|
עצות לבילוי (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| Meltdown |
שחר, מסעדות בהרצליה פיתוח הן ברוב המקרים יקרות לאללה, כך שזה תלוי במצב הכספי של הבנאדם,
ולגבי יוסי עדן ברקע, לא ברור לי איך זה תורם לאווירה של הערב, לטעמי זה רק הורס, גם ככה כל השירים שלו זה אותו דבר. |
|
|
| Huge-A |
| quote: | Originally posted by Shahar
כן
באתי לעזור לך אל תתחיל לבוא לי בקטלות על סיגנונות |
שחר אתה מת שאני רואה אותך ...
ידעתי שאתה שומע מזרחית כבדה...:whip: |
|
|
| Huge-A |
| quote: | Originally posted by yaman
שב איתה על נרגילה בחדר
ושים את השיר של כריס אייזק הישן והטוב הזה
ותחלחל לה ת'פנים |
אני כבר מעדיף לעשות סאדו ולא לשבת איתם על נרגילה :toothless
ובקשר לחילחולים זה אתה מורה לעברית לא ??
;) |
|
|
| OREN |
אזור התעשיה הישן בראשון יש כמה פאבים טובים
כמו הברשבסקי, רפאלו, סוהו, פראנק |
|
|
| markfeldman |
סיסי !
משפטים ? כבוד !
קשה ? |
|
|
| HyPeRSoNiC |
| quote: | Originally posted by OREN
אזור התעשיה הישן בראשון יש כמה פאבים טובים
כמו הברשבסקי, רפאלו, סוהו, פראנק |
הסוהו זה סושי באר, לא? או שאני מתבלבל עם משהו אחר?
ואגב סושי, אם אתה בקטע, יש את "יאקוזה" בדיזינגוף בת"א, ואת "אפרודיזיאק" במרמורק בת"א...... ליד הבארבאר
:D |
|
|
| OREN |
| quote: | Originally posted by HyPeRSoNiC
הסוהו זה סושי באר, לא? או שאני מתבלבל עם משהו אחר?
ואגב סושי, אם אתה בקטע, יש את "יאקוזה" בדיזינגוף בת"א, ואת "אפרודיזיאק" במרמורק בת"א...... ליד הבארבאר
:D |
לא אחי זה מן בר מסעדה מעוצב יפה לפי דעתי |
|
|
| arik |
שמע לך תראה איתה
FINDING NEVERLAND
:)
רגע יום שישי עבר כבר
תעשה את זה שבטע הבא |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by Meltdown
שחר, מסעדות בהרצליה פיתוח הן ברוב המקרים יקרות לאללה, כך שזה תלוי במצב הכספי של הבנאדם,
ולגבי יוסי עדן ברקע, לא ברור לי איך זה תורם לאווירה של הערב, לטעמי זה רק הורס, גם ככה כל השירים שלו זה אותו דבר. |
בקשר למסעדות וואלה יש מסעדות שם שהמחירים לא בשמיים
30 שקל להמבורגר זה לא בשמים
והוא יותר איכותי וטעים ממקדונלדס (ואין פה מישו שלא אוכל מקדונלדס למרות שזה חרא) קיצור אל תסחף בגלל שזה הרצליה פיתוח...
ויוסי עדן לא הורס
תכלס זה מדליק בנות
| quote: | Originally posted by Huge-A
שחר אתה מת שאני רואה אותך ...
ידעתי שאתה שומע מזרחית כבדה...:whip: |
שמע סיכמנו שמתי שאני מתקשר אליך אנלא ישמע :D |
|
|
| princess cc |
| quote: | Originally posted by markfeldman
סיסי !
משפטים ? כבוד !
קשה ? |
לא ממש...
טוב אולי קצת... לפעמים
:)
וזה גם מאוד מעניין
לפעמים...:) |
|
|
| Huge-A |
| quote: | Originally posted by Shahar
שמע סיכמנו שמתי שאני מתקשר אליך אנלא ישמע :D |
אתה כנראה לא הבנת אותי נכון אהה :whip:
לך תשמע איזה ארמין כהן .. או טיאסטו עדן ועכשיו יש גם דיסק חדש של מרקו עפיה משהו בן זונה ...
ונזכרתי שיש גם אחלה פרומו של יוהן חדד :D |
|
|
|
|