|
תם עידן - אני פורש מהמוזיקה האלקטרונית המדיות שאנו מכירים אותה (pg. 7)
|
View this Thread in Original format
| Star |
אתה ממש מכת מצריים אתה
אני מרגיש חרא עם עצמי?
על מה ?
אני לפחות מדבר ממקום שאני יודע ושאני מכיר טוב טוב
לא מדבר באויר כמוך בלי הוכחות ובלי דוגמאות
שחר ידידי תביא הוכחות לדברייך
בסס אותם על דוגמאות שקרו ודברים שהתרחשו ולא לתת לי דוגמאות על אגזוז לחץ
מה אני יגיד לך שאר בדעה שלך ואני בשלי אני מביא דוגמאות והוכחות אתה לא!!!
ולמה לבדוק בלינק של התמונה?
מה לא בסדר איתה?
תסתץכל טוב תראה ארמדה בצבע כחול למטה וכתובת ממש בקטן |
|
|
| markfeldman |
| quote: | | תסתץכל טוב תראה ארמדה בצבע כחול למטה וכתובת ממש בקטן |
אחי מה הקשר על איזה דיסק הוא צרב את זה ? |
|
|
| Star |
הוא אמר שהוא לא ראה שום ארמדה אז אמרתי איפה להסתכל
נו באמת זה ממש דבילי
ארמין מוריד מהאינטרנט הוא שייך לקבוצת שחרור ויש לו שרת מהיר שנמצא באיזה אוניברסיטה
כל הדברים שלו הוא מוריד מהרשת
ואף אחד לא שם זין
גם בתמונה הדברים שצרובים שם זה לא מהאומנים זה מהרשת
היום הכול מהרשת וגם טיאסטו צורב לו דברים מהסולסיק
דייי עזוב אותי בכבוד שלך
נמאס לי לדבר עם בן אדם שחושב שאני מרגיש חרא עם עצמי על שטויות שהוא רושם
והכול בסדר עם הלינק של התמונה
רק שלא תגיד עכשיו שאתה צילמת אותה |
|
|
| Glenn-Holmes |
שתיכם מצחיקים אותי...
שחר אתה לא מבין נקודה פשוטה
אם ארמין ינגן אמ פי בלי אישור של אמן מסוים ויגלו שהוא הביא את זה מהרשת
ארמין גמור
איי די נד טי יבטלו איתו תחוזה
ההד האדיר יגרום למועדונים ואולי אפילו לדייויד לואיס להתנער ממנו
ועוד אפקט דומינו שכזה שיביא לסופו המוזיקלי
זה ברור
אין בזה כל ספק
ככל שאתה עולה גבוה יותר בסולם התעשייה
כך אתה תראה יותר ויותר מוזיקה חוקית
אתה יכול להיות תותח מבחינה טכנית
אבל אתה חייב שם נקי מכל תדמית של ניגון מוזיקה לא חוקית
ולגבי הנקודה המוזרה של איזה דיסקים ארמין צורב עליהם
זה לא משנה
אם אדון אדם וויט לדוגמא רוצה לקדם תקטע שלו לפני שהוא משתחרר על ויניל
הא יתן אותו ללייבל מספר אחת כיום לדעת רבים - ארמאדה שארמין הוא המנהל שלו
כאשר מטרה נוספת שתושג פה היא קידום הקטע הן בתוכניתו המואזנת של ארמין
והן בארועים שבהן הוא מנגן
זה משרת תמרטה של ארמין
וזה משת את המטרה של אדם וויט
וזה חוקי
א. האמן - אדן וויט מאשר את השימוש בקטע (ולא משנה באיזה פורמט הרי ארמין לא משתף תקטע בשרתי קבצים!)
ב. הלייבל - אם זה חתום בארמאדה אז ברור שיש אישור של הלייבל
אם לא זה עדיין עניין טריוויאלי של אינטרס של הלייבל שהקטע יקודם ע"י די גיים בולטים
איי רסט מיי קייס
אז תפסיק כבר לטחון אותם משפטים!
אבי
אתה לא מבין שהויכוח שלו זה לא על אם ארמין מנגן מוזיקה חוקית או לא
הוא בתמימותו מאמין שאמן שמנגן מוזיקה לא חוקית (מוריד מהאינטרנט בחינם! - זה לא חוקי. יש גם אמ פי חוקי כאמור אדון מארק...)
