return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 
עצות לבילוי (pg. 5)
View this Thread in Original format
princess cc
חחחחחחחח אדיר.... חמוד...
ושחר אנ'לא יודעת עם איזה בנות אתה יוצא
אבל יוסי עדן בהחלט לא מדליק אותי!
Huge-A
quote:
Originally posted by princess cc
חחחחחחחח אדיר.... חמוד...
ושחר אנ'לא יודעת עם איזה בנות אתה יוצא
אבל יוסי עדן בהחלט לא מדליק אותי!


אם אותך הוא לא מדליק
אז מה אני יגיד שהוא מדליק לי את הפיוזים בראש .. איזה קול מגעיל יש לזמר הזה בחיית שחר תשמע מושיק עפיה אני יוותר לך .
אבל למה את יוסי עדן...:toothless
princess cc
quote:
Originally posted by Huge-A
אם אותך הוא לא מדליק
אז מה אני יגיד שהוא מדליק לי את הפיוזים בראש .. איזה קול מגעיל יש לזמר הזה בחיית שחר תשמע מושיק עפיה אני יוותר לך .
אבל למה את יוסי עדן...:toothless


אם כבר מזרחית אז יש שניים שאני יכולה לשמוע וזהו...
זוהר כמובן...
ועמיר בניון שלדעתי יש לו קול סוףףףף
אבל שאר הבכיינים...
איך אדיר אומר?
בלחה מוחה נחוי בללאט!
Shahar
quote:
Originally posted by Huge-A
אתה כנראה לא הבנת אותי נכון אהה :whip:

לך תשמע איזה ארמין כהן .. או טיאסטו עדן ועכשיו יש גם דיסק חדש של מרקו עפיה משהו בן זונה ...
ונזכרתי שיש גם אחלה פרומו של יוהן חדד :D


חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח אתה ומזרחית זה כמו יגאל ואמפי3

quote:
Originally posted by princess cc
חחחחחחחח אדיר.... חמוד...
ושחר אנ'לא יודעת עם איזה בנות אתה יוצא
אבל יוסי עדן בהחלט לא מדליק אותי!


כי את מרוקאית חיקוי
בנות שומעות אוטו עם דיכאון ישר מרטיבות נו
מרוקאיות ותמניות נמסות מזה :D
ויש לי הוכחה אפילווו אם בא לך תגידי אני אספר

ד"א זה פסדר לקרוא לבעלך סוסו במקום מוטי??

quote:
Originally posted by princess cc
אם כבר מזרחית אז יש שניים שאני יכולה לשמוע וזהו...
זוהר כמובן...
ועמיר בניון שלדעתי יש לו קול סוףףףף
אבל שאר הבכיינים...
איך אדיר אומר?
בלחה מוחה נחוי בללאט!


עזבי איכזבת רצח
זוהר ארגוב ועמיר בניון זה מסחרי מדיייי
מה עם איציק קלה תמיר גל שאריף??

ואדיר שלא תגיד שלא חשבתי עליך
LYRICS-נזרוק פה איזה שורה מה
של השיר החדש של ארמין קלה
מחפששששששששששששששששששששששש
אתתתתת הדרךךךךךךךךךךךךך ללייייבךךךךךךךךךך
ממממחחחחפששששששששששששש
את האושרררררררר לצידךךךךךךךךךךךך
מתרגגגגגששששששששששששששששש
בכל רגעעעעעעעעעעעע
לראותךךךךךך
ננננשששששששמממהההההההההההההההה
תני תקוווהההההה
לאהבהההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההה
OREN
בונאאאאא אנשים מזרחית זה אחלה מוזיקה
ושניפרדים מחברה ועוד מצבים מבאסים ושומעים איזה שיר דיכאון
אתם תיראו כמה השיר ידבר אליכם
Shahar
מזרחית תמיד טובבבבבבב
חברים באים יושבים בחדר בסטלה תמיד שומעים דיכאון

קיצור אדיר קרוב לשבור עלינו משו
לא מדברים על מזרחית יותר :D
Huge-A
quote:
Originally posted by Shahar
מזרחית תמיד טובבבבבבב
חברים באים יושבים בחדר בסטלה תמיד שומעים דיכאון

