|
האלבומים שהשפיעו עליכם במוזיקה האלקטרונית (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| Flotser |
| quote: | Originally posted by ReAz
אז איזה להיט היה ל-
alice dj? |
נו זה אותו דבר
alice dj = dj jurgen |
|
|
| ReAz |
אה חח סבבה אחי
תודה על המידע |
|
|
| span-king |
Danny tenaglia - global underground 10
paul oakenfold - live in oslo
the prodigy - music for the gilted generation
in trance we trust III - johan gilean
the crystal method - vegas
John B - trance'n'bass |
|
|
| Shahar |
וואלה אצלי קשה לקבוע את זה כי גם שהייתי קטן ושמעתי דאנס הייתי שומע מדי פעם טראקים שהיו ממוסחרים
כמו
barber's adagio for strings (ferry mix)
שחרשו עליו באמטיוי
קיצור לא זוכר מה בא לפני מה
אבל הראשונים שלי היו
House of Egnozia
דיסקים של
Dragon Fly
שהיו לאחי
Mister DJ
יש לי את 5 הדיסקים אם אנלא טועה
יום אחד אח שלי הביא לי דיסק כפול שקראו לו האומן17
היה שם את
baleric bill - destination sunshine
אחרי שכבר נכנסתי לזה ממש אני זוכר נדלקתי חזק על
Magik 6, ISOS1 \ 2 |
|
|
| markfeldman |
| quote: | וואלה אצלי קשה לקבוע את זה כי גם שהייתי קטן ושמעתי דאנס הייתי שומע מדי פעם טראקים שהיו ממוסחרים
כמו
barber's adagio for strings (ferry mix) |
ממוסחר ?!!? על מה אתה מדבר ???
הגירסה של טייסטו היא גן ילדים ליד הגירסה של פרי.
| quote: | Mister DJ
יש לי את 5 הדיסקים אם אנלא טועה |
סה"כ יצאו 7 אוספים בסידרה. |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by markfeldman
ממוסחר ?!!? על מה אתה מדבר ???
הגירסה של טייסטו היא גן ילדים ליד הגירסה של פרי.
סה"כ יצאו 7 אוספים בסידרה. |
היםו אתה אומר את זה על אדגיו
בשנת 98 שזה רץ באמטיוי כמו שסטיספקשן רץ לפני חודשיים אתה לא היית אומר שזה לא ממוסחר.......
בקשר לגירסא של טייסטו היא עוד לא הגיעה לאמטיוי והיא לא מסחרית לדעתי
ובקשר למיסטרדיג'יי מה לעשות שלא יצא לי לקנות את כולם :) |
|
|
| markfeldman |
| quote: | היםו אתה אומר את זה על אדגיו
בשנת 98 שזה רץ באמטיוי כמו שסטיספקשן רץ לפני חודשיים אתה לא היית אומר שזה לא ממוסחר.......
בקשר לגירסא של טייסטו היא עוד לא הגיעה לאמטיוי והיא לא מסחרית לדעתי |
זה לא קשור לכמה רוטציה הוא קיבל באמטיוי, העיקר הקטע עצמו !
| quote: | | ובקשר למיסטרדיג'יי מה לעשות שלא יצא לי לקנות את כולם |
זה בסדר גם לי אין את כולם.
סידרה מצויינת אגב - הרבה קטעים בלעדיים. |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by markfeldman
זה לא קשור לכמה רוטציה הוא קיבל באמטיוי, העיקר הקטע עצמו !
זה בסדר גם לי אין את כולם.
סידרה מצויינת אגב - הרבה קטעים בלעדיים. |
מבחינת הקטע עצמו איך שהוא בנוי אף אחד מהם לא מסחרי!
וכן קטעים טובים
יש שם אחד של
svenson and gielen
או רק
svenson
clubbing משו |
|
|
| markfeldman |
| quote: | וכן קטעים טובים
יש שם אחד של
svenson and gielen
או רק
svenson
clubbing משו |
אתה מתכוון ל-
SVENSON - CLUBBING ON SUNSHINE
וזה לא הופיע בסידרה הזו.
זה יצא באיזה אוסף של
IMP DANCE |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by markfeldman
אתה מתכוון ל-
SVENSON - CLUBBING ON SUNSHINE
וזה לא הופיע בסידרה הזו.
זה יצא באיזה אוסף של
IMP DANCE |
אולי זה לא היה מיסטר דיגיי איפה שיש את סבנסון
אבל אני זוכר שגם הוא זה אוסף שיצ בכמה חלקים
אני יבדוק תכף |
|
|
| Shahar |
אוקי סתכל
היו כמה אוספים
היה את
mister dj
והיה את
dj
שגם ממנו יש לי כמה דיסקים
בדיג'יי 2 יש את
antiloop - nowhere to hide
ובדיג'יי 4
יש את
tiesto - theme from שכחתיאיך כותבים |
|
|
| Viber |
Global Underground Paul Oakenfold 007 NY המקורי
וכמובן הדיסק ההוא של
ATB
עם
TILL I COME
MY DREAM
DONT STOP
ואייל ברקן המעפן הזה גם
ואז באותו קיץ ניראה לי הפציצו כול ה
BINARY FINERY
VERACOCHA
GURIYELLA
VDM
AYLA...
למיניהם
ahhh the good times....:) |
|
|
|
|