return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 
האלבומים שהשפיעו עליכם במוזיקה האלקטרונית (pg. 5)
View this Thread in Original format
Shahar
quote:
Originally posted by Viber
מאותה סיבה שאתה לא כותב את השם שלך שכר.


מה קשור?
כותב שחר כי ככה שומעים את זה
גם באנגלית זה
Shahar \ Shachar
לא
Shagar

Gielen
זה גילן
לא חילן
ולא הילן
markfeldman
quote:
Gielen
זה גילן
לא חילן
ולא הילן


את האות "ג'י" מבטאים כמו "ח" אצלנו, מה לא ברור ?
Shahar
quote:
Originally posted by markfeldman
את האות "ג'י" מבטאים כמו "ח" אצלנו, מה לא ברור ?


הדוגמא שלו
מה קשור שכר עכשיו
markfeldman
quote:
הדוגמא שלו
מה קשור שכר עכשיו


הוא ניסה להסביר לך שלאותיות שונות יש ביטוי שונה בשפות שונות.
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by Shahar
כותב שחר כי ככה שומעים את זה


אהה אי אפשר לכתוב שכר?
זה נשמע אותו דבר..

הדוגמא היא נכונה

בכל שפה יש צלילים שונים כמו שמארק אמר לאותיות שונות
Shahar
quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
אהה אי אפשר לכתוב שכר?
זה נשמע אותו דבר..

הדוגמא היא נכונה

בכל שפה יש צלילים שונים כמו שמארק אמר לאותיות שונות


נו הדוגמא בדיוק ההפך ממה שהוא רצה להגיד
שכר נשמע כמו שחר
כי כ' וח' זה אותו דבר

בניגוד ל
Gielen
שזה חילן
ו
G
זה לא
CH

קיצור סעמק מזה חשוב איך קוראים לו הוא עדיין מניאק שלא שם מה שאמרנו לו
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by Shahar
נו הדוגמא בדיוק ההפך ממה שהוא רצה להגיד
שכר נשמע כמו שחר
כי כ' וח' זה אותו דבר

בניגוד ל
Gielen
שזה חילן
ו
G
זה לא
CH

קיצור סעמק מזה חשוב איך קוראים לו הוא עדיין מניאק שלא שם מה שאמרנו לו


לא יודע מה איתך
הוא שם את
san andreas שאני בקשתי:)
Shahar
quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
לא יודע מה איתך
הוא שם את
san andreas שאני בקשתי:)


בטח הוא תיכנן לשים את זה בכל מקרה :D
Rising
שמישהו יעצור אותו....!!!!!!!!!!
Shahar
quote:
Originally posted by Rising
שמישהו יעצור אותו....!!!!!!!!!!


ושמישו ינסה לעצור אותו!

princess cc
quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
אהה אי אפשר לכתוב שכר?
זה נשמע אותו דבר..

הדוגמא היא נכונה

בכל שפה יש צלילים שונים כמו שמארק אמר לאותיות שונות


זה כמו שברוסית אין ה' במקום זה יש ג
לדוג': במקום להגיד מהנדס הם אומרים מגנדס
יש מבין?:)
markfeldman
quote:
זה כמו שברוסית אין ה' במקום זה יש ג
לדוג': במקום להגיד מהנדס הם אומרים מגנדס
יש מבין?


מאיפה הוצאת את השטויות האילו ?
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 
Privacy Statement