|
תם עידן - אני פורש מהמוזיקה האלקטרונית המדיות שאנו מכירים אותה (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| Star |
אתה רוצה שאני יסביר שוב את כל השורות?
יאאלה
אני מתכוון שחלק מהמילה תקליטן או חלק מהמקצוע הזה אומר גם ללכת ולדעת למצוא את המוסיקה שלך
זה אומר ללכת לקנות אותה .לחפש אותה.ללכת מחנות לחנות ממקום למקום בנסיון למצוא את המוסיקה שלך .
לדעת לזהות להיט וליצור קשרים טובים עם המוכרים שככה מתי שיגיע משלוח יתקשרו אליך וישמרו לך על הדברים הטובים!
תבין שדוגמא כמו שנתתי של פרי אוניל לא המצאתי את זה .באמת שהבן אדם לא הרשה לעצמו להתחיל לנגן עד שהוא לא קנה את המוסיקה שלו וזה כלל לעבוד ולהשקיע מהמשכורת.
וזה שאנשים משקיעים בציוד ושקל לא על המוסיקה נקרא לזלזל במקצוע
לא דיברתי על טכניקה !!!
מה לעשות צריך לקנות את המוסיקה שלך ולחפש אותה טוב טוב
זה מה שאני מתכוון
זה שתקנה ציוד ותשקיע 10000 שקל על ציוד ולא תשקיע אגורה על מוסיקה לא עושה אותך תקליטן כי זה חלק מהמקצוע !!!
רק בארץ כולם משקיעים על ציוד ושקל לא על מוסיקה אנשים חושבים שהם יקנו ציוד יתאמנו יורידו את המוסיקה וזהו הם תקליטנים
אבל עצוב מאוד שלא משקיעים בכל המקצוע הזה וזה נקרא לזלזל
כי בחו"ל לא תמצא בשום קייס מפי3 לא חוקי
רק בארץ לא תמצא שום תקליט חוקי ממש הפוך לגמרי !!!!
שוב לא מדבר על טכניקה אתה יכול להיות ממקסס מעולה אבל אין לך את המוסיקה החוקית שלך אתה לא שווה
כי חוץ מהמדינה לא תפרח לשום מקום !!
ושחר יכול להגיד "אתה מזיין תמוח"
אבל אני לפחות מביא עובדות ולא מדבר באויר כמו ילד!!
מה לעשות מרק נכון שזה נשמע אבסורד לקנות מוסיקה ונכון שאנשים התרגלו להוריד אותה כי זה בחינם ואז ללכת לנגן אותה אבל חלק מכל המילה תקליטן זה גם אומר לחפש את המוסיקה שלך בחנויות!!!!!!!!!!!!!
חבל שיש אנשים שבמקום לנהל ויכוח חכם ישר אומרים מזיין תשכל
תביא עובדות ידידי
ולגבי NMC פונוקול
אל תתווכח כי כמו שאמרתי יש אנשים שקצת נוגעים בדבר אז מכירים ויודעים למה כן ולמה לא אין לזה קשר לזה שבארץ יש ביקוש או אין ביקוש לחומר ישראלי
פשוט לא משתלם להוציא אוספים של דאנס וטרנס אירופאי !!
אני מחזיק מאילן באמת ויש עוד כמה שחושבים כמוני
והלוואי והיו פה עוד 1000 כמוהו כי הכול היה שונה
אבל מה לעשות אנשים כמוני וכמו אילן שחושבים אחרת מכמה אנשים פה ובכלל נחשבים למוזרים:whip:
תאמין לי שאני מעודכן טוב מאוד ואילן יכול להיות מעודכן טוב מאוד ולהשאר חוקי !
כנס לפורום של אנגונהביט או כל פורום אירופאי אחר ותמליץ על מפי3 תראה מה אנשים יגידו לך באמת נסה את זה פעם אחת ותראה ותרגיש גם שכל סצינת המפי3 קיימת רק אצלינו !!!
