return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 
תם עידן - אני פורש מהמוזיקה האלקטרונית המדיות שאנו מכירים אותה (pg. 3)
View this Thread in Original format
Star
שחר לא רוצה להגיד לך שאתה מדבר שטויות בטונות כמו שאתה אומר לאחרים כי זה נשמע פלצני
אבל אתה אכן מדבר ככה
תבין שהמילה תקליטן לא אומרת רק לקחת ציוד ולדעת למקסס מה לעשות זה כולל גם לקרוע תתחת בנסיון למצוא להיטים ולקנות אותם וללכת לחפש אחר חנויות שמוכרות מוסיקה
ולדעת לחפש בכל המדפים עד שתמצא
רק בארץ אנשים חושבים שהם יתחילו להוריד ואז הם יהיו תקליטנים
תבין ובוא אני יתן לך דוגמא קטנה
פרי אוניל היה קונה את התקליטים שלו מהכסף שהוא היה מרויח מאיזה עבודה
ורק פה בארץ זה קודם נוריד אחרי זה נקנה ציוד וסבבה אני תקליטן!!
ואל תתווכח עם עובדות כמו
NMC
ופונוקול כי יש אנשים שחוץ מלהוריד דברים גם מכירים קצת מבפנים את התעשייה
כי שאני אומר לך שהם משקיעות פחות באוספים של טרנס ודאנס אני יודע למה כי עלות של דיסק שאמור גם להיות משווק בחו"ל היא פי חמישה על דיסק של אומן ישראלי שישווק רק בארץ
ואני יכול להעיד לך שבשנת 98 יכולתי למצוא דיסקים ותקליטים בהפקה ישראלית וגם מחוץ לארץ
יכולת ללכת אפילו לניסים מלך הדיסקים בהדר ולמצוא שם דברים מחו"ל
וזאת רק דוגמא אחת פשוטה לכמה קל היה לקנות דברים איכותיים מחו"ל
והכול היה חוקי ואני מתכוון שלקנות דיסקים לא היה בושה ואנשים היו גאים בזה
היום שאנשים כמו אילן וכמוני אומרים שזה מגעיל אנשים כמוך מסתכלים עלינו כאל יצורים פרייארים
וכן שום תקליטן בעולם לא תמצא לו בקייס מפי3 וזה בדוק!!
רוצה עוד דוגמא לגועל נפש שבארץ?
אז קבל
שארמין היה בארץ והוא היה ברדיו ביו99
בא אליו בחור עם דיסק ממוקסס וטרקליסט , עד פה הכול בסדר אבל שארמין ראה את הטרקליסט הוא קיבל חום כי כולו "אנריליס" ואני לא מתכוון ללא משוחרר ברשת אלא על גבי תקליט !!
אז שארמין שאל אותו מאיפה החומרים האלו האידיוט בלי בושה אמר לו שזה מהרשת :eyes:
ארמין זרק את הדיסק לפח בפרצוף של הבחור !!
זה מראה לך מה חושבים הגדולים על כל עניין אמפי3!!!
אתה יכול להיות תקליטן כאשר תדע גם למצוא את החומר ולקנות אותו
אל תתווכח איתי שאם אמפי3 אתה יכול להצליח כי זה שטויות
חלק מאוד גדול מהשם תקליטן זה גם למצוא את החומרים שלך ולקנות אותו
וכן...שאתה תקנה את התקליט אתה תשמע אותו גם בעוד שנה והאיכות לא תשתנה (מה שקורה באמפי3)
ומה אתה משלם בעדו אתה מעריך אותו יותר !!!!!!
מה גם שכאשר תקבל הודעה מהדואר שהחבילה שלך הגיע אתה תתמלא חיוך וסבבה ותרוץ לתיבת דואר שלך להוציא את זה
ותאמין לי זה לא שאלה של קמצן זאת שאלה של הערכה אתה אכן תשמע את התקליט גם בעוד שנה !!
ועם אתה "תקליטן" אתה תנגן אותו עד שהוא ישחק ולא יעבוד יותר!!!
ועוד משהו מי שמנגן אמפי3 יש הבדלי איכויות בין קובץ לקובץ
אני לא יודע מי שם לב לזה מהקהל אבל בתור תקליטן זה משהו שאתה אמור לחשוש לגביו
עם תקליט או דיסק מקורי אין לך את החשש הזה ואתה יכול להיות רגוע
אולי זה נראה לך כפרט שולי ולא חשוב אבל תקליטנים אמיתיים חוששים מהבדלי איכויות!!
taltul
STAR

