|
עצות לבילוי (pg. 6)
|
View this Thread in Original format
| markfeldman |
| סיסי, יש כוונות להיות עו"ד ? |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by markfeldman
סיסי, יש כוונות להיות עו"ד ? |
מפתאום אחי היא לומדת בשביל להעביר תזמן |
|
|
| markfeldman |
| quote: | | מפתאום אחי היא לומדת בשביל להעביר תזמן |
מה הקשר יא תבע !
יש לי בחור בענף שלומד גם כן למשפטים ועושה את זה להשכלה כללית.
הוא לא מתכוון בכלל לגשת לבחינת לשכת עו"ד. |
|
|
| princess cc |
לעסוק בזה? עדיין לא החלטתי...
כשהתחלתי ללמוד חשבתי יותר בכיוון של לא לגשת לבחינת לשכה
ולהמשיך לתואר שני... היום שאני מתקרבת כבר לסוף
אז דווקא יותר בא לי כן לעסוק בתחום...
לבחינה אני ניגשת בכל מקרה כי זה קצת טיפשי
ללמוד 4 שנים ולא לגשת לבחינה:)
מארק אתה מתעניין בזה בקטע שאתה חושב ללמוד את זה?
או סתם מתוך סקרנות?:)
ושחר...
יש הרבה שמסיימים תואר במשפטים והם לא עו"ד
הם משפטנים, שזה כמעט אותו דבר אבל ההבדל העיקרי הוא
שמשפטן לא יכול להופיע בפני שופט |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by markfeldman
יש לי בחור בענף שלומד גם כן למשפטים ועושה את זה להשכלה כללית.
הוא לא מתכוון בכלל לגשת לבחינת לשכת עו"ד. |
פראיירים לא מתים רק מתחלפים :D
עו"ד סיסי חחחחחח :D
איך תעמדי מול שופט ישרוטה את תיצחקי לו בפנים
:eyespop: :eyespop: |
|
|
| taltul |
| quote: | Originally posted by princess cc
לעסוק בזה? עדיין לא החלטתי...
כשהתחלתי ללמוד חשבתי יותר בכיוון של לא לגשת לבחינת לשכה
ולהמשיך לתואר שני... היום שאני מתקרבת כבר לסוף
אז דווקא יותר בא לי כן לעסוק בתחום...
לבחינה אני ניגשת בכל מקרה כי זה קצת טיפשי
ללמוד 4 שנים ולא לגשת לבחינה:)
|
התכוונת 3.5.... :rolleyes: :p |
|
|
| Meltdown |
סיסי, סחתיין על ההשקעה בלימודי משפטים, מקווה שלאחר מועד הבחינות אפשר
יהיה להוציא לך כרטיסי ביקור עם התואר עורכת דין לפני השם שלך.
(בלי לפתוח פה לשטן)
שחר לגבי יוסי עדן, שגורם לבחורות להתרגש או "להרטיב" כמו שאתה קראת לזה, לא יודע מה איתך אבל כאשר אני יוצא עם מישהי, אני ממש אבל ממש לא שומע איתה ברכב, מוזיקה מזרחית של יוסי עדן, תמיר סולטנה, רביד גואטה, או שאר הליצנים העצובים הללו,
כנראה שאתה ומי שאתה יוצא איתה בעלי אותו ראש, מבחינת אהבה מוזיקלית, וזה סבבה בשבילכם.
אני באופן אישי, גם אם אני במצב רוח מבועס, או ממש בדכאון, לא אשמע מזרחית דכאון, במידה ואני לא אשמע טראקים, לא משנה של מי כרגע,
אני אשמע אומנים שאני אוהב כבר הרבה זמן כמו הדלתות, ג'ימי הנדריקס, לד זפלין, דיוויד בואי, והרשימה עוד ארוכה.
תשמע חלק מהאומנים שרשמתי כאן, ותבין שהרבה מהשירים של האומנים הללו הרבה יותר יפים ומרגשים, מאשר שירי הבכי המזרחיים של כל הסו קולד "כוכבי זמר מזרחי". |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by Meltdown
שחר לגבי יוסי עדן, שגורם לבחורות להתרגש או "להרטיב" כמו שאתה קראת לזה, לא יודע מה איתך אבל כאשר אני יוצא עם מישהי, אני ממש אבל ממש לא שומע איתה ברכב, מוזיקה מזרחית של יוסי עדן, תמיר סולטנה, רביד גואטה, או שאר הליצנים העצובים הללו,
כנראה שאתה ומי שאתה יוצא איתה בעלי אותו ראש, מבחינת אהבה מוזיקלית, וזה סבבה בשבילכם.
