return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 
עצות לבילוי (pg. 9)
View this Thread in Original format
Sniper
quote:
Originally posted by Flotser


אלעד אתה סתם מכליל שכל המזרחית הכבדה זה אותו דבר כי אתה פשוט לא מכיר מספיק
אפשר להכליל כמעט על כל סיגנון שבעולם, ובמיוחד על טראנס




שמע, בקשר להכללה - נכון אתה צודק, אני מודה שאני מכליל.

סביר מאוד להניח שזה בגלל שאני לא מכיר.
ובגלל שאני לא אוהב את הסיגנון הזה
Shahar
quote:
Originally posted by Flotser
שחר אתה חי בסרט שכל העולם זה כמו השכונת ערסים שלך


תרגיע תדיבור שך אחי אל תסביר לי איפה אני גר
Flotser
quote:
Originally posted by Shahar
תרגיע תדיבור שך אחי אל תסביר לי איפה אני גר


צודק, וגם אין לי מושג איפה אתה גר

אבל האנשים שאיתם אתה מסתובב, והבנות שאתה מכיר,
זה מצחיק שאתה חושב שכל המדינה ככה.

מזרחית זה אחד הסגנונות היותר שנואים על הרבה אנשים,
זה חבל אבל ככה זה,
דווקא רוב אנשים שיצא לי לדבר איתם על מוזיקה תמיד יגידו

"נאי אוהב הכל חוץ ממזחרית כבדה של בכיינים"
Shahar
quote:
Originally posted by Flotser
צודק, וגם אין לי מושג איפה אתה גר

אבל האנשים שאיתם אתה מסתובב, והבנות שאתה מכיר,
זה מצחיק שאתה חושב שכל המדינה ככה.

מזרחית זה אחד הסגנונות היותר שנואים על הרבה אנשים,
זה חבל אבל ככה זה,
דווקא רוב אנשים שיצא לי לדבר איתם על מוזיקה תמיד יגידו

"נאי אוהב הכל חוץ ממזחרית כבדה של בכיינים"


מה נראה לך אני קובע דברים לפי החברים שאני מכיר מהשכונה רק?
אני מכיר בנים ובנות ממלא מקומות בארץ מב"ש עד הצפון ובגלל זה אני אומר דברים כאלה
אנלא יבוא לקבוע עובדות רק לפי חברים קרובים שלי....

ותתפלא אחי יש מלא שאוהבים דיכאון..
אבל כן יש גם הרבה שלא
markfeldman
quote:
חחחחחחחח עלק לסבך עם האישה...
היא לא מרשה לך להסתכל?
as if...
אני בטוחה שהיא לא ממש קנאית
אם היא נותנת לך לצאת בלעדיה


וגם זה אחרי שכנועים...

quote:
אגב יש גם מסלולים של פעמיים בשבוע,
לומדים פעם אחת ערב וביום שישי
מה אתה לומד באוניברסיטה הפתוחה?
BA כללי?
ולי זה יכול להסתדר...


אני לומד כלכלה ומדע המדינה.

מה יכול להסתדר לך ?

בכל אופן לגבי משפטים, אולי כתואר נוסף.
אגב, ניתן ללמוד משפטים כתואר שני ?
markfeldman
quote:
חחחחחחחח עלק לסבך עם האישה...
היא לא מרשה לך להסתכל?
as if...
אני בטוחה שהיא לא ממש קנאית
אם היא נותנת לך לצאת בלעדיה


וגם זה אחרי שכנועים...

quote:
אגב יש גם מסלולים של פעמיים בשבוע,
לומדים פעם אחת ערב וביום שישי
מה אתה לומד באוניברסיטה הפתוחה?
BA כללי?
ולי זה יכול להסתדר...


אני לומד כלכלה ומדע המדינה.

מה יכול להסתדר לך ?

בכל אופן לגבי משפטים, אולי כתואר נוסף.
אגב, ניתן ללמוד משפטים כתואר שני ?

אגב שחר, מזרחית - מעניין....

ומה רע בצפונבוניות אשכנזיות ?