אני מסכים איתך בכל משאתה אומר פה... רק מה - שכחת להזכיר דבר קטן אחד ובאותו זמן המשמעותי ביותר שהינו - המחיר המופרז של אותם תקליטים או דיסקים... עם כל הכבוד ליוצרים וכמובן שיש ים של כבוד - אילו המחירים לא היו בשמיים אנשים היו קונים הרבה יותר מאשר היום... אני מבין שפה בעיה היא יותר של חנויות תקליטים / דיסקים או לייבלים של אותם יוצרים שמנהליהם יושבים במשרדים שלהם וקובעים מחירים סתם מן האוויר...

הדרך של אילן היא נכונה - אבל לא במחירי התקליטים/דיסקים של היום...

לחלופין לא כל אחד אחד היום עד כדי כך עשיר... כלומר אילו הייתי טחון בכסף הייתי קונה תקליטים כל היום 24 שעות ביממה...

אצלי הבעיה היא רק בכסף....


נ''ב: ואתה צודק שדברים שעליהם אתה מצוא כסף מרגישים אליהם יותר קרבה ומתגעגעים כל פעם מחדש זה בדוק וזה לא רק בעסקי התקליטים...

ולגבי האמ פי 3 אני חושב שלא צריך להתנזר כי הרי אי אפשר להתווכח עם הטכנולוגיות החדשות - כמובן שלתקלט עם אמפי זה דבר פסול ב100%... כי אם כבר מדברים על זה - לשמוע בבית עוד סבבה... אבל כשמורידם חינם ואחרי זה שמים במועדונים ומקבלים על זה כסף (מה שנקרא לעשות כסף על גביהם של אחרים) זה פשוט לא הגיוני ופסול מבחינה מקצועית של די ג'י עצמו וזה בעיה אם זה לא יושב לו על מצפון... [כמובן שגם אני נחשב גנב מבחינה משפטית - אבל מבחינה מוסרית די ג'י שמתקלט עם אמפי מהווה חסור כבוד הרבה יותר עצום... חשוב ציין פה שאני מתכוון לדיג'י שמקבל כסף על זה שהוא בא ומתקלט במועדון עם אמפי... אם אני ישב בבית ויתקלט לעצמי זה עוד אפשר לסלוח למרות עדיין אני חוזר כל פעולה לןא משנה אם שומעים בישביל עצמנו או לא אינה חוקית בוודאות...

יכול להיות שאני מפספס פה משהו אבל לדעתי יש הבדל גדול בין שאתה סתם שומע בבית (שזה גם לא חוקי בעצם) לעומת תיקלוט במסיבות וקבלת שכר עבורו (שזה לא חוקי אבל פי 100 מאשר סתם לשמוע בבית)

כל זה כמובן על מנת שתבינו שאני לא נגד אמפי כי אני מוריד בצעמי ואמשיך להוריד עד שהמחירים לא ירדו או שיום אחד אהפוך לבן אדם עשיר פחות או יותר ואוכל לקנות אפילו במחירים המופרזים כמו של היום...

בסופו של דבר...
כלומר אם אסכם את הכל אז: קודם כל אם אין כסף - תוריד (עך מצפונך האישי כמובן); אם יש כסף - תוריד תשמע בבית תקנה מה שאוהב אבל ת ק נ ה וכמה שיותר...
אין כסף ורוצה להיות די ג'י - תתחיל לחשוב על התכניות אחרות וכמה שיותר מהר...יש כסף ורוצה להיות די ג'י - אז תבדוק בכלל אם זה באמת אתה כי לא מספיק רק כסף וציוד יקר אלא גם כישרון, ותקנה ותקנה וכמה שיותר... כמובן תוריד על מצפונך האישי ותשמע אבל רק בבית על מנת לבוא ולקנות בחנות אחר כך)...

