|
האלבומים שהשפיעו עליכם במוזיקה האלקטרונית (pg. 8)
|
View this Thread in Original format
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by markfeldman
אח שלי, עכשיו אני מבין את האהבה שלך למוסיקה. עם מורה כזה...
לגבי לירי, גם אני זוכר אותה טוב היינו מדברים שעות בטלפון על כל מיני טראקים.
לאחרונה היא עברה לפסיכדלי לפי מיטב ידיעתי.
|
אח שלי גם אני הייתי מדבר איתה הרבה בטלפון אפילו נפגשנו פעם אחת אצלה בבית
אחרי כמה חודשים נותק הקשר בינינו |
|
|
| princess cc |
אמבטיית קצב אה?
דיברנו שעות בטלפון אה?
נפגשנו אצלה בדירה אה????????
העיקר:
בנות לא מעניינות אותי
i'm here for the music!
ROFL!
מארק ואילן... ממממ איך נפלו גיבורים
ועל זה נאמר:
אם בארזים נפלה שלהבת... מה יגידו אזובי הקיר? |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by princess cc
אמבטיית קצב אה?
דיברנו שעות בטלפון אה?
נפגשנו אצלה בדירה אה????????
העיקר:
בנות לא מעניינות אותי
i'm here for the music!
ROFL!
מארק ואילן... ממממ איך נפלו גיבורים
ועל זה נאמר:
אם בארזים נפלה שלהבת... מה יגידו אזובי הקיר? |
מותק
אני פה בשביל המוזיקה
ואם אף אחד לא מאמין לי אז אני עכשיו ישים ברקע
hammer & bannett - language
יוריד את המכנסיים ותראו איך לאט לאט מתחיל לעמוד לי בקטע של הכניסה של הבאס בהתחלה |
|
|
| Flotser |
| quote: | Originally posted by Glenn-Holmes
מותק
אני פה בשביל המוזיקה
ואם אף אחד לא מאמין לי אז אני עכשיו ישים ברקע
hammer & bannett - language
יוריד את המכנסיים ותראו איך לאט לאט מתחיל לעמוד לי בקטע של הכניסה של הבאס בהתחלה |
מזמן לא התראינו אילן
אני מתגעגע להדגמות האלה שלך
:p |
|
|
| princess cc |
| quote: | Originally posted by Glenn-Holmes
מותק
אני פה בשביל המוזיקה
ואם אף אחד לא מאמין לי אז אני עכשיו ישים ברקע
hammer & bannett - language
יוריד את המכנסיים ותראו איך לאט לאט מתחיל לעמוד לי בקטע של הכניסה של הבאס בהתחלה |
חחחחחח
אני אוותר על התענוג
זה לא בריא לי לפני השינה גם ככה אני סובלת לאחרונה מסיוטים |
|
|
| DjChook |
| quote: | Originally posted by princess cc
חחחחחח
אני אוותר על התענוג
זה לא בריא לי לפני השינה גם ככה אני סובלת לאחרונה מסיוטים |
עם אווטר כמו שלך, אני לא מתפלא |
|
|
| Rising |
| quote: | Originally posted by YAEL2107
בטח שאני יודעת ולא ממש אכפת לי הוא עורך ממש יפה ויש לו טעם מצוין וחוץ מזה הוא גם די גיי מעולה ודרך אגב שמעתי שהוא הולך להוציא אלבום עם טראקים שלו בקרוב אבל זה רק שמועות.....
אבל כל אחד וטעמו ורק שתידע שלא באתי לתקוף אותך או משו לקחתי הכל בסבבה...
:stongue: :stongue: :stongue: |
טוב לשמוע :)
למה
יום אחד אני יושב אצל חבר בבית והוא משמיע לי תדיסק קלבסולטלי 7..
הוא עושה לי.. וואלה אלעד עמדי הזה כשרוני כל קטע שלו בן זונה..
אני עושה לו יא מעפןן זה לא קטעים שלו זה אמנים שונים.
והוא לא היחיד ..:)
| quote: | Originally posted by Huge-A
מארקוס פלדמן בועל קטינות :conf: |
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח |
|
|
| princess cc |
| quote: | | עם אווטר כמו שלך, אני לא מתפלא |
האמת שזה לא בגלל החתול...
אני לאחרונה לא נרדמת כי אני כל הזמן חושבת:
"חן יתעצבן שרשמתי כך וכך?" /"וואו נראה לי הוא יסגור ת'טרד"/ או שאולי יעיף אותי מהפורום?"
זה הכל בגללך הנדודי שינה האלה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
:| quote: | | אפשר גם לקבל הדגמה????? |
פיייייי עוד לא בת 16 כבר רוצה הדגמות?
אילן תראה מה אתה עושה לילדות פה בפורום... תרגיע אני מבקשת
זה לא לעניין!:whip:whip: |
|
|
| KrazyDJs |
| quote: | Originally posted by YAEL2107
חחחחחח זה בסדר אני בטוחה שאין הרבה לראות אז ירדתי מהרעיון.......
1.5 מיל' באמת לא שוה את זה..... |
:wtf:
אפילו אני עברתי את הגיל הזה :haha: :p |
|
|
| DjChook |
| quote: | Originally posted by princess cc
האמת שזה לא בגלל החתול...
אני לאחרונה לא נרדמת כי אני כל הזמן חושבת:
"חן יתעצבן שרשמתי כך וכך?" /"וואו נראה לי הוא יסגור ת'טרד"/ או שאולי יעיף אותי מהפורום?"
זה הכל בגללך הנדודי שינה האלה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
|
:conf:
ואומרים שאני לא מוד טוב |
|
|
| Shahar |
מה אתם מדברים עם ילדה בת 15 דברים כאלה 
יגאל עוד יכנס לכלא בגללכם
לא יהיה עם מי לעבור סלקציה באילת
| quote: | Originally posted by DjChook
:conf:
ואומרים שאני לא מוד טוב |
לא נעים לי להגיד
אבל שמת לב מי מתחיל פה כל פעם שכונה?:D |
|
|
| Shahar |
| איפה רועי שיגיד הנוער של היום... |
|
|
|
|