|
האלבומים שהשפיעו עליכם במוזיקה האלקטרונית (pg. 5)
|
View this Thread in Original format
| Shahar |
| quote: | Originally posted by Viber
מאותה סיבה שאתה לא כותב את השם שלך שכר. |
מה קשור?
כותב שחר כי ככה שומעים את זה
גם באנגלית זה
Shahar \ Shachar
לא
Shagar
Gielen
זה גילן
לא חילן
ולא הילן |
|
|
| markfeldman |
| quote: | Gielen
זה גילן
לא חילן
ולא הילן |
את האות "ג'י" מבטאים כמו "ח" אצלנו, מה לא ברור ? |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by markfeldman
את האות "ג'י" מבטאים כמו "ח" אצלנו, מה לא ברור ? |
הדוגמא שלו
מה קשור שכר עכשיו |
|
|
| markfeldman |
| quote: | הדוגמא שלו
מה קשור שכר עכשיו |
הוא ניסה להסביר לך שלאותיות שונות יש ביטוי שונה בשפות שונות. |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by Shahar
כותב שחר כי ככה שומעים את זה
|
אהה אי אפשר לכתוב שכר?
זה נשמע אותו דבר..
הדוגמא היא נכונה
בכל שפה יש צלילים שונים כמו שמארק אמר לאותיות שונות |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by Glenn-Holmes
אהה אי אפשר לכתוב שכר?
זה נשמע אותו דבר..
הדוגמא היא נכונה
בכל שפה יש צלילים שונים כמו שמארק אמר לאותיות שונות |
נו הדוגמא בדיוק ההפך ממה שהוא רצה להגיד
שכר נשמע כמו שחר
כי כ' וח' זה אותו דבר
בניגוד ל
Gielen
שזה חילן
ו
G
זה לא
CH
קיצור סעמק מזה חשוב איך קוראים לו הוא עדיין מניאק שלא שם מה שאמרנו לו |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by Shahar
נו הדוגמא בדיוק ההפך ממה שהוא רצה להגיד
שכר נשמע כמו שחר
כי כ' וח' זה אותו דבר
בניגוד ל
Gielen
שזה חילן
ו
G
זה לא
CH
קיצור סעמק מזה חשוב איך קוראים לו הוא עדיין מניאק שלא שם מה שאמרנו לו |
לא יודע מה איתך
הוא שם את
san andreas שאני בקשתי:) |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by Glenn-Holmes
לא יודע מה איתך
הוא שם את
san andreas שאני בקשתי:) |
בטח הוא תיכנן לשים את זה בכל מקרה :D |
|
|
| Rising |
| שמישהו יעצור אותו....!!!!!!!!!! |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by Rising
שמישהו יעצור אותו....!!!!!!!!!! |
ושמישו ינסה לעצור אותו! |
|
|
| princess cc |
| quote: | Originally posted by Glenn-Holmes
אהה אי אפשר לכתוב שכר?
זה נשמע אותו דבר..
הדוגמא היא נכונה
בכל שפה יש צלילים שונים כמו שמארק אמר לאותיות שונות |
זה כמו שברוסית אין ה' במקום זה יש ג
לדוג': במקום להגיד מהנדס הם אומרים מגנדס
יש מבין?:) |
|
|
| markfeldman |
| quote: | זה כמו שברוסית אין ה' במקום זה יש ג
לדוג': במקום להגיד מהנדס הם אומרים מגנדס
יש מבין? |
מאיפה הוצאת את השטויות האילו ? |
|
|
|
|