|
תם עידן - אני פורש מהמוזיקה האלקטרונית המדיות שאנו מכירים אותה (pg. 6)
|
View this Thread in Original format
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by Star
חחחח הרגת אותי עם הקטע של ארמין שחר אולי דייייייייייייייי?
חחחחחחחח
במקרה התמונות שיש לך הם תמונות שחבר שלי צילם שארמין היה פה
יש שם אפילו תמונה של בלרינה וזה אכן צרוב אבל אתה שוכח דבר אחד
שזה צרוב חוקי והוא מקבל מהאומנים ולא מוריד מהרשת ואלו דברים צרובים כי הם לא יצאו על וינלים |
WORD!
שחר ארמין מנגן המון קטעים לפני השחרור מה ציפית שזה יהיה על ויניל לפני שזה יצא?!?!
ומארק פול ואן דייק לא מוריד קטעים מהאינטרנט
נקודה |
|
|
| markfeldman |
| quote: | ומארק פול ואן דייק לא מוריד קטעים מהאינטרנט
נקודה |
אני מניח שחלקם במתכונת של ארמין.
אבל חלקם הגדול....
חוץ מזה כשאני אהיה במעמד של ארמין אני באמת לא אצטרך אינטרנט/קנייה. |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by Star
חחחח הרגת אותי עם הקטע של ארמין שחר אולי דייייייייייייייי?
חחחחחחחח
במקרה התמונות שיש לך הם תמונות שחבר שלי צילם שארמין היה פה
יש שם אפילו תמונה של בלרינה וזה אכן צרוב אבל אתה שוכח דבר אחד
שזה צרוב חוקי והוא מקבל מהאומנים ולא מוריד מהרשת ואלו דברים צרובים כי הם לא יצאו על וינלים |
לא הבנתי איפה הרגתי אותך?
אמרתי שארמין מנגן חומר שהוא הוריד מהאינטרנט?!
ארמין בא עם צרוב גם אני יכול לבוא עם צרוב
לא מאמין שהמנהל של המקום ישאל אותי אם זה מהאמן או מהאינטרנט...
וד"א יש מלא פרומואים אז כן יש תקליטים....
אבל זה לא היה הנקודה
אם ארמין יכול לבוא עם צרוב גם אני יכול
אולי יש לי מקורות והשגתי חוקי?
ד"א תראה לי תתמונות שחבר שך צילם מעניינתי לראות..תתמונות שלי דווקא לא קבלתי מחבר שך |
|
|
| markfeldman |
| quote: | לא הבנתי איפה הרגתי אותך?
אמרתי שארמין מנגן חומר שהוא הוריד מהאינטרנט?!
ארמין בא עם צרוב גם אני יכול לבוא עם צרוב
לא מאמין שהמנהל של המקום ישאל אותי אם זה מהאמן או מהאינטרנט...
וד"א יש מלא פרומואים אז כן יש תקליטים....
אבל זה לא היה הנקודה
אם ארמין יכול לבוא עם צרוב גם אני יכול
אולי יש לי מקורות והשגתי חוקי? |
אח שלי, סחתיין על כח ההתעקשות מול כרישי הפורום.
ושוב, כולם צודקים. |
|
|
| Star |
טוב נסיים בזה שארמין הוריד מטרו מפי 3
ואם ארמין יכול גם אתה יכול כי זה אותו משקל
לגבי התמונות תביא אתר שאני יעלה ואני מעלה את זה
רגע אני ינסה ככה |
|
|
| Star |
בוא נראה אם זה עובד
ומרק פול ואן דייק הואפריק של סאונד הסיבה שראית אצלו יותר מידי מפי3 זה בגלל שפול מוריד מהויניל עורך אותו מחדש מבחינת סאונד
עוד משהו שחר שאתה תהיה ארמין עם הצלחה מסחררת כמו שהוא מצליח עכשיו
ותנהל לייבל מאחד הבולטים תאמין לי שלא תצטרך להוריד ואף אחד לא יחשוד בך
כמו שאתה רואה יש שם בלרינה ואפילו אקטיב סיאנט על דיסק של ארמדה וככה נראה גם הקייס של
MIKE
אבל צרוב על דיסקים של ארמדה אחרי שמייק עורך אותם מחדש וזה בדוק

את התמונה הבאה אני אישית צילמתי אני מקווה שלא יורידו אותה מהרשת גם חחחחחחחחחחחח אילן פעם הבאה שמצלמים אותך תגלח בבית השחי חחח
 |
|
|
| markfeldman |
| quote: | בוא נראה אם זה עובד
ומרק פול ואן דייק הואפריק של סאונד הסיבה שראית אצלו יותר מידי מפי3 זה בגלל שפול מוריד מהויניל עורך אותו מחדש מבחינת סאונד
עוד משהו שחר שאתה תהיה ארמין עם הצלחה מסחררת כמו שהוא מצליח עכשיו
ותנהל לייבל מאחד הבולטים תאמין לי שלא תצטרך להוריד ואף אחד לא יחשוד בך |
מכל מה שאתה אומר ניתן להסיק כי שימוש באמפי הוא חוקי אך לא ניתן לדעת לעולם מהו המקור והאם שילמת עליו.
