return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 
De grote cabaret thread!
View this Thread in Original format
basvh
Wat vinden jullie TA-ers van cabaretiers? Welke vinden jullie leuk en welke show?

Naar mijn mening toffe cabaretiers:

Bert Visscher
leukste show: die met dat stationetje> voor ons hoeft het niet heette die geloof ik.
Andere leuke voorstellingen: Fijne Nuances

Hans Teeuwen
Vond industry of love neit erg goed. Been there done that. Hard en zielig is nog steeds de beste!

Harrie Jekkers
Heb maar 1 show van hem gezien: geheim van lachende piccolo en die vond ik zoo goed. Vooral dat stuk over die familie in gibraltar

Niet zo toffe cabaretiers:
Youp van het Hek. Nooit iets echt aangevonden, altijd maar dat afzeiken en de moraal ridder spelen
Herman Finkers> briljante woordgrappen alleen dat is niets voor mij.

Nou wat vinden jullie ervan?
DJ Gerrit
hansjeeee teeuwen

hansje teeuwen.mp3 :p
jp
Lebbis & Jansen = lekker zeggen waar het op staat
Freek de Jonge = soms saai, soms mega briljant
Jorgen Raymann = ideeenmachine
Peter Heerschop = Lieve Marianne op 538
Arie en Silvester = zeer apart
Van Vleuten en Muiswinkel = immitatiekampioenen

Teeuwen, Maassen, Youp, Visscher en Finkers = Zzzzzz
Tim81
Mijn cabaret-collectie is zeer uitgebreid en kan vreselijk lachen om:
- Hans Teeuwen: Het begon met Hard & Zielig, maar nog steeds zitten er in elke show unieke momenten. Hij doet gewoon wat hijzelf leuk vindt en toevallig delen heel veel anderen die opvatting.
- Theo Maassen: Net als Teeuwen een ongekend talent, Berry van Aerle is legendarisch!
- Arie & Silvester: Grappen, animatiefilmpjes, improvisaties en absoluut geen kleinkunst-liedjes!
- Najib Amhali: "Als Marokkaan kom ik graag bij de mensen thuis..."
- Bert Visscher: Zelfs om te kijken is het vermoeiend!
- Jochem Myjer: Bert Visscher in het kwadraat! Aanstormend talent

Hele grote groep die leuk zijn, maar niet absolute top: Lebbis & Jansen, Comedytrain-cabaretiers, Javier Guzman, Jorgen Raymann, Harrie Jekkers, Youp van 't Hek, Vliegende Panters, etc.

Absoluut niet leuk vind ik: Vleuten & Van Muiswinkel, Waardenberg & De Jong, Plien & Bianca, .... later meer!!
Gonzo
Youp & Bertje blijven imo de koningen van het vaderlandse cabaret.
basvh
quote:
Originally posted by Tim81
Plien & Bianca, .... later meer!!

blegh vind ik ook 3 keer niks.

quote:
Jorgen Raymann

grappig jah, maar wordt soms wel beetje moe van die 2 000 000 ste allochtonen mop/grap
Tim81
Niemand noemt Freek... is niet van onze lichting!

Ik zet nog effe een dvd'tje op voor het slapen gaan...
Arie & Silvester - Rammen
jp
quote:
Originally posted by Tim81
Niemand noemt Freek... is niet van onze lichting!

Echt wel :p Afgelopen weken was hij echt ontzettend goed bezig op de zondagavond. Misschien doet ie nog een nieuwjaarsconference of iets dergelijks. Je moet altijd zo lekker doordenken bij veel van z'n grappen :D
basvh
Vind arie & sylvester ook erg lachen. Paar shows van op tv gezien!

Jammere is dat veel cabaret dvds nogal duur zijn in de winkel. En via illigale wijze is het ook niet altijd makkelijk.

Freek vind ik niet leuk.

Welke oude cabaretier wel leuk was en waar ik nu nog om kan lachen is Wim Sonneveld! Dat stuk met de kroketten/bitterbalen is legendarisch!
Djeebie
Harrie Jekkers is heel goed.
Hans Teeuwen is ook heel goed.
Herman Finkers is bij vlagen ook heel goed.
Freek de Jonge heeft z'n beste tijd waarschijnlijk gehad.
Youp van 't Hek is bar en bar slecht.

En geen cabaret, maar twee van m'n alltime favorieten: Koot & Bie en Jiskefet :cool:

Chicane
gasten uit het cabaret van kopspijkers
lebbis en jansen
bert visccher
youp
Vertigo
Ik ga regelmatig naar cabaret en als het op tv is probeer ik het te kijken, daarmee probeer ik dus te zeggen dat ik een liefhebber ben! Mijn favoriet(en) zijn toch echt Lebbis & Jansen. Ik kan me altijd erg vinden in de onderwerpen die ze 'behandelen', ze spelen erg op elkaar in en ik vind ze gewoon dol en dol komisch.

Daarnaast vind ik de nog niet genoemde Javier Guzman ook erg leuk, ik ga hem 11 Januari ook weer in het Isala Theater (Capelle a/d IJssel) bewonderen.. mag het een leuke show worden! :o

Ik was een tijdje terug naar Arie en Sylvester geweest... erg leuk... maar het ging nergens over, meer random gelul. Wel komisch, maar naar mijn smaak te weinig inhoud.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 
Privacy Statement