|
האלבומים שהשפיעו עליכם במוזיקה האלקטרונית (pg. 6)
|
View this Thread in Original format
| Hell_Copter |
חלאס עם השטויות שלכם כבר!!!!! :mad:
בחזרה לאלבומים...
אחד האלבומים שבאמת השפיעו עליי ללא ספק הוא
System F Vs. Armin Van Buuren -Trance Match
באמת אלבום מצוין שלא רואה ממטר המון המון אלבומים אחרים...
אוי התקופה הנפלאה של לפני כמה שנים של האפליפטינג :)
גם האלבום של שיין 54 עשה לי רק טוב
רק חשוב לציין שזה אלבום עם יצירות רק שלו... באמת אחד היותר יפים ששמעתי
Shane 54 - My Way |
|
|
| princess cc |
| quote: | Originally posted by markfeldman
מאיפה הוצאת את השטויות האילו ? |
זה לא שטויות זה באמת... חברה שלי רוסיה
המשפחה שלה כוגן והיא הסבירה לי שזה כוהן אבל בגלל שאין להם ה
אז זה כאילו כוגן
וסיסי אף פעם לא מדברת שטויות! |
|
|
| markfeldman |
| quote: | זה לא שטויות זה באמת... חברה שלי רוסיה
המשפחה שלה כוגן והיא הסבירה לי שזה כוהן אבל בגלל שאין להם ה
אז זה כאילו כוגן
וסיסי אף פעם לא מדברת שטויות! |
סיסי יקירתי, הכל ברוח טובה.
בכל אופן זה נשמע לי מוזר מה שאת אומרת: כ' במקום ה'?? |
|
|
| princess cc |
| quote: | Originally posted by markfeldman
סיסי יקירתי, הכל ברוח טובה.
בכל אופן זה נשמע לי מוזר מה שאת אומרת: כ' במקום ה'?? |
ג' במקום ה'
שמעת פעם רוסי אומר מהנדס??? להההההההה
הם אומרים מגנדס...
ואני אוהב? להההההההה
אני אוגב...
שים לב:) |
|
|
| markfeldman |
| quote: | ג' במקום ה'
שמעת פעם רוסי אומר מהנדס??? להההההההה
הם אומרים מגנדס...
ואני אוהב? להההההההה
אני אוגב...
שים לב |
אני מוקף במלא רוסים ובחיים שלי לא שמעתי את ההטיה הזו.
אם כבר - ח' במקום ה'. |
|
|
| KrazyDJs |
| quote: | Originally posted by markfeldman
אני מוקף במלא רוסים ובחיים שלי לא שמעתי את ההטיה הזו.
אם כבר - ח' במקום ה'. |
כן, זה די נכון..
וגם מילים שמתחילות נגיד ב W
הם אומרים V
נגיד Vindows :D |
|
|
| princess cc |
טוב כנראה שלרוסים בב"ש יש הטיות אחרות בדיבור
דפנטלי ג' במקום ה'! |
|
|
| YO-I |
מה לעזאזל הקשר בין הנושא שעליו פתחתי את הטופיק להטיות בעברית וברוסית, לא מבין את ההרגל שלכם לגלוש בכל טופיק לנושאים לא קשורים
:whip: :whip: |
|
|
| black mammmba |
בקשר לרוסית
אין לנו ה' .
ה' נשמעת כמו ג' פה.
לכן כאשר רוסי עם מבטא ינסה להגיד הרצליה למשל או המבורגר הוא יגיד
גרצליה או גאמבורגר.
הבעיה שלכם עם יוהן חילין היא כזאת.
השם שלו הוא יוהן חילין, אבל הוא נכתב
gielen
בהולנדית.
ואנחנו קוראים את ההולנדית כאילו היא הייתה אנגלית, ויוצא לנו יוהן גילין.
למרות שצריך לקרוא לו חילין.
עוד משהו שאף אחד לא שם דגש עליו הוא
MARCO V
כולם קוראים לו "מארקו וי" אבל בעצם בהולנדית זה "מארקו ואי"
או דבר גם עם
PVD למשל
באנגלית הוא נקרא, פול ואן דייק, ובגרמנית פול ואן דיק.
יש לקורא ליוצרים על פי השם המקורי שלהם ולא על פי העיברותים שאנחנו עושים.
ובקשר לדיסקים.
אין ספק של
MAGIK6 - יהיה שולט עוד הרבה זמן.
ועוד דיסק שהשפיע עלי מאוד
PVD-WORDS
אאאאאאך אין על FOR AN ANGEL
היו ימים
בעעעע עם כל הדיבורים שלהם על גוד מורניג יזראל, אני זוכר את זה מכיתה ו' אצלי
והיה אפילו את "טראנס הדרדסים".
אבל שורה תחתונה.......
"צ'לאדראן" של מיילס הכי זכור לי ......
:wtf: |
|
|
| princess cc |
אדון מארקפלדמן היקר...
לאור האמור לעיל ומאחר ומדובר במקור רציני ומהימן
אני דורשת התנצלות!
| quote: | | כולם קוראים לו "מארקו וי" אבל בעצם בהולנדית זה "מארקו ואי" |
זה כמו שאנחנו קוראים לרכב
BMW
בי אם וה
כשנכון בעצם להגיד: בי אם דאבליו
ויש עוד הרבה דוג'...
:)
באטום ליין ונעצור את זה פה:
כל שפה וההטיות שלה:) |
|
|
| markfeldman |
| quote: | אדון מארקפלדמן היקר...
לאור האמור לעיל ומאחר ומדובר במקור רציני ומהימן
אני דורשת התנצלות! |
התנצלתי כבר.. |
|
|
| YO-I |
רק רציתי שתדעו שפול ואן דייק מוציא בקרוב את
Politics Of Dancing 2
שמעתי כבר על כמה טראקים שיהיו שם, חבל"ז |
|
|
|
|