יכול להצליח יפה מאוד כי רק הטכניקה חשובה
הוא לא מבין שיש תנאי מספר אחד לפני שהאמן מקבל את הפרסום שלו והתנאי הזה הוא לגעת רק בחומרים חוקיים |
|
|
| Star |
אתה...אתה צודק אתה!!!
סוף סוף אולי הוא יבין |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by Star
אתה ממש מכת מצריים אתה
אני מרגיש חרא עם עצמי?
על מה ?
אני לפחות מדבר ממקום שאני יודע ושאני מכיר טוב טוב
לא מדבר באויר כמוך בלי הוכחות ובלי דוגמאות
שחר ידידי תביא הוכחות לדברייך
בסס אותם על דוגמאות שקרו ודברים שהתרחשו ולא לתת לי דוגמאות על אגזוז לחץ
מה אני יגיד לך שאר בדעה שלך ואני בשלי אני מביא דוגמאות והוכחות אתה לא!!!
ולמה לבדוק בלינק של התמונה?
מה לא בסדר איתה?
תסתץכל טוב תראה ארמדה בצבע כחול למטה וכתובת ממש בקטן |
וואלה רשמתי פוסט של 40 שורות והכל באוויר בלי דוגמאות נכון!?
קיצור לך חרטט מישו אחר כפרה אתה זה שמדבר באוויר
והדיסק שאני ראיתי זה דיסק צריבה רגיל.....זהב נראה לי ולא כתוב עליו כלום כלום חוץ ממה שארמין כתב בטוש
אז חלאס
אולי יש גם דיסקים שכתוב ארמדה אבל זה לא מה שראיתי
| quote: | Originally posted by Star
הוא אמר שהוא לא ראה שום ארמדה אז אמרתי איפה להסתכל
נו באמת זה ממש דבילי
ארמין מוריד מהאינטרנט הוא שייך לקבוצת שחרור ויש לו שרת מהיר שנמצא באיזה אוניברסיטה
כל הדברים שלו הוא מוריד מהרשת
ואף אחד לא שם זין
גם בתמונה הדברים שצרובים שם זה לא מהאומנים זה מהרשת
היום הכול מהרשת וגם טיאסטו צורב לו דברים מהסולסיק
דייי עזוב אותי בכבוד שלך
נמאס לי לדבר עם בן אדם שחושב שאני מרגיש חרא עם עצמי על שטויות שהוא רושם
והכול בסדר עם הלינק של התמונה
רק שלא תגיד עכשיו שאתה צילמת אותה |
שוב תאומר דברים שלא אמרתי....והדגשתי את זה
אמרתי שאנלא מתכוון שארמין מוריד מהאינטרנט
אבל אמרתי כמו שארמין יכול לבוא עם דיסק
TDK
שכתוב עליו
born slippy
גם אתה יכול לבוא עם אותו דיסק
וקיצור אל תטרח להגיב
לא בזין שלי לבזבז זמן לכתוב לך :D
תביא לי הוכחה שאמרתי שארמין מוריד מהאינטרנט?