נ''ב2: נזכרתי במשהו שראיתי בפורום אחר - כאשר בן אדם סיפר אחרי שהיה באיביזה ששם בחנות תקליטים ישך ציוד וכל מה שצריך ככה שלפני שאתה קונה אתה יכול לשמוע את הטראק כמה שאתה רוצה ולא כמו שבארץ אנשים קונים משהו בעטיפה ולך תדע אם זה ימצא חן בענייך אחר כך... כלומר השירות בארץ הוא על הפנים אבל זה קשור לנושא אחר לגמרי שהוא הרבה יותר רחב וחומרתו הינה בסדרי גודל הרבה יותר גדולים...

EDIT:
בואנה ישבתי עכשיו וחשבתי על הנושא הזה עוד פעם ועלתה לי נקודה נוספת שהינה קודת זכות לדי ג'י שמעצם העובדה שהוא די ג'י עם זה שהוא שם את הקטע של איזה יוצר במועדון [לא משנה אם זה אמפי או לא] הוא מן הסתם מקדם אותו ומפרסם את הקטע שלו לקהל...

וואי מה שנקרא הגענו מעגל קסום שהפיתרון ליציאה ממנו היא רק הורדת מחירים או הפיכה של כולנו לעשירי העולם... :)


EDIT: בהתחלה היה רשום "שחר" אבל התכוונתי לאבי בעצם...
אז הפוסט מכוון לאבי בסופו של דבר...
Glenn-Holmes
קודם כל אני מוכרח לציין שנדהמתי מכל פרט בסיפור על הבחור שבא לארמין (צריך לזרק אותו למעצר עד עודף טיפשות)

עכשיו לגבי
נקודת הפתיחה שלי קודם כל בתקלוט היא באמת לא משהו
אני מכיר את עצמי ואני קשה קליטה יחסית בדברים טכניים
הדבר שמתעלה להערכתי הרבה מעל לזה היא כמיהה עצומה להתחיל ולתקלט
אני בכלל לא יכול להסביר מה עבר עלי ביותר מחצי שנה אחרונה שאני כבר מתקשה לחכות ליום הגורלי שיקרה מחר (למי שרוצה לשדוד אותי יש לי כרגע בבית 10 אלפיות במזומן הכתובת היא....כן בטח:) ) אני יודע שיהיו לי נקודות שבירה בדרך אבל אני מאמין בעצמי זה לא משהו שבא משום מקום
כשבן אדם מתחיל ללכת באמצע העבודה וצצים לו 2-3 רעיונות לקטעים יפים שהוא היה יוצר אם היה לו ציוד וזה קורה על בסיס לפחות שבועי הוא פשוט הורג את עצמו מחוסר אונים
כשלאותו בן אדם יש רעיונות ליצירת סטים מגוונים ולקהל שרוקד לצלילי הקטעים שהוא אוהב או לצלילי דברים מטורפים שהוא עושה (ראו ערך יוהן חילן) אז הוא שוב אוכל את עצמו
אני נותן לעצמי שנה עם ציוד של תקלוט ומקווה שבערך שנה מעכשיו אני כבר יהיה ברמה סבירה מספיק עם הידע הדרוש...

השלב הבא וזה יקרה עוד הרבה זמן יהיה ליצור
אבל אני לא מדבר על חזון שהוא באמת רחוק עכשיו...

