה.... ועדיין דיגיים מנגנים אותו והקהל מתלהב כל פעם מחדש
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 
Privacy Statement