נהדר לראות אנשים בחו"ל פותחים טריידים על תקליטים שהם הזמינו ומה כן כדי להזמין מאיפה יותר זול ומה הקטע הכי טוב כרגע
שחר לא מדובר על טכניקה |
|
|
| markfeldman |
| quote: | אני מתכוון שחלק מהמילה תקליטן או חלק מהמקצוע הזה אומר גם ללכת ולדעת למצוא את המוסיקה שלך
זה אומר ללכת לקנות אותה .לחפש אותה.ללכת מחנות לחנות ממקום למקום בנסיון למצוא את המוסיקה שלך .
לדעת לזהות להיט וליצור קשרים טובים עם המוכרים שככה מתי שיגיע משלוח יתקשרו אליך וישמרו לך על הדברים הטובים!
תבין שדוגמא כמו שנתתי של פרי אוניל לא המצאתי את זה .באמת שהבן אדם לא הרשה לעצמו להתחיל לנגן עד שהוא לא קנה את המוסיקה שלו וזה כלל לעבוד ולהשקיע מהמשכורת.
וזה שאנשים משקיעים בציוד ושקל לא על המוסיקה נקרא לזלזל במקצוע |
כל מה שאתה אומר היה נכון פעם, טרום עידן האינטרנט.
אז נכון שזה לא תורם לאמנים וכו', הפיתרון פשוט: לא צריך לעצור את הטכנולוגיה, צריך לזרום איתה, להציע מוסיקה מוזלת - מעין "מנוי" לאתרי אינטרנט חוקיים.
אבל כל עוד יש מוסיקה חינם, אל תיתמם ותצפה שאנשים ילכו "לקנות" מוסיקה. כולנו בני אדם.
| quote: | אל תתווכח כי כמו שאמרתי יש אנשים שקצת נוגעים בדבר אז מכירים ויודעים למה כן ולמה לא אין לזה קשר לזה שבארץ יש ביקוש או אין ביקוש לחומר ישראלי
פשוט לא משתלם להוציא אוספים של דאנס וטרנס אירופאי !! |
אתה בעצמך מוכיח את מה שאמרתי למעלה.
אנשים לא פראיירים !!
| quote: | | כנס לפורום של אנגונהביט או כל פורום אירופאי אחר ותמליץ על מפי3 תראה מה אנשים יגידו לך באמת נסה את זה פעם אחת ותראה ותרגיש גם שכל סצינת המפי3 קיימת רק אצלינו !!! |
איזה בולשיט !!! אתה לא באמת מאמין לזה נכון ?
סטאר אני לא תופס ממך בחור תמים, מה שאומרים בפורומים לא תופס במציאות, אותו כנ"ל לגבי טראנסאדיקט שמתהדר בהיותו שומר חוק, נו באמת הכל צבוע פה !!!!! |
|
|
| Star |
לא תמים תאמין לי שלא !!!!
| quote: | | כל מה שאתה אומר היה נכון פעם, טרום עידן האינטרנט. |
כיום יש הורדות חוקיות שעולה לאנשים כולה 8 שקל אפילו פחות
| quote: | | אבל כל עוד יש מוסיקה חינם, אל תיתמם ותצפה שאנשים ילכו "לקנות" מוסיקה. כולנו בני אדם. |
אחי אנשים גם פורצים לרכבים וגונבים רדיו טייפים זה כמעט על אותו משקל
זה לא חוקי וזה לא חוקי אבל לא מדבר על זה בכללי מדובר עם אתה תקליטן אתה תחפש את המוסיקה שלך
| quote: | | אתה בעצמך מוכיח את מה שאמרתי למעלה. |
אנשים לא פרייארים כי עלות הוצאה של דיסק שאמור להיות משווק לחו"ל היא פי חמישה מעלות דיסק היפהופ ישראלי או מיכל אמדורסקי לדוגמא
ולכן לא משתלם כי אנשים משקיעים הון עתק בלהוציא דיסק ואף אחד בארץ כמעט לא קונה
מכירות ירדו ביותר מחמישים אחוז אם וכמעט לבכלל!!!