אני באופן אישי, גם אם אני במצב רוח מבועס, או ממש בדכאון, לא אשמע מזרחית דכאון, במידה ואני לא אשמע טראקים, לא משנה של מי כרגע,
אני אשמע אומנים שאני אוהב כבר הרבה זמן כמו הדלתות, ג'ימי הנדריקס, לד זפלין, דיוויד בואי, והרשימה עוד ארוכה.
תשמע חלק מהאומנים שרשמתי כאן, ותבין שהרבה מהשירים של האומנים הללו הרבה יותר יפים ומרגשים, מאשר שירי הבכי המזרחיים של כל הסו קולד "כוכבי זמר מזרחי". |
אחי כל אחד והסטייל שלו
רוב הבנות שאני מכיר חולות על דיכאון
ובלי קשר מלא פעמים שאנחנו נוסעים חברים עם דיכאון ובנות בחוץ שומעות ישר מתחילות לשיר להסתכל על האוטו להתלהב..
כי יודעות אנשים שומעים דיכאון זה אנשים חשובים :D |
|
|
| OREN |
| quote: | Originally posted by Shahar
אחי כל אחד והסטייל שלו
רוב הבנות שאני מכיר חולות על דיכאון
ובלי קשר מלא פעמים שאנחנו נוסעים חברים עם דיכאון ובנות בחוץ שומעות ישר מתחילות לשיר להסתכל על האוטו להתלהב..
כי יודעות אנשים שומעים דיכאון זה אנשים חשובים :D |
!!!!כמה שאתה צודק
חבל שבנות לא מסתובבות ככה שאני שם טראנס באוטו
אם הם היו מסתובבות הם לא היו מתאכזבות:eyespop: |
|
|
| yaman |
| שים להם רוני סופרסטאר הם משתינות מהאזניים |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by OREN
!!!!כמה שאתה צודק
חבל שבנות לא מסתובבות ככה שאני שם טראנס באוטו
אם הם היו מסתובבות הם לא היו מתאכזבות:eyespop: |
אני יודע אני צודק :D
ברור שבנות לא יבואו לטראנס
מחפשות דיכאון..
אם תאוהב דיכאון תשים ותראה
| quote: | Originally posted by yaman
שים להם רוני סופרסטאר הם משתינות מהאזניים |
אני מקווה שצחקת
בנות יראו בן שומע את זה יחשבו הוא הומו
בדוק יצחקו עליו חח |
|
|
| princess cc |
| quote: | | איך תעמדי מול שופט ישרוטה את תיצחקי לו בפנים |
להההההה נראה לך?
אני בחורה רצינית!!!!
;)
תלוי:)
אייל... תודה:)
| quote: | | תשמע חלק מהאומנים שרשמתי כאן, ותבין שהרבה מהשירים של האומנים הללו הרבה יותר יפים ומרגשים, מאשר שירי הבכי המזרחיים של כל הסו קולד "כוכבי זמר מזרחי". |
אני חייבת להסכים איתך בקטע של המוסיקה,
אנ'לא מבינה מה יכול להיות מרגש בזמרים של שקלוחצי
שכל שנה מוציאים 4 תקליטים עם מילים שילד בגן היה יכול לכתוב יותר יפה
ועוד פאקינג מקבלים על זה זהב!
(עיין ערך: שרית חדד: "יאללה לך הבייתה מוטי", "תלך כפרה עלי" וכ"ו)
אין מה להשוות בכלל לקלאסיקה של פעם: זפלין, דורס, פינקפלויד וכ"ו
ותתפלא לא כל הבנות נדלקות ממזרחית
ויש כאלה שאפילו אוהבות טראנס
קיצר נראה לי אני צריכה לקחת אותך איתי לב"ש יש שם הרבה בנות שימצאו חן בעיניך
:) |
|
|
|
|