|
האלבומים שהשפיעו עליכם במוזיקה האלקטרונית (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| DjG |
ילדים ילדים.....
אני התחלתי עם הסצינה מלפני 13 שנה כשהטכנו שלט והיה הדבר....
בעיקר בגלל טרקים כמו
U96 - Das Boot
או
LA Style - James Browen Is Dead
או הגדולים של אותה תקופה:
Prodegy - Charlie
לסצינת הקלאב טראנס נכנסתי בהדרגה אחרי תקופה של אמביאנט שהפכה ליותר ויותר קלאבית עם
Chican - Your Not Alone
William Orbit - Strange Cargo 1
ולבסוף עם פול פון דיק (PVD) ב
Paul Van Dyk - 45rpm
Tiesto - Space Age 1
Tiesto - Magik 1
משם הדרך כבר ידועה...
כיום סצינת הקלאב טראנס מבחינתי עדיין שולטת ומהווה את עיקר ההתעסקות שלי במוסיקה...
:D |
|
|
| princess cc |
| quote: | | dj_tiesto-summerbreeze |
וואי בהחלט אחד הטובים!
שאלה קשה... ממממממממממממ
האמת שתמיד נמשכתי למוסיקה האלקטרונית, עוד בשנות ה-90
אבל אז המוסיקה הזו הייתה יותר מזוהה עם טיפוסים מפוקפקים (אם אתם מבינים למה אני מתכוונת)
טוב... לפחות בב"ש זה היה ככה!
הדיסק הראשון שקניתי היה אוסף כזה של טראקים וקניתי בגלל הטראק של
דרוד-סאנדסטורם למי שזוכר:)
קניתי אותו בטירונות אז תעשו ת'חשבון לבד
וכמובן אייל ברקן בזמנו היה להיט עם ה-
good morning Israel
מה עוד היה לי שם? ממממממממ
ATB ועוד כל מיני כאלה ואחרים
אבל מה שהכניס אותי ממש אבל ממש לטראנס;)
זה טיאסטו (איך לא)
in search of sunrise כל השלישייה
ו-nyana 1+2 שלדעתי הם פשוט יצירת אומנות...
ומשם פשוט זנחתי את כל סגנונות המוסיקה האחרים והתחלתי לשמוע רק
מוסיקה אלקטרונית
והיום אני פאקינג טראנס אדיקט!
:) :D |
|
|
| KrazyDJs |
| quote: | Originally posted by princess cc
וואי בהחלט אחד הטובים!
שאלה קשה... ממממממממממממ
האמת שתמיד נמשכתי למוסיקה האלקטרונית, עוד בשנות ה-90
אבל אז המוסיקה הזו הייתה יותר מזוהה עם טיפוסים מפוקפקים (אם אתם מבינים למה אני מתכוונת)
טוב... לפחות בב"ש זה היה ככה!
הדיסק הראשון שקניתי היה אוסף כזה של טראקים וקניתי בגלל הטראק של
דרוד-סאנדסטורם למי שזוכר:)
קניתי אותו בטירונות אז תעשו ת'חשבון לבד
וכמובן אייל ברקן בזמנו היה להיט עם ה-
good morning Israel
מה עוד היה לי שם? ממממממממ
ATB ועוד כל מיני כאלה ואחרים
אבל מה שהכניס אותי ממש אבל ממש לטראנס;)
זה טיאסטו (איך לא)
in search of sunrise כל השלישייה
ו-nyana 1+2 שלדעתי הם פשוט יצירת אומנות...
ומשם פשוט זנחתי את כל סגנונות המוסיקה האחרים והתחלתי לשמוע רק
מוסיקה אלקטרונית
והיום אני פאקינג טראנס אדיקט!
:) :D |
יענו שאת שמעת את גוד מורנינג ישראל והיית בטירונות...
אני שמעתי...גם גוד מורנינג ישראל..אבל הייתי בכיתה ד' או ה' :wtf: |
|
|
| princess cc |
| quote: | Originally posted by KrazyDJs
יענו שאת שמעת את גוד מורנינג ישראל והיית בטירונות...
אני שמעתי...גם גוד מורנינג ישראל..אבל הייתי בכיתה ד' או ה' :wtf: |
והיית חייב להזכיר לי את זה אה?:whip: |
|
|
| Haoman TraffiC |
| Faithless - Sunday 8PM/Saturday 3AM |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by princess cc
והיית חייב להזכיר לי את זה אה?:whip: |
זה לא נורא להיות זקנה.... |
|
|
| Rising |
| אין על מגי'ק 6 נקודה. |
|
|
| Scorchio |
טוב ירון כבר גנב לי את זה
אבל אני ירשום בכל זאת
Global Underground 013 - Sasha @ Ibiza
הדיסק הכפול הזה פשוט חשף אותי ליופי המדהים של הפרוגרסיב טראנס
האלבום הזה השפיע עליי בצורה כל כך חזקה כי לפני זה הייתי שומע רק הארד טראנס ואפליפטינג
הדיסק הראשון הוא לדעתי אולי הדיסק הממוקסס הכי טוב שיצא אי פעם
Paul Van Dyk - Politics Of Dancing
האלבום הראשון של ואן דייק שקניתי ועד היום מתנגן אצלי
היכולת של ואן דייק להתאים כל קטע לסגנון שלו ולשלב אותם ברצף כל כך מתוכנן, יש בדיסק הזה קטעים שהוא מלביש 3 טראקים אחד על השני
פשוט מדהים.
Global Underground 011 - Nick Warren @ Budapest
טראנס ללא פשרות
דיסק מדהים וורן של פעם שהיה מנגן טראנס 100 אחוז
הדיסק הזה עשה לי משהו
יש בו שלוש קטעים ראשונים כל כך יפים שפשוט אי אפשר להשאר אדישים
שלושת האלבומים האלה לדעתי בנו את הסגנון המוזיקלי שאני מנגן היום ואני חייב להם תודה :) |
|
|
| princess cc |
| quote: | Originally posted by Glenn-Holmes
זה לא נורא להיות זקנה.... |
errrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr:whip: |
|
|
| ReAz |
| quote: | Originally posted by KrazyDJs
יענו שאת שמעת את גוד מורנינג ישראל והיית בטירונות...
אני שמעתי...גם גוד מורנינג ישראל..אבל הייתי בכיתה ד' או ה' :wtf: |
חחח אני כמוך...
היה גם את חולת נפש וויאגרה של אייל ברקן באותה תקופה... אני חושב שאלו הטראקים הראשונים ששמעתי... נוסטלגיה
אה והיה גם משהו של אליס די ג'יי אבל אני לא זוכר איך קוראים לטראק אולי זה
do you think your better off alone
לא בטוח |
|
|
| Flotser |
| quote: | Originally posted by ReAz
אה והיה גם משהו של אליס די ג'יי אבל אני לא זוכר איך קוראים לטראק אולי זה
do you think your better off alone
לא בטוח |
תתבייש
:p
Dj Jurgen - Better Of Alone |
|
|
| ReAz |
אז איזה להיט היה ל-
alice dj? |
|
|
|
|