סקסייייייייי
princess cc
quote:
Originally posted by markfeldman
וגם זה אחרי שכנועים...



אני לומד כלכלה ומדע המדינה.

מה יכול להסתדר לך ?

בכל אופן לגבי משפטים, אולי כתואר נוסף.
אגב, ניתן ללמוד משפטים כתואר שני ?


בטח שאפשר כתואר שני
ויפה לך כלכלה ומדע המדינה...
מוזר משהו לא? לשלב אותם יחד:)

ואין לי מושגגגגגגגג מה יכול להסתדר לי...
אולי התכוונתי למשהו אבל שכחתי
markfeldman
quote:
בטח שאפשר כתואר שני
ויפה לך כלכלה ומדע המדינה...
מוזר משהו לא? לשלב אותם יחד


תואר שני וגם רשיון עו"ד ?

כלכלה ומדע המדינה אילו תחומים שחופפים האחד את השני.
princess cc
quote:
Originally posted by markfeldman
תואר שני וגם רשיון עו"ד ?

כלכלה ומדע המדינה אילו תחומים שחופפים האחד את השני.


אה עם רשיון עו"ד? אז לא...
אתה יכול לסיים ת'תואר ואז לעשות תואר ראשון במשפטים
ידיד שלי הוא רופא שיניים עם תואר שני ברפואה
ועכשיו עושה תואר ראשון במשפטים:)
Meltdown
אין לדעתי שום קשר בין המוצא של הבחורה למה שהיא שומעת.
יש לי מספיק ידידות שהן לא אשכנזיות, שלא יכולות לשמוע שום מוזיקה מזרחית, ואני מדבר על זמרים כמו אייל גולן או שרית חדד, ולא על הזמרים הדכאוניים כמו אלון חסון, יוסי עדן, חיים אל, ושאר העייפים הללו.
ולגבי מה שנאמר כאן שמזרחית זה אחד הסגנונות היותר שנואים בארץ, נותר לי רק להסכים לזה, אני מכיר מספיק אנשים לא רק כאן, שכשאני שואל אותם מה הם שומעים, ישר הם אומרים לי שהם שומעים רוק, ראפ, רוק ישראלי,טראנס ו/או דברים נוספים,
אך כאשר אני מברר איתם מה הם לא שומעים, ישר הם אומרים, אני לא מסוגל, או אני לא מסוגלת לשמוע מזרחית לסוגייה,
כך שהמוצא ממש לא קשור כאן לנושא.
ולגבי האמירה המכלילה והדי גזענית שהבאת, לגבי זה שבנות ממוצא מזרחי יותר יפות מאשכנזיות, זה ממש אמירה שלא במקום.
כפי שיש אשכנזיות שנראות יפה, כך גם יש בחורות ממוצא מזרחי שנראות יפה,
כל אחד והטעם שלו, אבל להביא אותה בהכללה שבנות ממוצא מזרחי הרבה יותר יפות מאשכנזיות, ולנסות להביא לכך גיבוי באמצעות אחוזים, זאת פשוט אחיזת עיניים.
שחר אתה חייב טיפה לפתוח את הראש שלך, לדעות של אנשים אחרים, בין אם אתה מסכים לאותן דעות, ובין אם לא.
הדבר נקרא ביקורת בונה, ותאמין לי שהביקורת הבונה הזאת, לא באה במטרה לגרום לך להרגיש לא טוב עם עצמך, אלא היא באה, כדי שתלמד שלא צריך להיות בן אדם אטום ששולל דעות של אנשים אחרים, רק בגלל שהדעות של אותן אנשים אחרים לא תואמות לדעות שלו.

Shahar
quote:
Originally posted by markfeldman
אגב שחר, מזרחית - מעניין....

ומה רע בצפונבוניות אשכנזיות ?

