|
האלבומים שהשפיעו עליכם במוזיקה האלקטרונית (pg. 9)
|
View this Thread in Original format
| Rising |
| quote: | Originally posted by Shahar
איפה רועי שיגיד הנוער של היום... |
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח:stongue: |
|
|
| princess cc |
| quote: | Originally posted by YAEL2107
חחחחחח זה בסדר אני בטוחה שאין הרבה לראות אז ירדתי מהרעיון.......
1.5 מיל' באמת לא שוה את זה..... |
:haha: :haha: :haha: :haha:
1.5 מיל'?
זה מה שיש ליגאל?
טוב את זה אני גם חייבת לראות!
אנחנו דורשות הדגמה! |
|
|
| Viber |
יפה שיש פה עוד מישהו עם אהדה לעמדי ולקלאבסולוטלי,עדיין יש לי סטים על המחשב מהזמן שהתוכנית שלו הייתה הדבר היחיד שקישר אותי עם המוזיקה האלקטרונית שאהבתי (התוכניות של אריה סופר ואורי לוי עשו לי את זה קצת פחות)
אח הנוסטלגיה
*listening to:david morales - needin' you *:) |
|
|
| Huge-A |
| quote: | Originally posted by DjChook
:conf:
ואומרים שאני לא מוד טוב |
ימשחק בבולבולים :toothless
אתה לא עושה כלום ...:whip:
תתחיל למחוק לשחר פוסטים דבר ראשון ובכלל לצנזר פה 50 אחוז לפחות המהפורום עם כל מיני בולשיט למינהם..;) |
|
|
| Meltdown |
אצלי זה החל עם הבריטים הקרועים:
THE PRODIGY - MUSIC FOR THE JILTED GENERATION.
דיסק פשוט מעולה לזמנו, עם שורה של טראקים מעולים.
ובנוסף לכך היו גם
ASTRAL PROJECTION - DANCING GALAXY
MFG
ולגבי הקלאב טראנס, מדובר בעיקר מדיסקים מהתקופה האחרונה, כמו
SYSTEM F
וכן הלאה |
|
|
| markfeldman |
בונ'ה גואטאג סחה של הרשימה !
יש פה הרבה קטעים שהם אקסקלוסיביים לאלעד !
ואילן, לא ידעתי שהכרת אותה.
חחחחחח
אגב בנות, תירגעו אילן לא מכור לבנות אלא למוסיקה ואף אחת לא תשנה זאת !
ברור ?!!?!? |
|
|
| markfeldman |
| quote: | | אני מרשה לך לקרוא לי גילי | 3
חחחחחח לרגע שכחתי את שמך. |
|
|
| markfeldman |
| quote: | הייתי איתך כל המסיבה של ארמין איך שכחת?
יצאת חציל אחי |
תאמין לי אחי, יצאתי שיכור אחול מאניוקי ! |
|
|
| Hell_Copter |
קודם כל.... מוזר הנוער של היום :wtf:
דבר שני...
גילי... הרשימה שהבאת מחזירה אותי אחורה לימים הטובים של 2001-2002... איזה תענוג של תקופה זו הייתה... פשוט היה כיף לשמוע מוזיקה!!!!! |
|
|
| princess cc |
| quote: | Originally posted by markfeldman
בונ'ה גואטאג סחה של הרשימה !
יש פה הרבה קטעים שהם אקסקלוסיביים לאלעד !
ואילן, לא ידעתי שהכרת אותה.
חחחחחח
אגב בנות, תירגעו אילן לא מכור לבנות אלא למוסיקה ואף אחת לא תשנה זאת !
ברור ?!!?!? |
זה בגלל שאני נשואה...
אם הייתי רווקה, טראסט מי הוא היה משנה את כל
סדר העדיפויות שלו:haha: :haha: |
|
|
| markfeldman |
| quote: | זה בגלל שאני נשואה...
אם הייתי רווקה, טראסט מי הוא היה משנה את כל
סדר העדיפויות שלו |
זה הפחד הגדול שלי ! |
|
|
|
|