לא ראיתי תגובה אחת שלך שהתיחסה למה שבאמת כתבתי
לך חרטט למישו אחר בקיצור
יגאל כפרה אתה צודק ולא אמרתי שלא
(שוט אמרתי (סתכל 2 שורות למעלה
כמו שארמין יכול לבוא עם דיסק לצריבה שקונים ב 5 שקל וכתוב עליו
born slippy
גם אתה יכול
נקודה |
|
|
| Star |
סבבה אני יחרטט מישהו אחר כי גם ככה נראה לי שלא תבין
שמים לב כמה אתה מבין ויש לך ידע מעולה בכל הנוגע לזיוני שכל
תאמין לי יש לך פיצול אישיות 30 הודעות נלחם איתי שכל העולם מוריד מהאינטרנט
מדבר בלי הוכחות ואחרי זה מתעצבן שיוצא דביל
עזוב אחי זה כבר גולש לפסים אישיים
תהיה בריא בדעה שלך
ולא בזין שלי להגיב(ציטוט ממך) יאאלה סגור עניין |
|
|
| YO-I |
ללא ספק אחד הפוסטים המעניינים ביותר שניתקלתי בהם בפורום
רבות דובר על הורדה לא חוקית של מוזיקה מהרשת, בדבר אחד אני מסכים לחלוטין, ההורדה הזאת דפקה את תעשיית המוזיקה על כל גווניה, מאז ימי הנאפסטר העליזים, הכל השתנה
הנגישות המיידית הזאת לכל טראק שאנחנו רוצים, גורמת למוזיקה הזאת להתמסחר מהר מידי ובעיקר גורמת לאומנים עצמם נזק בילתי הפיך, פחות תקליטים שלהם נמכרים, הקטעים שלהם מגיעים לכל בית ואז אחרי מספר פעמים של שמיעה הקטע הזה כבר נחרש, ברוב המקרים ישכחו ממנו מהר מידי
מצד שני, היתרונות של פורמט האם פי הן רבות, אני מאמין שהרבה אומנים זכו לחשיפה בגלל הקטעים שהם מנגנים בתוכניות שלהם, בגלל הקטעים שהם יצרו כמו בלרינה או וויטרום שהיה מסביבם הייפ כזה גדול, היום כולם מחכים לרילסים חדשים של אדם וויט ואנדי מור, עד לפני הקטעים האלו ידעו מי זה אדם וויט אבל האם התרגשו ממנו כל כך? לא נראה לי
אני גם עבריין הורדות כמו כולם פה, אני בדר"כ מוריד טראקים שעשו לי את זה, אהבתי זה נשאר אצלי, לא אהבתי אני מוחק מייד את הטראק, לולא ההורדות הייתי פחות מעודכן היום בכל מה שקורא במוזיקה האלקטרונית
מוזר, בדיוק אתמול נולדה לי אחיינית ובדרך חזרה מבית החולים שמעתי ברכב דיסק עם 58 טראקים שצרבתי לחבר שלי, כל הדיסק מפוצץ בקטעים שהם קלאסיקות קלאב טראנס, בין כל הטראקים היה שם את
iio-rapture__creamer_and_stephane_k_remix
אני יכול להגיד שזה הטראק שגרם לי להבין שאפילו דיג'ייס מכובדים וידועים משתמשים בלהיטים כאלו בניגוד לחוק ואני אסביר
כשהטראק הזה היה וויט ואף אחד עדיין לא ידע של מי הוא ומי עשה לו רמיקס, היו אולי שלושה דיג'ייס בעולם שניגנו את הטראק הזה, סאשה שניגן אותו לראשונה בארץ, ג'ון קרמר שעשה את הרמיקס וג'ון דיגוייד שהיה הראשון שניגן את הטראק הזה בתוכנית שלו
KISS 100 FM
שבוע אחרי השידור, מספר דיג'ייס מאד מכובדים שכולם מכירים וכולנו תופסים מהם כגדולי הדיג'ייס בארץ, לקחות את הטראק מתוך הסט של דיגוויד, חתכו אותו וניגנו אותו במסיבות, לאנשים רגילים שלא מבינים זה היה הדבר הכי מדהים בעולם לשמוע את הטראק אבל אני יחד עם עוד כמה חבר'ה שהבנו שהטראק לקוח מתוכנית הרדיו של דיגוויד זה היה מבחינתנו ביזיון
שניה לפני שהווקאל התחיל, שמענו את הווקאל של התוכנית ואת הבחורה אומרת
KISSSSSS
מאותו הרגע הבנתי שאם כל הדיג'ייס משתמשים בקטעים מתוך תוכניות רדיו, זה יהיה גלגל שלא ייעצר
אני יכול להגיד שאצלי הרבה דיסקים הם מקוריים, שמעתי אותם בפורמט אם פי וברגע שאהבתי הלכתי וקניתי מקורי, אם כבר יש לנו את הנגישות למוזיקה, אפשר להשתמש בה בתבונה, לשמוע את הטראק במלואו, אהבנו, נקנה מקורי ונמחק, לא אהבנו, גם ככה הטראק לא ישאר במחשב
לאלו שבכל זאת מורידים, לפחות תנהגו כמוני, תשמרו את הטראקים לעצמכם ואל תמסחרו אותם, כי ככל שיותר אנשים ישמעו את הטראק ככה הוא רק יילך ויישרף מהר
ולאילן, בהצלחה אחי, אין הרבה אנשים כמוך היום |
|
|
| Star |
| quote: | | שבוע אחרי השידור, מספר דיג'ייס מאד מכובדים שכולם מכירים וכולנו תופסים מהם כגדולי הדיג'ייס בארץ, לקחות את הטראק מתוך הסט של דיגוויד, חתכו אותו וניגנו אותו במסיבות, לאנשים רגילים שלא מבינים זה היה הדבר הכי מדהים בעולם לשמוע את הטראק אבל אני יחד עם עוד כמה חבר'ה שהבנו שהטראק לקוח מתוכנית הרדיו של דיגוויד זה היה מבחינתנו ביזיון |
גועל נפש איך אפשר לקרוא להם תקליטנים גדולים |
|
|
| markfeldman |
| quote: | | גועל נפש איך אפשר לקרוא להם תקליטנים גדולים |
אתה רואה מה זה ?