חוץ מזה שלא הבנתי בשביל מה ואן דייק מקודד ויינילים לאמפי אם הוא יכול להשיג את המקור לעריכה ? |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by markfeldman
מכל מה שאתה אומר ניתן להסיק כי שימוש באמפי הוא חוקי אך לא ניתן לדעת לעולם מהו המקור והאם שילמת עליו.
חוץ מזה שלא הבנתי בשביל מה ואן דייק מקודד ויינילים לאמפי אם הוא יכול להשיג את המקור לעריכה ? |
אני יצא מנקודת הנחה שעוד שלב של שיפור האיכות הוא יצירת הויניל עצמו ...
כך שלנסות להפיק סאונד איכותי מויניל יפיק את התוצאות הטובות ביותר
לא מדבר מידע פשוט נשמע לי מאוד הגיוני |
|
|
| markfeldman |
| quote: | אני יצא מנקודת הנחה שעוד שלב של שיפור האיכות הוא יצירת הויניל עצמו ...
כך שלנסות להפיק סאונד איכותי מויניל יפיק את התוצאות הטובות ביותר |
אז אם כך ואן דייק כן "גנב" ! חחחחחחח |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by markfeldman
אז אם כך ואן דייק כן "גנב" ! חחחחחחח |
?!?!?!
הסבר פרט ונמק איך הצלחת להוציא את זה ממשפט כל כך תמים |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by markfeldman
אח שלי, סחתיין על כח ההתעקשות מול כרישי הפורום.
ושוב, כולם צודקים. |
מתעקש כשאני חושב שאני צודק...:D
| quote: | Originally posted by Star
טוב נסיים בזה שארמין הוריד מטרו מפי 3
ואם ארמין יכול גם אתה יכול כי זה אותו משקל
לגבי התמונות תביא אתר שאני יעלה ואני מעלה את זה
רגע אני ינסה ככה |
לא
נסיים בזה שאין לך מה להגיד כי אתה יודע שאני צודק....
ואפילו אחרי שאמרנו שחתכנו תוויכוח תבא וממשיך
למה?
כי תמרגיש חרא עם זה שאני צודק ובא לך לנסות להוכיח תצמך...
אז תבא ומשחקתה ראש קטן ומשנה מה שאמרתי
ארמין ואני זה אותו משקל למה מי זה ארמין שהוא יותר טוב מכל אחד אחר מבחינת יושר ואמינות?!
יעני אם הוא מדורג יותר גבוה אז אפשר לסמוך עליו?
אולי יש לי תמקורות שלי!?
בכל מקרה ארמין בא עם דיסק צרוב ושנינו יודעים שהדיסק בא ממקור חוקי...
אני אומר שגם אני יכול לבוא עם דיסק צרוב וזה פשוט לא יעניין את המנהל מאיפה הדיסק....זה מה שאני אומר ואל תתחיל לבוא לי בהפוכות ולחרטט למה אנלא יענה
בקשר לתמונות תבדוק שוב את הלינק חח...
כל מקרה לא יודע איזה דיסק של ארמדה אתה מדבר....
אצלי אני רואה דיסק צרוב של
Yves Deruyster - Born Slippy
על דיסק רגיל בלי שום חותמת של ארמדה......
אז כנראה שהוא צורב גם על דיסקים רגילים |
|
|
| markfeldman |
| quote: | | הסבר פרט ונמק איך הצלחת להוציא את זה ממשפט כל כך תמים |
אתה טוען שהוא כן משתמש באמפי ע"מ לשפר את הסאונד - כביכול... |
|
|
|
|