return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 
האלבומים שהשפיעו עליכם במוזיקה האלקטרונית (pg. 3)
View this Thread in Original format
Flotser
quote:
Originally posted by ReAz
אז איזה להיט היה ל-
alice dj?


נו זה אותו דבר

alice dj = dj jurgen
ReAz
אה חח סבבה אחי
תודה על המידע
span-king
Danny tenaglia - global underground 10
paul oakenfold - live in oslo
the prodigy - music for the gilted generation
in trance we trust III - johan gilean
the crystal method - vegas
John B - trance'n'bass
Shahar
וואלה אצלי קשה לקבוע את זה כי גם שהייתי קטן ושמעתי דאנס הייתי שומע מדי פעם טראקים שהיו ממוסחרים
כמו
barber's adagio for strings (ferry mix)
שחרשו עליו באמטיוי

קיצור לא זוכר מה בא לפני מה
אבל הראשונים שלי היו
House of Egnozia

דיסקים של
Dragon Fly
שהיו לאחי

Mister DJ
יש לי את 5 הדיסקים אם אנלא טועה

יום אחד אח שלי הביא לי דיסק כפול שקראו לו האומן17
היה שם את
baleric bill - destination sunshine

אחרי שכבר נכנסתי לזה ממש אני זוכר נדלקתי חזק על
Magik 6, ISOS1 \ 2
markfeldman
quote:
וואלה אצלי קשה לקבוע את זה כי גם שהייתי קטן ושמעתי דאנס הייתי שומע מדי פעם טראקים שהיו ממוסחרים
כמו
barber's adagio for strings (ferry mix)


ממוסחר ?!!? על מה אתה מדבר ???

הגירסה של טייסטו היא גן ילדים ליד הגירסה של פרי.

quote:
Mister DJ
יש לי את 5 הדיסקים אם אנלא טועה


סה"כ יצאו 7 אוספים בסידרה.
Shahar
quote:
Originally posted by markfeldman
ממוסחר ?!!? על מה אתה מדבר ???

הגירסה של טייסטו היא גן ילדים ליד הגירסה של פרי.



סה"כ יצאו 7 אוספים בסידרה.


היםו אתה אומר את זה על אדגיו
בשנת 98 שזה רץ באמטיוי כמו שסטיספקשן רץ לפני חודשיים אתה לא היית אומר שזה לא ממוסחר.......
בקשר לגירסא של טייסטו היא עוד לא הגיעה לאמטיוי והיא לא מסחרית לדעתי

ובקשר למיסטרדיג'יי מה לעשות שלא יצא לי לקנות את כולם :)
markfeldman
quote:
היםו אתה אומר את זה על אדגיו
בשנת 98 שזה רץ באמטיוי כמו שסטיספקשן רץ לפני חודשיים אתה לא היית אומר שזה לא ממוסחר.......
בקשר לגירסא של טייסטו היא עוד לא הגיעה לאמטיוי והיא לא מסחרית לדעתי


זה לא קשור לכמה רוטציה הוא קיבל באמטיוי, העיקר הקטע עצמו !

quote:
ובקשר למיסטרדיג'יי מה לעשות שלא יצא לי לקנות את כולם


זה בסדר גם לי אין את כולם.

סידרה מצויינת אגב - הרבה קטעים בלעדיים.
Shahar
quote:
Originally posted by markfeldman
זה לא קשור לכמה רוטציה הוא קיבל באמטיוי, העיקר הקטע עצמו !



זה בסדר גם לי אין את כולם.

סידרה מצויינת אגב - הרבה קטעים בלעדיים.


מבחינת הקטע עצמו איך שהוא בנוי אף אחד מהם לא מסחרי!

וכן קטעים טובים
יש שם אחד של
svenson and gielen
או רק
svenson

clubbing משו
markfeldman
quote:
וכן קטעים טובים
יש שם אחד של
svenson and gielen
או רק
svenson

clubbing משו


אתה מתכוון ל-

SVENSON - CLUBBING ON SUNSHINE

וזה לא הופיע בסידרה הזו.

זה יצא באיזה אוסף של

IMP DANCE
Shahar
quote:
Originally posted by markfeldman
אתה מתכוון ל-

SVENSON - CLUBBING ON SUNSHINE

וזה לא הופיע בסידרה הזו.

זה יצא באיזה אוסף של

IMP DANCE


אולי זה לא היה מיסטר דיגיי איפה שיש את סבנסון
אבל אני זוכר שגם הוא זה אוסף שיצ בכמה חלקים
אני יבדוק תכף

Shahar
אוקי סתכל
היו כמה אוספים
היה את
mister dj
והיה את
dj
שגם ממנו יש לי כמה דיסקים
בדיג'יי 2 יש את
antiloop - nowhere to hide

ובדיג'יי 4
יש את
tiesto - theme from שכחתיאיך כותבים
Viber
Global Underground Paul Oakenfold 007 NY המקורי
וכמובן הדיסק ההוא של
ATB
עם
TILL I COME
MY DREAM
DONT STOP
ואייל ברקן המעפן הזה גם

ואז באותו קיץ ניראה לי הפציצו כול ה
BINARY FINERY
VERACOCHA
GURIYELLA
VDM
AYLA...
למיניהם


ahhh the good times....:)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 
Privacy Statement