סקסייייייייי


שמח שמזרחית מעניין אותך :)
תתחיל להיכנס לזה אולי תביא אחריך עוד כמה מפה :D
אדיר כבר התחיל לשיר לי את מחפש אתמול במסיבה :D

ואחי צפוניות מסתכלות על אנשים מלמעלה כאילו אתה פה למטה והם שם למעלה למעלה בשמיים יורקות עליך
וביחוד על מזרחים
וזה למה אני שונא צפונים שתופסים תחת ותדע לך מלא כאלה אוכלים מכות רק בגלל האף שלהם

quote:
Originally posted by Meltdown
שחר אתה חייב טיפה לפתוח את הראש שלך, לדעות של אנשים אחרים, בין אם אתה מסכים לאותן דעות, ובין אם לא.
הדבר נקרא ביקורת בונה, ותאמין לי שהביקורת הבונה הזאת, לא באה במטרה לגרום לך להרגיש לא טוב עם עצמך, אלא היא באה, כדי שתלמד שלא צריך להיות בן אדם אטום ששולל דעות של אנשים אחרים, רק בגלל שהדעות של אותן אנשים אחרים לא תואמות לדעות שלו.


אחי אם אני מתווכח זה אומר שאני מסכים לקבל ביקורת ודעה של בנאדם אחר
זה לא אומר שאני חייב להסכים
אבל אני תמיד בודק אם בודק לראות אולי גם אני טועה...

וד"א מזרחיות הרבה יותר סקסיות מאשכנזיות
וגם אני לא חשבתי על זה עד שמישהו אמר לי על זה וראיתי שאני מסכים עם זה...
נסה להסתכל ברחוב ולראות
ולפני שאתה מתווכח על זה תבדיל בין סקסית לבין יפה...
מרוקאיות\תמניות סקסיות רצצצצצח הרבה יותר מאשכנזיות תבדוק את זה לפי העין שך ותגיד מה דעתך..
Sniper
quote:
Originally posted by Meltdown
אין לדעתי שום קשר בין המוצא של הבחורה למה שהיא שומעת.
יש לי מספיק ידידות שהן לא אשכנזיות, שלא יכולות לשמוע שום מוזיקה מזרחית, ואני מדבר על זמרים כמו אייל גולן או שרית חדד, ולא על הזמרים הדכאוניים כמו אלון חסון, יוסי עדן, חיים אל, ושאר העייפים הללו.
ולגבי מה שנאמר כאן שמזרחית זה אחד הסגנונות היותר שנואים בארץ, נותר לי רק להסכים לזה, אני מכיר מספיק אנשים לא רק כאן, שכשאני שואל אותם מה הם שומעים, ישר הם אומרים לי שהם שומעים רוק, ראפ, רוק ישראלי,טראנס ו/או דברים נוספים,
אך כאשר אני מברר איתם מה הם לא שומעים, ישר הם אומרים, אני לא מסוגל, או אני לא מסוגלת לשמוע מזרחית לסוגייה,
כך שהמוצא ממש לא קשור כאן לנושא.
ולגבי האמירה המכלילה והדי גזענית שהבאת, לגבי זה שבנות ממוצא מזרחי יותר יפות מאשכנזיות, זה ממש אמירה שלא במקום.
כפי שיש אשכנזיות שנראות יפה, כך גם יש בחורות ממוצא מזרחי שנראות יפה,
כל אחד והטעם שלו, אבל להביא אותה בהכללה שבנות ממוצא מזרחי הרבה יותר יפות מאשכנזיות, ולנסות להביא לכך גיבוי באמצעות אחוזים, זאת פשוט אחיזת עיניים.
שחר אתה חייב טיפה לפתוח את הראש שלך, לדעות של אנשים אחרים, בין אם אתה מסכים לאותן דעות, ובין אם לא.
הדבר נקרא ביקורת בונה, ותאמין לי שהביקורת הבונה הזאת, לא באה במטרה לגרום לך להרגיש לא טוב עם עצמך, אלא היא באה, כדי שתלמד שלא צריך להיות בן אדם אטום ששולל דעות של אנשים אחרים, רק בגלל שהדעות של אותן אנשים אחרים לא תואמות לדעות שלו.



ahush W O R D ! !
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 
Privacy Statement