|
עצות לבילוי (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Shahar |
| quote: | Originally posted by FederalBI
חס וחלילה קטילה
כל אחד בסגנונו יחייה , פשוט חשבתי שהתבלבלת
:tongue2 :tongue2 |
טוב קיצור לך על אחד ממה שאמרתי
זה טוב מניסיון |
|
|
| arik |
| quote: | Originally posted by Glenn-Holmes
חחחחחחחחחח... אריק איזה עצה מטומטמת |
גם שלך לא משהו
;) |
|
|
| princess cc |
ערכתי סיכום קטן של הבילויים הכי שווים שהציעו לך פה...
קח טייקאווי ממסעדה בהרצליה, שים את יוסי עדן ברקע
ושאר איתה בבית...
:haha: |
|
|
| markfeldman |
| סילחו לי על הבורות, אבל מי זה יוסי עדן ? |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by markfeldman
סילחו לי על הבורות, אבל מי זה יוסי עדן ? |
האח של מי וגן |
|
|
| princess cc |
| quote: | Originally posted by markfeldman
סילחו לי על הבורות, אבל מי זה יוסי עדן ? |
זמר מזרחי :)
עוד משו שזכור לי מב"ש;) |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by princess cc
ערכתי סיכום קטן של הבילויים הכי שווים שהציעו לך פה...
קח טייקאווי ממסעדה בהרצליה, שים את יוסי עדן ברקע
ושאר איתה בבית...
:haha: |
ומה את עושה בימי חמישי בלילה?????
לא היית אמורה להיות בווקס???
הייתי בטוח נראה אותך שם |
|
|
| princess cc |
| quote: | Originally posted by Shahar
ומה את עושה בימי חמישי בלילה?????
לא היית אמורה להיות בווקס???
הייתי בטוח נראה אותך שם |
עלק ווקס... אני טובעת פה עם כל החומר של הלימודים:)
אני בתקופת עבודות / בחינות עכשיו:whip: |
|
|
| markfeldman |
| quote: | | אני בתקופת עבודות / בחינות עכשיו |
מה את לומדת ? |
|
|
| HyPeRSoNiC |
אחי, אם אתה בקטע של פאבים, יש לך את ה"בארבאר" במרמורק 8 בת"א
פאב מעולה! קטן, חמוד ואינטימי, עם מוסיקה טובה. אני הולך לשם כמעט כל סופ"ש.
יש לך גם את "קפה נוגה" באלנבי 24 בת"א
פאב עם סנוקר.... בסגנון אמריקאי כזה. משהו פצצה.
מאיפה אתה בכלל? אולי אני אוכל להמליץ על מקומות יותר קרובים אלייך.... |
|
|
| ReAz |
| quote: | Originally posted by Rising
סמטה חשוכה .. :rolleyes: |
חחחחחחחחחחחחחח
צריך לנסות את העצה שלך מתישהו |
|
|
| Flotser |
| quote: | Originally posted by markfeldman
סילחו לי על הבורות, אבל מי זה יוסי עדן ? |
תתבייש
המלך מספר 2
!!!
"
הימים חולפים לי,
לא מוצא לי את דרכי
ואני עוד שר לי
וכותב מנשמתי...
רוצה לצעוק אליך,
אדון עולם!!!
תסתכל עלי, לא הכל מושלם
מביט על החיים, שמאחוריי,
עוד לא עשיתי כלום.... וחלפו חיי!!!!!
"
יוסי עדן - חוזר למציאות |
|
|
|
|