קיצור אדיר קרוב לשבור עלינו משו
לא מדברים על מזרחית יותר :D


לא יודע אם דיברתי איתך על זה אבל יש לאחי אלה ברכב שהכינו לו במיוחד לפיזור אירועים שכאלו :D אז ... :rolleyes:
princess cc
quote:
Originally posted by OREN
בונאאאאא אנשים מזרחית זה אחלה מוזיקה
ושניפרדים מחברה ועוד מצבים מבאסים ושומעים איזה שיר דיכאון
אתם תיראו כמה השיר ידבר אליכם


זה קטע שאף פעם לא הבנתי... אולי תסבירו לי?
איך זה שאנשים בדכאון אוהבים לשמוע שירי דכאון?
כאילו מה... הם ממש נהנים מהדכאון?
אני אישית כשאני מצוברחת אנ'לא מסוגלת לשמוע מוסיקה שקטה
אני צריכה בום בום בראש כדי לצאת מזה!

ושחר יקירי...
אותי לא מעניין מסחרי/לא מסחרי אני אוהבת לשמוע
אנשים מוכשרים שיש להם מה להציע...
זוהר ארגוב היה מוכשר והיה לו קול מדהים
בניון אותו כנ"ל... הוא כותב/ מלחין ושר מהלב...
זו הסיבה שאני מחזיקה מהם ולא משאר ה-
so called זמרים...
נותנים איזו שורה כגון:
"מה עשית לי?
איך הכאבת לי?
כמה פגעת בי? וכ"ו!!!!!!
מורידים קצת דמעות ועלק זמרים!

בקשר למוטי אז כן אתה יכול לקרוא לו סוסו אם זה עושה לך את זה
מי אני שאני אגיד לך לא?:)
Shahar
quote:
Originally posted by Huge-A
לא יודע אם דיברתי איתך על זה אבל יש לאחי אלה ברכב שהכינו לו במיוחד לפיזור אירועים שכאלו :D אז ... :rolleyes:


כמה אתה מוכר לי אותה?:)

quote:
Originally posted by princess cc
ושחר יקירי...
אותי לא מעניין מסחרי/לא מסחרי אני אוהבת לשמוע
אנשים מוכשרים שיש להם מה להציע...
זוהר ארגוב היה מוכשר והיה לו קול מדהים
בניון אותו כנ"ל... הוא כותב/ מלחין ושר מהלב...
זו הסיבה שאני מחזיקה מהם ולא משאר ה-
so called זמרים...
נותנים איזו שורה כגון:
"מה עשית לי?
איך הכאבת לי?
כמה פגעת בי? וכ"ו!!!!!!
מורידים קצת דמעות ועלק זמרים!

בקשר למוטי אז כן אתה יכול לקרוא לו סוסו אם זה עושה לך את זה
מי אני שאני אגיד לך לא?:)


איפה את חיה
איציק קלה יש לו קול מעלףףףףףףף
אנייייייי נשבעעעעעעעעעעעע
באהההההההבהההההההההההההההההההההה
שבטווווובבבבבבבבבבבבב וברעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעע
אהיההההההההההה שלךךךךךךךךךךךךךךךך
ורקקקקקקקקקק שלללללךךךךךךךךך

אין זה גומר אותיייייייי יש לו שירים מרגשים כאלה
ותמיר גל??? תמיד סולטנה????
ראסמי את מחרטטת....

ותודה:D
yaman
אין על


תמיר גל


קול מעלף

דמעות משהו לפנים - תרתי משמע

KrazyDJs
אין על פיני חדד ונתי לוי :D
Shahar
quote:
Originally posted by yaman
אין על


תמיר גל


קול מעלף

דמעות משהו לפנים - תרתי משמע


תמידדדדדד איתייייי ג'ינםםםם ג'ינםםםםםםםםםםםםםם
בנשמתייייייייייייייייי ג'ינםםםםם ג'ינםםםםםם
תמידדדדדד איתייייי ג'ינם ג'ינםםםם
בנשמתייייייייייייייייי
בתוהךךךךךךך ליביייייייייייייייי
ג'ינםםםםםם ג'ינםםםםםםם
בתוךךךךךךךךךךך ליבייייייייייי

quote:
Originally posted by KrazyDJs
אין על פיני חדד ונתי לוי :D


הם שמחים מדי


חלאס אבל עם המזרחית יום חמישי אדיר רואה אותי כל העצבים שלו ייצאו עלי
:D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 
Privacy Statement