ועכשיו לאמ פי
לא יקום ולא יהיה לא יגע משהו לא חוקי בציוד שאני משקיע המון כסף עליו
זה לא מיוחד לטעמי
זה חסר טעם לטעמי
זה לא מתאים לי
כן המצפון משחק תפקיד
נשמה של די גיי אם תרצו
לגבי הכשרון ייקח לי הרבה זמן לראות אם הוא קיים
אבל אם יש לי כשרון
אני לא בונה את עצמי על אמ פי
מחר יהיה לי כבר הציוד
וכן בימים הראשונים יש לי כמות מינימלית של 2 דיסקים ו-4 וינילים
מתחילים מכלום

נ.ב.
2 הדיסקים הם הזמנה של פרומואים שהתאחרה בחודש מבית לאנג
הזמנתי בחבילה מיוחדת 5 פרומואים של 5 השחרורים הבאים שלהם
זה השחרור הראשון שאני מקבל ובגלל האיחור שלחו לי דיסק בונוס גם של השחרור הקודם ככה שקבלתי את

qursion - attraction (original/ mk-s remix)
vercetti - in control/ skimmer e.p. (inc. bonus - lange - frozen beach)
Shahar
quote:
Originally posted by Star
שחר לא רוצה להגיד לך שאתה מדבר שטויות בטונות כמו שאתה אומר לאחרים כי זה נשמע פלצני
אבל אתה אכן מדבר ככה
תבין שהמילה תקליטן לא אומרת רק לקחת ציוד ולדעת למקסס מה לעשות זה כולל גם לקרוע תתחת בנסיון למצוא להיטים ולקנות אותם וללכת לחפש אחר חנויות שמוכרות מוסיקה
ולדעת לחפש בכל המדפים עד שתמצא
רק בארץ אנשים חושבים שהם יתחילו להוריד ואז הם יהיו תקליטנים
תבין ובוא אני יתן לך דוגמא קטנה
פרי אוניל היה קונה את התקליטים שלו מהכסף שהוא היה מרויח מאיזה עבודה
ורק פה בארץ זה קודם נוריד אחרי זה נקנה ציוד וסבבה אני תקליטן!!
ואל תתווכח עם עובדות כמו
NMC
ופונוקול כי יש אנשים שחוץ מלהוריד דברים גם מכירים קצת מבפנים את התעשייה
כי שאני אומר לך שהם משקיעות פחות באוספים של טרנס ודאנס אני יודע למה כי עלות של דיסק שאמור גם להיות משווק בחו"ל היא פי חמישה על דיסק של אומן ישראלי שישווק רק בארץ
ואני יכול להעיד לך שבשנת 98 יכולתי למצוא דיסקים ותקליטים בהפקה ישראלית וגם מחוץ לארץ
יכולת ללכת אפילו לניסים מלך הדיסקים בהדר ולמצוא שם דברים מחו"ל
וזאת רק דוגמא אחת פשוטה לכמה קל היה לקנות דברים איכותיים מחו"ל
והכול היה חוקי ואני מתכוון שלקנות דיסקים לא היה בושה ואנשים היו גאים בזה
היום שאנשים כמו אילן וכמוני אומרים שזה מגעיל אנשים כמוך מסתכלים עלינו כאל יצורים פרייארים
וכן שום תקליטן בעולם לא תמצא לו בקייס מפי3 וזה בדוק!!
רוצה עוד דוגמא לגועל נפש שבארץ?
אז קבל
שארמין היה בארץ והוא היה ברדיו ביו99
בא אליו בחור עם דיסק ממוקסס וטרקליסט , עד פה הכול בסדר אבל שארמין ראה את הטרקליסט הוא קיבל חום כי כולו "אנריליס" ואני לא מתכוון ללא משוחרר ברשת אלא על גבי תקליט !!
אז שארמין שאל אותו מאיפה החומרים האלו האידיוט בלי בושה אמר לו שזה מהרשת :eyes:
ארמין זרק את הדיסק לפח בפרצוף של הבחור !!
זה מראה לך מה חושבים הגדולים על כל עניין אמפי3!!!
אתה יכול להיות תקליטן כאשר תדע גם למצוא את החומר ולקנות אותו
אל תתווכח איתי שאם אמפי3 אתה יכול להצליח כי זה שטויות
חלק מאוד גדול מהשם תקליטן זה גם למצוא את החומרים שלך ולקנות אותו
וכן...שאתה תקנה את התקליט אתה תשמע אותו גם בעוד שנה והאיכות לא תשתנה (מה שקורה באמפי3)
ומה אתה משלם בעדו אתה מעריך אותו יותר !!!!!!
מה גם שכאשר תקבל הודעה מהדואר שהחבילה שלך הגיע אתה תתמלא חיוך וסבבה ותרוץ לתיבת דואר שלך להוציא את זה
ותאמין לי זה לא שאלה של קמצן זאת שאלה של הערכה אתה אכן תשמע את התקליט גם בעוד שנה !!
ועם אתה "תקליטן" אתה תנגן אותו עד שהוא ישחק ולא יעבוד יותר!!!
ועוד משהו מי שמנגן אמפי3 יש הבדלי איכויות בין קובץ לקובץ
אני לא יודע מי שם לב לזה מהקהל אבל בתור תקליטן זה משהו שאתה אמור לחשוש לגביו
עם תקליט או דיסק מקורי אין לך את החשש הזה ואתה יכול להיות רגוע
אולי זה נראה לך כפרט שולי ולא חשוב אבל תקליטנים אמיתיים חוששים מהבדלי איכויות!!


