return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 
האלבומים שהשפיעו עליכם במוזיקה האלקטרונית (pg. 4)
View this Thread in Original format
YO-I
טוב כרגיל, שאלתי על האלבומים שהשפיעו עליכם ואתם גלשתם לשמות של טראקים, נו מילא

בכל אופן אני חייב להעיר כאן משבו לגבי אדג'ו פור סטרינגס, לעניות דעתי הגירסא של פרי קורסטן שמה בכיס הקטן את כל הרמיקסים למינהם, כולל את זו של טייסטו, טייסטו פשוט הרס את הטראק היפה הזה אבל שוב, זו רק דעתי
markfeldman
quote:

ובדיג'יי 4
יש את
tiesto - theme from שכחתיאיך כותבים


NORJFELL

quote:
בכל אופן אני חייב להעיר כאן משבו לגבי אדג'ו פור סטרינגס, לעניות דעתי הגירסא של פרי קורסטן שמה בכיס הקטן את כל הרמיקסים למינהם, כולל את זו של טייסטו, טייסטו פשוט הרס את הטראק היפה הזה אבל שוב, זו רק דעתי


W O R D !
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by markfeldman



W O R D !


+1 big time!
Shahar
quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
+1 big time!


חכההההה אם אני לא משגע את ארמין שישים אותו חכה...

איך התעצבנת שיוהן ניגן את זה אהה חחחחח :D
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by Shahar
חכההההה אם אני לא משגע את ארמין שישים אותו חכה...

איך התעצבנת שיוהן ניגן את זה אהה חחחחח :D


ועדיין זה לא מוריד מערכו של חילן שהיה אדיר
ודרך אגב בהולנדית קוראים את האות ג'י כ-ח
זה למה חילן

:)
זה אפילו לו ח
זה יותר בין ח ל-ה
כמו h
בערך...
Flotser
ואני זוכר איך לפני איזה שנה או יותר ככה
חצי מהפורום היה הורג בשביל להשיג את הרמיקס של טייסטו. זה הופיע בחצי מהחתימות שלכם
:stongue:


גם ככה טייסטו כנראה לא הפיק את זה, אלא שילם למישהו.
אפס

אההה ושכחתי להוסיף משהו שבטח לא תאהבו..
אף פעם גם לא אהבתי את הרמיקס של פרי.
בתקופה ההיא הוא עשה דברים הרבה יותר שווים כמו למשל הרמיקס ל
moby - why does my heart....
Viber
אני לא מבין מה כול ההתלהבות הזאת מאדייאגו בכלל יענו טראק חמוד והכול אבל
Ravels
של וויליאם אורביט ברמיקס של פרי אוכל לו את האמא לדעתי.
Shahar
quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
ועדיין זה לא מוריד מערכו של חילן שהיה אדיר
ודרך אגב בהולנדית קוראים את האות ג'י כ-ח
זה למה חילן

:)
זה אפילו לו ח
זה יותר בין ח ל-ה
כמו h
בערך...


אההההה בגלל זה בגינגל אמרו יוהן הילן
אז למה הוא לא כותב פשוט
Johan Hilen?
Viber
quote:
Originally posted by Shahar
אההההה בגלל זה בגינגל אמרו יוהן הילן
אז למה הוא לא כותב פשוט
Johan Hilen?


מאותה סיבה שאתה לא כותב את השם שלך שכר.
markfeldman
quote:

Originally posted by Shahar
אההההה בגלל זה בגינגל אמרו יוהן הילן
אז למה הוא לא כותב פשוט
Johan Hilen?


מאותה סיבה שאתה לא כותב את השם שלך שכר.


חחחח מצחיקים.

תלמדו הולנדית ! (שפת האלים)....

quote:
אני לא מבין מה כול ההתלהבות הזאת מאדייאגו בכלל יענו טראק חמוד והכול אבל
Ravels
של וויליאם אורביט ברמיקס של פרי אוכל לו את האמא לדעתי.


אין ספק, לא נופל ממנו !

Haoman TraffiC
אנשים....תישארו קצת צמודים לטופיק
קצת
לא הרבה
רק קצת.0

בחזרה לאלבומים המשפיעים
אז בין האלבומים או יותר נכון אוסף ההאוס הראשון שקיבלתי לידיים הייה
Dream Dance
אם זיכרוני לא מטעה אותי זה הייה מספר 6 בסידרה,צריכים לשמוע את האוספים הראשונים שיצאו בסידרה המופלאה הזו כדאי לשמוע את הדרים,הקסם,את הסינטים הישנים והטובים

אחרי כמה שנים הסידרה הזו הפכה ליהיות עוד משהו,ולא ה-משהו

Have Fun.

נ.ב-הזכרתם מקודם את מיסטר די-גי אז חידה קטנה
איזה תקליטן(הולנדי..)מיקסס את אחד האוספים בסידרה?0
markfeldman
quote:
בחזרה לאלבומים המשפיעים
אז בין האלבומים או יותר נכון אוסף ההאוס הראשון שקיבלתי לידיים הייה
Dream Dance
אם זיכרוני לא מטעה אותי זה הייה מספר 6 בסידרה,צריכים לשמוע את האוספים הראשונים שיצאו בסידרה המופלאה הזו כדאי לשמוע את הדרים,הקסם,את הסינטים הישנים והטובים


אין ספק, אחת מסדרות האוספים הכי משפיעות באירופה.

quote:
נ.ב-הזכרתם מקודם את מיסטר די-גי אז חידה קטנה
איזה תקליטן(הולנדי..)מיקסס את אחד האוספים בסידרה?0


ספיידר ויליאם.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 
Privacy Statement