שוב לא מדבר בכללי על האינטרנט מדובר על תקליטן שמעריך את המקצוע ואת עצמו יקנה מוסיקה ולא יוריד אותה
| quote: | | איזה בולשיט !!! אתה לא באמת מאמין לזה נכון ? |
לא מאמין לזה ולא נאיבי אבל שאתה רואה אנשים שממליצים על תקליטים ולא על משהו שישר יוצא לרשת אתה מבין שהם לא משקרים ולא משחקים אותה
מה גם זאת סתם דוגמא קטנה ולא קשורה שנתתי
:tongue2 |
|
|
| markfeldman |
| quote: | | כיום יש הורדות חוקיות שעולה לאנשים כולה 8 שקל אפילו פחות |
זה עדיין יקר כשאתה מדבר במאסות - אנשים היום מורידים כ-50 קטעים ביום !!
יעני - הוצאה יומית של 400 ש"ח !!!!!
| quote: | אחי אנשים גם פורצים לרכבים וגונבים רדיו טייפים זה כמעט על אותו משקל
זה לא חוקי וזה לא חוקי אבל לא מדבר על זה בכללי מדובר עם אתה תקליטן אתה תחפש את המוסיקה שלך |
אין ספק שזה פשע ! אך לא בעוצמה של מה שתיארת. ניתן לסווג אותו כ"פשע לבן" משהו שנכנס לנורמה (כמו לא לעצור ברמזור ירוק מהבהב...) אפילו בתי משפט בכל העולם לא הגדירו אותו כפשע טהור.
| quote: | אנשים לא פרייארים כי עלות הוצאה של דיסק שאמור להיות משווק לחו"ל היא פי חמישה מעלות דיסק היפהופ ישראלי או מיכל אמדורסקי לדוגמא
ולכן לא משתלם כי אנשים משקיעים הון עתק בלהוציא דיסק ואף אחד בארץ כמעט לא קונה
מכירות ירדו ביותר מחמישים אחוז אם וכמעט לבכלל!!! |
שוב, אני אומר לך, הדפסת אוספים זהו דבר שיצא מהעולם הזה... אין לזה שוק
| quote: | | מדובר על תקליטן שמעריך את המקצוע ואת עצמו יקנה מוסיקה ולא יוריד אותה |
אני לא מבין למה ? על אותו משקל לנהג מונית אסור לנסוע בירוק מהבהב - "הוא לא מכבד את המקצוע"....
| quote: | לא מאמין לזה ולא נאיבי אבל שאתה רואה אנשים שממליצים על תקליטים ולא על משהו שישר יוצא לרשת אתה מבין שהם לא משקרים ולא משחקים אותה
מה גם זאת סתם דוגמא קטנה ולא קשורה שנתתי |
מיעוט קטן מאוד....
תעשה ממוצע על כל סך ההודעות בפורומים ותבין ... |
|
|
| Star |
אכן נתתי פשע לבן ולא אמרתי שזה שווה ערך לאותו סוג פשע
לגבי הנהג מונית מה אני יגיד לך מרקו ידידי חח
חבל על הויכוח כי זה אכן קשור למי שמעריך את המקצוע ואת השם שלו לא ינגן מפי3 לא חוקי
ואפשר לנתח את זה שעות |
|
|
| markfeldman |
| quote: | אכן נתתי פשע לבן ולא אמרתי שזה שווה ערך לאותו סוג פשע
לגבי הנהג מונית מה אני יגיד לך מרקו ידידי חח
חבל על הויכוח כי זה אכן קשור למי שמעריך את המקצוע ואת השם שלו לא ינגן מפי3 לא חוקי
ואפשר לנתח את זה שעות |
תשמע סטאר, אני רוצה להבהיר את עצמי:
אני מקנא במי שמסוגל להרשות לעצמו לקנות תקליטים, הלוואי עלי.
זה לא אומר שאיכפת לו יותר ממני.
השאלה מה זה איכפתיות ?