אני עדיין אומר שתמזיין תמוח
כי תקליטן זה מישהו שיודע לתקלט
אמנם להוריד דברים חדשים זה לא מה שיעזור לך לתקלט
אבל גם לקנות דברים חדשים לא יעזור לך לתקלט.....
רק הכישרון
כל אחד פה יכול להתווכח חופשי
אבל מי שבאמת יש לו ציוד ומתקלט יודע שגם עם אמפי3 אפשר להביא תהילה
בקשר ל
NMC
בארץ בכלל מורידים יותר היפהופ ישראלי ודאנס מטראנס.....
אז למה נראה לך שהם ישקיעו פחות בטראנס בגלל שמורידים אותו מהאינטרנט?!
אם כבר משקיעים בו פחות בגלל שזה פחות הולך בארץ

ובקשר למה שארמין עשה אני יכול להבין אותו
גם אם הייתי יוצר שיושב על הקטעים שלי שבועות לא הייתי רוצה ומסכים שאנשים יורידו אותם
אבל זה כבר לא קשור לצד שלו כדיג'יי אלא כיוצר.....אז זה לא דוגמא בכלל...גם אני הייתי עושה אותו דבר אולי קצת יותר למה אני מתחמם מהר..אבל אם לא הייתי יוצר הייתי מביא לו נשיקה אומר לו יפה על ההשיגים אחי
Star
חוץ מלהגיד "מזיין תמוח"
מבלבל תביצים" ועוד כל מיני סוכריות חכמות כאלו
אתה ממש מדבר לעניין!!!
אולי תביא עובדות כמו שאחרים מביאים פה במקום לדבר באויר
arik
אוקיי
זה ממש תלןי כל העיניין הזה
ברור שאם תרצה להתפס כתקליטן ברמה גבוהה
עולמית
תאלץ להשתמש בתקליטים ולחרוש כדי למצוא חומר
אבל....
כרגע אנחנו בארץ
אין כסף להשקיע בתקליטים!

ובמקום לשלול מי שמנגן מדיסקים
תעריך את זה שהוא כישרוני
והוא תורם לקידום המוסיקה האלקטרונית בארץ
בגלל העובדה שהוא אוהב ורוצה לנגן את הסיגנון המוסיקלי הזה

star
אני לא חושב שאתה זיין שכל
אני רק חושב שהראייה שלך צרה
יש לך מחשבה בראש ואתה תפוס עליה בטרוף בלי לחשוב על צצדים שונים בסיפור

אני עדיין לא מנגן תקליטים
אבל אני יותר תקליטן גם מהרבה שיש להם תקליטים
א.בגלל שאני מתעסק במוסיקה הזאת עם כל הלב מאז שאני זוכר את אצמי
ב.כי השקעתי וקניתי ציוד יקר ואני מתאמן עליו
ג.כי אני לא זונה מסחרית וכן יש לי משהו מיוחד להציע
ד.כי אני מנסה בדרכים שלי לנסות לקדם פה את המוסיקה האלקטרונית
כמו שהרבה פה מנסים לאט לאט

ושהכסף יגיע גם התקליטים יגיעו וכולנו נשמח
Star
quote:
Originally posted by arik
אוקיי
זה ממש תלןי כל העיניין הזה
ברור שאם תרצה להתפס כתקליטן ברמה גבוהה
עולמית
תאלץ להשתמש בתקליטים ולחרוש כדי למצוא חומר
אבל....
כרגע אנחנו בארץ
אין כסף להשקיע בתקליטים!

