return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 
האלבומים שהשפיעו עליכם במוזיקה האלקטרונית (pg. 9)
View this Thread in Original format
Rising
quote:
Originally posted by Shahar
איפה רועי שיגיד הנוער של היום...


חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח:stongue:
princess cc
quote:
Originally posted by YAEL2107
חחחחחח זה בסדר אני בטוחה שאין הרבה לראות אז ירדתי מהרעיון.......
1.5 מיל' באמת לא שוה את זה.....


:haha: :haha: :haha: :haha:
1.5 מיל'?
זה מה שיש ליגאל?
טוב את זה אני גם חייבת לראות!
אנחנו דורשות הדגמה!
Viber
יפה שיש פה עוד מישהו עם אהדה לעמדי ולקלאבסולוטלי,עדיין יש לי סטים על המחשב מהזמן שהתוכנית שלו הייתה הדבר היחיד שקישר אותי עם המוזיקה האלקטרונית שאהבתי (התוכניות של אריה סופר ואורי לוי עשו לי את זה קצת פחות)

אח הנוסטלגיה
*listening to:david morales - needin' you *:)
Huge-A
quote:
Originally posted by DjChook
:conf:
ואומרים שאני לא מוד טוב


ימשחק בבולבולים :toothless
אתה לא עושה כלום ...:whip:
תתחיל למחוק לשחר פוסטים דבר ראשון ובכלל לצנזר פה 50 אחוז לפחות המהפורום עם כל מיני בולשיט למינהם..;)
DjChook
כן המפקד הזרחן
Meltdown
אצלי זה החל עם הבריטים הקרועים:
THE PRODIGY - MUSIC FOR THE JILTED GENERATION.
דיסק פשוט מעולה לזמנו, עם שורה של טראקים מעולים.
ובנוסף לכך היו גם
ASTRAL PROJECTION - DANCING GALAXY
MFG
ולגבי הקלאב טראנס, מדובר בעיקר מדיסקים מהתקופה האחרונה, כמו
SYSTEM F
וכן הלאה
markfeldman
בונ'ה גואטאג סחה של הרשימה !

יש פה הרבה קטעים שהם אקסקלוסיביים לאלעד !

ואילן, לא ידעתי שהכרת אותה.

חחחחחח

אגב בנות, תירגעו אילן לא מכור לבנות אלא למוסיקה ואף אחת לא תשנה זאת !

ברור ?!!?!?
markfeldman
quote:
אני מרשה לך לקרוא לי גילי
3

חחחחחח לרגע שכחתי את שמך.
markfeldman
quote:
הייתי איתך כל המסיבה של ארמין איך שכחת?
יצאת חציל אחי


תאמין לי אחי, יצאתי שיכור אחול מאניוקי !
Hell_Copter
קודם כל.... מוזר הנוער של היום :wtf:

דבר שני...
גילי... הרשימה שהבאת מחזירה אותי אחורה לימים הטובים של 2001-2002... איזה תענוג של תקופה זו הייתה... פשוט היה כיף לשמוע מוזיקה!!!!!

princess cc
quote:
Originally posted by markfeldman
בונ'ה גואטאג סחה של הרשימה !

יש פה הרבה קטעים שהם אקסקלוסיביים לאלעד !

ואילן, לא ידעתי שהכרת אותה.

חחחחחח

אגב בנות, תירגעו אילן לא מכור לבנות אלא למוסיקה ואף אחת לא תשנה זאת !

ברור ?!!?!?


זה בגלל שאני נשואה...
אם הייתי רווקה, טראסט מי הוא היה משנה את כל
סדר העדיפויות שלו:haha: :haha:
markfeldman
quote:
זה בגלל שאני נשואה...
אם הייתי רווקה, טראסט מי הוא היה משנה את כל
סדר העדיפויות שלו


זה הפחד הגדול שלי !
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 
Privacy Statement