אני אוהב את המוסיקה הזו ומחשיב את עצמי כצרכן מכור !
אני רוצה לראות פיתרון הגיוני גם לצרכנים וגם ליצרנים.
אך עד אז אני פשוט לא מסוגל לעמוד בהוצאות הכרוכות. |
|
|
| YoraY |
לגבי דבריו של
STAR
זה נושא כל כך מורחב אבל בגדול אני אגיד ש מה שיש בארץ זה לא מה שיש בחו"ל
כאן הסצנה לא מפותחת בשיט
ואני לא רוצה לחשוב מה היה קורה אם כל אחד היה הולךךךך קונה לו וינילים וזה... תחשוב בהיגיון 90% מהם היו מוצאים עצמם מרוששים שהם לא מבינים
מה לעזאזל הם עשו
חבל על הזמן והדיבורים - ביום שתהיה פה תרבות אז תדונו בדברים האלה |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by Star
טוב אתה ממש קשה הבנה וזה קשה לי להסביר לזיין מוח כמוך
אני לא מדבר על כשרון פרקטיקה טכניקה וכל זה
אני מדבר על חלק טוב נו מה אני יסביר לקשה הבנה כמוך שיודע להגיד "מזיין מוח"
תהיה בריא |
ועוד אתה אומר שאני מזיין תמוח?
בינתיים עד עכשיו לא הבאת לי שום תגובה רק אמרת שתלא תגיב
וכמו שמארק אמר
מזה חלק טוב?!
עד עכשיו על כל הודעה שך הגבתי עד הסוף והתעלמת אמרת אני רק כותב שתמזיין תמוח
וואלה כנראה אין לך מה להגיד
שנינו יודעים אני צודק
דיג'יי טוב זה דיג'יי שיודע למקסס טוב, להרים את הקהל, לקרוא את הקה ופשוט להתחבר לקהל
לא משנה בכלל איזה מוזיקה הוא הביא ומאיפה הוא הביא...כל החומר החדש והתקליטים זה רק בשביל הפוזה ולהראות יותר יוקרתי
ואם תרוצה להשוות את זה לרופא אז זה כמו רופא שיש לו מרפאה בחדר שלו לבין רופא שפתח מרפאה פרטית באיזה בניין ברמת אביב ג' ששם הכל נראה יותר יפה ... הרופא שעובד מהחדר שלו יכול להיות רופא הרבה יותר טוב ולעזור לך יותר
פשוט המרפאה של השני יותר יפה ומושקעת....
זה לא מה שיעשה אותך בריא
ובדיוק ככה בתיקלוט
להביא תקליטים חדשים וחוקיים לא יעשה אותך דיג'יי |
|
|
| Star |
| טוב טוב ברור שאתה צודק |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by Star
טוב טוב ברור שאתה צודק |
סבבה נשמה סגרנו תויכוח
אההה והדוגמא של מארק עם הפורום הכי מתאימה
פורום שמביא לפה יוצרים ויש פורום מיוחד פה עם תאריכי שיחרור של ריליזים בלייבלים ותכלס מי שיגיע לפה יגיד וואלה בטח לאף אחד פה אין אמפי3 וזה
אבל מי שמכיר תמקום יודע שיש האב ששייך לפורום ויש בו כל טראק שמשתחרר באינטרנט....