ובמקום לשלול מי שמנגן מדיסקים
תעריך את זה שהוא כישרוני
והוא תורם לקידום המוסיקה האלקטרונית בארץ
בגלל העובדה שהוא אוהב ורוצה לנגן את הסיגנון המוסיקלי הזה

star
אני לא חושב שאתה זיין שכל
אני רק חושב שהראייה שלך צרה
יש לך מחשבה בראש ואתה תפוס עליה בטרוף בלי לחשוב על צצדים שונים בסיפור

אני עדיין לא מנגן תקליטים
אבל אני יותר תקליטן גם מהרבה שיש להם תקליטים
א.בגלל שאני מתעסק במוסיקה הזאת עם כל הלב מאז שאני זוכר את אצמי
ב.כי השקעתי וקניתי ציוד יקר ואני מתאמן עליו
ג.כי אני לא זונה מסחרית וכן יש לי משהו מיוחד להציע
ד.כי אני מנסה בדרכים שלי לנסות לקדם פה את המוסיקה האלקטרונית
כמו שהרבה פה מנסים לאט לאט

ושהכסף יגיע גם התקליטים יגיעו וכולנו נשמח

אחי הראייה שלי לא צרה אני פשוט מדבר ממקום שאני נוגע בוא ומכיר טוב טוב
וזה רק בארץ ככה
כל הכבוד שיש לך את החוש הטכני לזה אבל כמו
שרופא לא יכול בלי המספריים המיוחדות שלו
טכנאי לא יכול בלי הכלים המיוחדים שלו
ככה גם תקליטן לא יכול בלי המוסיקה המקורית שלו התקליטים שלו ולא תחליפים!!
זה הכי ברור כדי ששחר אולי יבין למה אני מתכוון:conf:
שוב אין לך כסף תעבוד תרויח תקנה תנגן !!
אבל רק אצלינו זה אני ישקיע בציוד יתאמן שעות על שעות ואולי נקנה תקליטים . מה שלא קורה ולא יקרה כי !!!

ואכן תקליטן וחלק גדול מהשם זה גם לחפש את המוסיקה שלו בחנויות ובכל מקום אחר !!!
לא קשור שאתה בישראל אנחנו עדיין לא אירן נכון יש מיתון וכל זה אבל עם השקעת בציוד על תגיד לי שאין לך להשקיע במוסיקה !!!!!
Shahar
quote:
Originally posted by Star
חוץ מלהגיד "מזיין תמוח"
מבלבל תביצים" ועוד כל מיני סוכריות חכמות כאלו
אתה ממש מדבר לעניין!!!
אולי תביא עובדות כמו שאחרים מביאים פה במקום לדבר באויר



quote:
Originally posted by Star
אחי הראייה שלי לא צרה אני פשוט מדבר ממקום שאני נוגע בוא ומכיר טוב טוב
וזה רק בארץ ככה
כל הכבוד שיש לך את החוש הטכני לזה אבל כמו
שרופא לא יכול בלי המספריים המיוחדות שלו
טכנאי לא יכול בלי הכלים המיוחדים שלו
ככה גם תקליטן לא יכול בלי המוסיקה המקורית שלו התקליטים שלו ולא תחליפים!!
זה הכי ברור כדי ששחר אולי יבין למה אני מתכוון:conf:
שוב אין לך כסף תעבוד תרויח תקנה תנגן !!
אבל רק אצלינו זה אני ישקיע בציוד יתאמן שעות על שעות ואולי נקנה תקליטים . מה שלא קורה ולא יקרה כי !!!

