return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 
עצות לבילוי (pg. 2)
View this Thread in Original format
Shahar
quote:
Originally posted by FederalBI
חס וחלילה קטילה
כל אחד בסגנונו יחייה , פשוט חשבתי שהתבלבלת
:tongue2 :tongue2


טוב קיצור לך על אחד ממה שאמרתי
זה טוב מניסיון
arik
quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
חחחחחחחחחח... אריק איזה עצה מטומטמת

גם שלך לא משהו
;)
princess cc
ערכתי סיכום קטן של הבילויים הכי שווים שהציעו לך פה...
קח טייקאווי ממסעדה בהרצליה, שים את יוסי עדן ברקע
ושאר איתה בבית...
:haha:
markfeldman
סילחו לי על הבורות, אבל מי זה יוסי עדן ?
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by markfeldman
סילחו לי על הבורות, אבל מי זה יוסי עדן ?


האח של מי וגן
princess cc
quote:
Originally posted by markfeldman
סילחו לי על הבורות, אבל מי זה יוסי עדן ?


זמר מזרחי :)

עוד משו שזכור לי מב"ש;)
Shahar
quote:
Originally posted by princess cc
ערכתי סיכום קטן של הבילויים הכי שווים שהציעו לך פה...
קח טייקאווי ממסעדה בהרצליה, שים את יוסי עדן ברקע
ושאר איתה בבית...
:haha:


ומה את עושה בימי חמישי בלילה?????
לא היית אמורה להיות בווקס???

הייתי בטוח נראה אותך שם
princess cc
quote:
Originally posted by Shahar
ומה את עושה בימי חמישי בלילה?????
לא היית אמורה להיות בווקס???

הייתי בטוח נראה אותך שם


עלק ווקס... אני טובעת פה עם כל החומר של הלימודים:)
אני בתקופת עבודות / בחינות עכשיו:whip:
markfeldman
quote:
אני בתקופת עבודות / בחינות עכשיו


מה את לומדת ?
HyPeRSoNiC
אחי, אם אתה בקטע של פאבים, יש לך את ה"בארבאר" במרמורק 8 בת"א
פאב מעולה! קטן, חמוד ואינטימי, עם מוסיקה טובה. אני הולך לשם כמעט כל סופ"ש.

יש לך גם את "קפה נוגה" באלנבי 24 בת"א
פאב עם סנוקר.... בסגנון אמריקאי כזה. משהו פצצה.


מאיפה אתה בכלל? אולי אני אוכל להמליץ על מקומות יותר קרובים אלייך....

ReAz
quote:
Originally posted by Rising
סמטה חשוכה .. :rolleyes:


חחחחחחחחחחחחחח
צריך לנסות את העצה שלך מתישהו
Flotser
quote:
Originally posted by markfeldman
סילחו לי על הבורות, אבל מי זה יוסי עדן ?


תתבייש

המלך מספר 2
!!!

"
הימים חולפים לי,
לא מוצא לי את דרכי
ואני עוד שר לי
וכותב מנשמתי...

רוצה לצעוק אליך,
אדון עולם!!!
תסתכל עלי, לא הכל מושלם
מביט על החיים, שמאחוריי,
עוד לא עשיתי כלום.... וחלפו חיי!!!!!
"
יוסי עדן - חוזר למציאות
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 
Privacy Statement