שחטנו לך קצת פרות קדושות ? |
|
|
| Star |
ממש לא אני מודע לכל הסצינה של תקליטני השקל בארץ
תבין מבחינתי אחרי שבדקתי יש שני תקליטנים שאני תופס מהם
אנשים שנאמנים למקצוע ולשם שלהם
רועי טוכנר.גיא פדרמן.
תאמין לי שאני אובייקטיבי ואין שום קשר לשום דבר
אבל אחרי שאתה רואה כמה הם נאמנים למקצוע ולשם של המקצוע אתה מחזיק מהם
תאמין לי שהייתי בהפלגה של נקסט הפקות האחרונה שהייתה
עם עידן גוטמן .גון או פליימניג.אסטרל.ארתור גורדון .הלפרין.
ורועי טוכנר
אני יכול להגיד לך שהבן אדם שעשה לי את הטיול זה רועי טוכנר
הבן אדם לא מתקלט על ציוד הוא ממש ממש מנגן עליו
עמדתי לידו כל הערב ולא הורדתי את העיניים זה תקליטן כזה שגורם לך להתסכל עליו מרוב שהוא מקצוען אמיתי
תאמין לי הבן אדם שפיץ עולם
גו,ן פליימינג כבודו במקומו מונח בחור סבבה חברמן והכול.
אבל כל שאר חברה הישראלים פשוט הלכו מכות לא ניגנו
אפשר להגיד שזה היה קרטה מה שהם ניגנו
סוג של קרב מגע על פלטה
בגלל זה כל ההפלגה הייתה שווה לתחת
ותאמין לי שבאתי בסוף לרועי אחרי הסט שלו והצדעתי לו ואני אובייקטיבי למרות שאני מכיר אותו
זה נקרה תקליטן שעם תצליח לשחוט לי את הפרה הזאת
אני יגיד לך מרק אין לי מילים ואני אולי לא יודע מה אני יעשה אבל אני בטוח שלא תצליח לשבור את הפרה הזאת
אם תגיד לי שטוכנר היה זה שניגן את הריפ
אני יוצא מפה ולא מראה יותר את פני בשום מועדון |
|
|
| YO-I |
לא אחי, זה ממש לא רואי טוחנר, אז רואי היה בפריצת הדרך שלו, אני לא יזכיר את השמות כי לא נעים לי מהם, אבל מדובר על שמות שנימנים על טובי הדיג'ייס בשנים האחרונות
לגבי טוחנר, הכרתי אותו אישית לראשונה לפני כחמש וחצי שנים באילת, עבדתי בצוות בידור והלכתי לשמוע אותו בדאנס בר, הוא ניגן מדהים וכבר אז ידעתי שהוא הולך להיות הדבר הבא
אחרי הסט שלו, אני וחבר שלי ליוונו אותו לחדר שלו במלון, עזרנו לו לסחוב את התקליטים, מאז עבר המון זמן ורואי נמנה ללא ספק כאחד האנשים היותר יקרים לי גם כחבר וגם כאדם
ואגב, אף פעם לא ממש תדעו אם טראק שמתנגן לו במועדון ע"י דיג'י מוכר, האם הוא צרוב חוקי או שזה מהרשת |
|
|
|
|