ואכן תקליטן וחלק גדול מהשם זה גם לחפש את המוסיקה שלו בחנויות ובכל מקום אחר !!!
לא קשור שאתה בישראל אנחנו עדיין לא אירן נכון יש מיתון וכל זה אבל עם השקעת בציוד על תגיד לי שאין לך להשקיע במוסיקה !!!!!


להגיד לך שוב שתמזיין תמוח?
אם כבר תגיד שתקליטן לא יכול בלי הציוד כמו שרופא לא יכול בלי המספריים
אבל המידת חוקיות של המורה שאתה מנגן לא קשורה בכלל לרמה שלך בתור דיג'יי!
סבבה לבוא עם תקליטים מחנות והכל חוקי
אבל זה לא מה שיעשה אותך טוב
יעני אם היום ביל גייטס (ישלו מספיק כסף נכון?) הולך קונה לך חנות תקליטים
יהיה לו הכל
הוא יבוא למסיבה יראו תתקליטים שזרוקים לו בתיק יגידו וואלה זה אחד עם חומר חזק
אבל אחרי שהוא ינגן טראק ראשון וינסה למקסס הוא לא יצליח
אז מה עזר כל הפוזה עם החומר החדש והחוקי?
חומר חוקי זה רק פרט קטן בשביל שיתלהבו ממך יותר
מה שתופס זה הכישרון והניסיון כי בלי זה לא משנה איזה חומר תביא
אף פעם לא תוכל לתקלט
markfeldman
quote:
להגיד לך שוב שתמזיין תמוח?
אם כבר תגיד שתקליטן לא יכול בלי הציוד כמו שרופא לא יכול בלי המספריים
אבל המידת חוקיות של המורה שאתה מנגן לא קשורה בכלל לרמה שלך בתור דיג'יי!
סבבה לבוא עם תקליטים מחנות והכל חוקי
אבל זה לא מה שיעשה אותך טוב
יעני אם היום ביל גייטס (ישלו מספיק כסף נכון?) הולך קונה לך חנות תקליטים
יהיה לו הכל
הוא יבוא למסיבה יראו תתקליטים שזרוקים לו בתיק יגידו וואלה זה אחד עם חומר חזק
אבל אחרי שהוא ינגן טראק ראשון וינסה למקסס הוא לא יצליח
אז מה עזר כל הפוזה עם החומר החדש והחוקי?
חומר חוקי זה רק פרט קטן בשביל שיתלהבו ממך יותר
מה שתופס זה הכישרון והניסיון כי בלי זה לא משנה איזה חומר תביא
אף פעם לא תוכל לתקלט


צודק.
Star
טוב אתה ממש קשה הבנה וזה קשה לי להסביר לזיין מוח כמוך
אני לא מדבר על כשרון פרקטיקה טכניקה וכל זה
אני מדבר על חלק טוב נו מה אני יסביר לקשה הבנה כמוך שיודע להגיד "מזיין מוח"
תהיה בריא

markfeldman
quote:
אני מדבר על חלק טוב


גם אני לא הבנתי עדיין על מה אתה מדבר ?
YoraY
טוב הנה מה אני חושב בנידון:


מצד אחד אתה צודק וכל מה שאמרת לא צריך לחזור עליו יענו הכבוד לאמנים, כל הסצנה שמשחיטה את השוק והדברים הידועים

אבל לפי דעתי אם כבר תרוצה להתחיל לקנות וזה... תשלב את 2 הדברים
כלומר תאזין לוינילים שמשתחררים (לא צרובים לא סינגלים ולא לא יודע מה - רק וינילים)


בשביל לכפות על המצפון שלך:תמחק אחרי יום יומיים
ובשביל המקצוע - תתעדכן, תאזין, תבחר, תקנה - בקיצור תהפוך את המחשב לחנות תקליטים קטנה...

זה בתכלס למה נועדה כל הסצנה... יש לה כוונות טובות אבל מי שם עליה...
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 
Privacy Statement