זה רק מוכיח כמה אנשים שמשחקים אותה חוקיים הולכים ועושים דברים מאחורי הגב |
|
|
| Star |
| סבבה כפרה נשמה סגרנו את הויכוח וכל אחד בעמדתו |
|
|
| Glenn-Holmes |
טוב לא רוצה לפתוח משהו שכמעט ונסגר אבל אני חייב להגיד תדברים שיש לי להגיד לאור משקראתי
נתחיל מהפורומים
בערך 5-10 דקות של שוטטות תמימה בפורומים פה תספיק לי כדי לראות שציבור האנשים פה הוא לא בדיוק ציבור שמתנער מתעשיית האמ פי
לא כולם
לא כמו בפורום הישראלי אולי
אבל כמות גדולה של אנשים פה הם צרכני אמ פי מובהקים
ורואים את זה משוטטות קלה ובלתי פשפשנית ברחבי הפורומים
אני חצי שנה בפורום של אנגונהביטס
יש שם כמה לוחמי חופש בתרבות האמ פי
ועוד רבים שקונים תקליטים ולא צורכים אמ פי
כן תאמינו או לא אני דווקא לא תמים ומאמין שבהחלט יותר מ-50 אחוז שם לא מקבלים כלגיטימי הורדות לא חוקיות
זאת אחת הסיבות ששירות ההורדות בתשלום באנגונה ביטס מצליח מאוד
רוצים עוד הוכחה.?
אנשים שם מתלהבים מקטעים ישנים ודי בינונים לטעמי
גאמפ דה נקסט טריין שאנשים מתלהבי לשמוע ואני כבר נמאס לי כי שמעתי יותר מדי באמ פי
וקטעים נוספים שנחשבים לצרכני אמ פי ישנים כי הם יצאו לפני חודש וחרשתם עליהם
אז מי שרוצה שיקפוץ לפורום שם יש המון רמזים נוספים כמו התוכנית של רדסטר בדיגיטלי אימפורטד שמנגן קטעים מהשנתיים האחרונות כמעט ללא קטעים חדש ממש...
מה תגידו יש לו הכל על אמ פי?? לא נראה לי...הוא לא מנגן חדש כי אין לו! כי הוא קונה את זה
זה בקשר לפורומים
עכשיו בקשר לתאוריית התקליטן...
שחר תשמע
קח שתי אנשים
עם אותה רמת כשרון
תן לאחד מאוד כשרוני אבל שינגן רק אמ פי
ל-100 הגדולים בעולם כל הכשרון בעולם לא יסחוב אותו
טכנולוגיה היא דבר אחד
שימוש בטכנולוגיה לפגיעה במה שהיא מקדמת זה הדבר הלא מוסרי פה
וזה למה אבי מדגיש כל כך את חשיבות השימוש בחומרים חוקיים על ידי די גיים. אין סיכוי שבאירופה ייתנו פיסת קול לדי גיי הכי כשרוני שינגן חומר לא חוקי
אז הוא יצליח בארץ
מה זה ייתן לו?
לחו"ל הוא יגיע 3-4 פעמים בשנה אולי
כשאחת מהם תהיה חופשה עם החברה בכלל
אז עולה השאלה האם אני לא מעט יהיר? כבר חושב על חו"ל? והתשובה היא עמוקה מכדי להסביר אותה..כבר אמרתי משהמצפון שלו לא משדר לו גלים כימיים של חוסר טוהר יכול להמשיך במה שהוא עושה.
אני לא מבקר אף אחד
כולי תקווה שאכן המוזיקה תהיה יותר נגישה לכולנו מבחינת מחיר לא פחות מהתקווה שהאמ פי יחטוף בקרוב מכה ניצחת בבתי משפט שתי הדברים בכל מקרה נראים רחוקים מלקרות
ובנושא זה רציתי להוסיף סיבה נוספת שבאירופה באמת משקיעים במוזיקה חוקית
העלות היא אותה עלות
אבל בואו לא נשכח שהמשכורות שם הם גבוהות בהרבה בדרך כלל מהמשכורת שלנו הישראלים הממוצעים
ובכל זאת
כמו שאבי אמר
אפשר להשאר מעוכן גם ככה
אז יהיו קטעים שאני יפספס
יש לי תפורום כדי לעקוב אולי מדי פעם אחרי משהו שפספסתי...
ברור שיהיו דברים גם שאני יגלה ואתם לא...כי אני מתכוון לשמוע סטים של יותר ויותר די גיים שפחות ופחות יצא לי לשמוע אותם
ממקום אחד השמיכה קצרה
אבל זה רק אומר שתהיה יותר שמיכה בחלק אחר ..... |
|
|
|
|