return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 
האלבומים שהשפיעו עליכם במוזיקה האלקטרונית (pg. 8)
View this Thread in Original format
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by markfeldman
אח שלי, עכשיו אני מבין את האהבה שלך למוסיקה. עם מורה כזה...

לגבי לירי, גם אני זוכר אותה טוב היינו מדברים שעות בטלפון על כל מיני טראקים.

לאחרונה היא עברה לפסיכדלי לפי מיטב ידיעתי.



אח שלי גם אני הייתי מדבר איתה הרבה בטלפון אפילו נפגשנו פעם אחת אצלה בבית
אחרי כמה חודשים נותק הקשר בינינו
princess cc
אמבטיית קצב אה?
דיברנו שעות בטלפון אה?
נפגשנו אצלה בדירה אה????????
העיקר:

בנות לא מעניינות אותי
i'm here for the music!

ROFL!

מארק ואילן... ממממ איך נפלו גיבורים
ועל זה נאמר:
אם בארזים נפלה שלהבת... מה יגידו אזובי הקיר?
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by princess cc
אמבטיית קצב אה?
דיברנו שעות בטלפון אה?
נפגשנו אצלה בדירה אה????????
העיקר:

בנות לא מעניינות אותי
i'm here for the music!

ROFL!

מארק ואילן... ממממ איך נפלו גיבורים
ועל זה נאמר:
אם בארזים נפלה שלהבת... מה יגידו אזובי הקיר?


מותק
אני פה בשביל המוזיקה
ואם אף אחד לא מאמין לי אז אני עכשיו ישים ברקע
hammer & bannett - language
יוריד את המכנסיים ותראו איך לאט לאט מתחיל לעמוד לי בקטע של הכניסה של הבאס בהתחלה
Flotser
quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
מותק
אני פה בשביל המוזיקה
ואם אף אחד לא מאמין לי אז אני עכשיו ישים ברקע
hammer & bannett - language
יוריד את המכנסיים ותראו איך לאט לאט מתחיל לעמוד לי בקטע של הכניסה של הבאס בהתחלה


מזמן לא התראינו אילן
אני מתגעגע להדגמות האלה שלך
:p
princess cc
quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
מותק
אני פה בשביל המוזיקה
ואם אף אחד לא מאמין לי אז אני עכשיו ישים ברקע
hammer & bannett - language
יוריד את המכנסיים ותראו איך לאט לאט מתחיל לעמוד לי בקטע של הכניסה של הבאס בהתחלה


חחחחחח
אני אוותר על התענוג
זה לא בריא לי לפני השינה גם ככה אני סובלת לאחרונה מסיוטים
DjChook
quote:
Originally posted by princess cc
חחחחחח
אני אוותר על התענוג
זה לא בריא לי לפני השינה גם ככה אני סובלת לאחרונה מסיוטים


עם אווטר כמו שלך, אני לא מתפלא
Rising
quote:
Originally posted by YAEL2107
בטח שאני יודעת ולא ממש אכפת לי הוא עורך ממש יפה ויש לו טעם מצוין וחוץ מזה הוא גם די גיי מעולה ודרך אגב שמעתי שהוא הולך להוציא אלבום עם טראקים שלו בקרוב אבל זה רק שמועות.....
אבל כל אחד וטעמו ורק שתידע שלא באתי לתקוף אותך או משו לקחתי הכל בסבבה...
:stongue: :stongue: :stongue:


טוב לשמוע :)
למה
יום אחד אני יושב אצל חבר בבית והוא משמיע לי תדיסק קלבסולטלי 7..
הוא עושה לי.. וואלה אלעד עמדי הזה כשרוני כל קטע שלו בן זונה..
אני עושה לו יא מעפןן זה לא קטעים שלו זה אמנים שונים.
והוא לא היחיד ..:)

quote:
Originally posted by Huge-A

מארקוס פלדמן בועל קטינות :conf:


חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
princess cc
quote:
עם אווטר כמו שלך, אני לא מתפלא

האמת שזה לא בגלל החתול...
אני לאחרונה לא נרדמת כי אני כל הזמן חושבת:
"חן יתעצבן שרשמתי כך וכך?" /"וואו נראה לי הוא יסגור ת'טרד"/ או שאולי יעיף אותי מהפורום?"
זה הכל בגללך הנדודי שינה האלה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


:
quote:
אפשר גם לקבל הדגמה?????


פיייייי עוד לא בת 16 כבר רוצה הדגמות?

אילן תראה מה אתה עושה לילדות פה בפורום... תרגיע אני מבקשת
זה לא לעניין!:whip:whip:
KrazyDJs
quote:
Originally posted by YAEL2107
חחחחחח זה בסדר אני בטוחה שאין הרבה לראות אז ירדתי מהרעיון.......
1.5 מיל' באמת לא שוה את זה.....


:wtf:
אפילו אני עברתי את הגיל הזה :haha: :p
DjChook
quote:
Originally posted by princess cc
האמת שזה לא בגלל החתול...
אני לאחרונה לא נרדמת כי אני כל הזמן חושבת:
"חן יתעצבן שרשמתי כך וכך?" /"וואו נראה לי הוא יסגור ת'טרד"/ או שאולי יעיף אותי מהפורום?"
זה הכל בגללך הנדודי שינה האלה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


:conf:
ואומרים שאני לא מוד טוב

Shahar
מה אתם מדברים עם ילדה בת 15 דברים כאלה

יגאל עוד יכנס לכלא בגללכם
לא יהיה עם מי לעבור סלקציה באילת

quote:
Originally posted by DjChook
:conf:
ואומרים שאני לא מוד טוב


לא נעים לי להגיד
אבל שמת לב מי מתחיל פה כל פעם שכונה?:D
Shahar
איפה רועי שיגיד הנוער של היום...
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 
Privacy Statement