return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 
עצות לבילוי (pg. 4)
View this Thread in Original format
Meltdown
שחר, מסעדות בהרצליה פיתוח הן ברוב המקרים יקרות לאללה, כך שזה תלוי במצב הכספי של הבנאדם,
ולגבי יוסי עדן ברקע, לא ברור לי איך זה תורם לאווירה של הערב, לטעמי זה רק הורס, גם ככה כל השירים שלו זה אותו דבר.
Huge-A
quote:
Originally posted by Shahar
כן
באתי לעזור לך אל תתחיל לבוא לי בקטלות על סיגנונות


שחר אתה מת שאני רואה אותך ...
ידעתי שאתה שומע מזרחית כבדה...:whip:
Huge-A
quote:
Originally posted by yaman
שב איתה על נרגילה בחדר

ושים את השיר של כריס אייזק הישן והטוב הזה


ותחלחל לה ת'פנים


אני כבר מעדיף לעשות סאדו ולא לשבת איתם על נרגילה :toothless

ובקשר לחילחולים זה אתה מורה לעברית לא ??
;)
OREN
אזור התעשיה הישן בראשון יש כמה פאבים טובים
כמו הברשבסקי, רפאלו, סוהו, פראנק
markfeldman
סיסי !

משפטים ? כבוד !

קשה ?
HyPeRSoNiC
quote:
Originally posted by OREN
אזור התעשיה הישן בראשון יש כמה פאבים טובים
כמו הברשבסקי, רפאלו, סוהו, פראנק


הסוהו זה סושי באר, לא? או שאני מתבלבל עם משהו אחר?

ואגב סושי, אם אתה בקטע, יש את "יאקוזה" בדיזינגוף בת"א, ואת "אפרודיזיאק" במרמורק בת"א...... ליד הבארבאר
:D
OREN
quote:
Originally posted by HyPeRSoNiC
הסוהו זה סושי באר, לא? או שאני מתבלבל עם משהו אחר?

ואגב סושי, אם אתה בקטע, יש את "יאקוזה" בדיזינגוף בת"א, ואת "אפרודיזיאק" במרמורק בת"א...... ליד הבארבאר
:D



לא אחי זה מן בר מסעדה מעוצב יפה לפי דעתי
yaman
בוא למגרש הרוסים
arik
שמע לך תראה איתה
FINDING NEVERLAND

:)
רגע יום שישי עבר כבר
תעשה את זה שבטע הבא
Shahar
quote:
Originally posted by Meltdown
שחר, מסעדות בהרצליה פיתוח הן ברוב המקרים יקרות לאללה, כך שזה תלוי במצב הכספי של הבנאדם,
ולגבי יוסי עדן ברקע, לא ברור לי איך זה תורם לאווירה של הערב, לטעמי זה רק הורס, גם ככה כל השירים שלו זה אותו דבר.


בקשר למסעדות וואלה יש מסעדות שם שהמחירים לא בשמיים
30 שקל להמבורגר זה לא בשמים
והוא יותר איכותי וטעים ממקדונלדס (ואין פה מישו שלא אוכל מקדונלדס למרות שזה חרא) קיצור אל תסחף בגלל שזה הרצליה פיתוח...

ויוסי עדן לא הורס
תכלס זה מדליק בנות

quote:
Originally posted by Huge-A
שחר אתה מת שאני רואה אותך ...
ידעתי שאתה שומע מזרחית כבדה...:whip:


שמע סיכמנו שמתי שאני מתקשר אליך אנלא ישמע :D

princess cc
quote:
Originally posted by markfeldman
סיסי !

משפטים ? כבוד !

קשה ?



לא ממש...
טוב אולי קצת... לפעמים
:)
וזה גם מאוד מעניין
לפעמים...:)
Huge-A
quote:
Originally posted by Shahar

שמע סיכמנו שמתי שאני מתקשר אליך אנלא ישמע :D


אתה כנראה לא הבנת אותי נכון אהה :whip:

לך תשמע איזה ארמין כהן .. או טיאסטו עדן ועכשיו יש גם דיסק חדש של מרקו עפיה משהו בן זונה ...
ונזכרתי שיש גם אחלה פרומו של יוהן חדד :D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 
Privacy Statement