|
עצות לבילוי (pg. 7)
|
View this Thread in Original format
| Shahar |
| quote: | Originally posted by princess cc
להההההה נראה לך?
אני בחורה רצינית!!!!
אני חייבת להסכים איתך בקטע של המוסיקה,
אנ'לא מבינה מה יכול להיות מרגש בזמרים של שקלוחצי
שכל שנה מוציאים 4 תקליטים עם מילים שילד בגן היה יכול לכתוב יותר יפה
ועוד פאקינג מקבלים על זה זהב!
(עיין ערך: שרית חדד: "יאללה לך הבייתה מוטי", "תלך כפרה עלי" וכ"ו)
אין מה להשוות בכלל לקלאסיקה של פעם: זפלין, דורס, פינקפלויד וכ"ו
ותתפלא לא כל הבנות נדלקות ממזרחית
ויש כאלה שאפילו אוהבות טראנס
קיצר נראה לי אני צריכה לקחת אותך איתי לב"ש יש שם הרבה בנות שימצאו חן בעיניך
:) |
?"בחורה רצינית חחחחחחחחחחחחחחח "שופט רוצה בלון
וסיסי יש בנות שאוהבות פסיי
לא קלאב טראנס וזה
בנות שאוהבות אפליפטינג וזה הן בודדות
קיצור הרוב אוהבות דיכאוןןןןןןןן ואוולי גם פסי
אבל דיכאון ישר יביא אותם לאוטו..
ואני מכיר פול מב"ש..
איך נראה לך שידעתי שכל ב"ש הולכים למרכז הירידים בסילבסטר?:) |
|
|
| princess cc |
| quote: | Originally posted by Shahar
?"בחורה רצינית חחחחחחחחחחחחחחח "שופט רוצה בלון
וסיסי יש בנות שאוהבות פסיי
לא קלאב טראנס וזה
בנות שאוהבות אפליפטינג וזה הן בודדות
קיצור הרוב אוהבות דיכאוןןןןןןןן ואוולי גם פסי
אבל דיכאון ישר יביא אותם לאוטו..
ואני מכיר פול מב"ש..
איך נראה לך שידעתי שכל ב"ש הולכים למרכז הירידים בסילבסטר?:) |
יאללה נו שיהיה אין לי כוח להתווכח וזאת למה?
שתי סיבות:
אחת... אני אחרי מנה פלאפל ותיכף מקיאה פה על המקלדת
שתיים: אני מתרגשתתתתתתתתתתתתתתתת, דיברתי עם הצל ודיברתי עם הצל
נה נה נה נה
איזה חמודדדדדדדדדדדד אני מאוהבתתתתתתתתתתתתתת |
|
|
| KrazyDJs |
כל היום בנות בשכבה שלי שרות את
Hit N Run
של סקאזי ופישי..
לפחות את החלק שמבינים שם :wtf: :p |
|
|
| Flotser |
| quote: | Originally posted by princess cc
שתיים: אני מתרגשתתתתתתתתתתתתתתתת, דיברתי עם הצל ודיברתי עם הצל
נה נה נה נה
איזה חמודדדדדדדדדדדד אני מאוהבתתתתתתתתתתתתתת |
חחחחח אעלק חמוד. |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by KrazyDJs
כל היום בנות בשכבה שלי שרות את
Hit N Run
של סקאזי ופישי..
לפחות את החלק שמבינים שם :wtf: :p |
נו סבבה גם ידידות שלי מכירות את
דיפלי דיסטרבד
אבל בתכלס אוהבות דיכאון
כל בת נורמלית אוהבת :) |
|
|
| markfeldman |
סיסי בגדול זה מעניין אותי מאוד כי רציתי ללמוד את זה לפני שהתגייסתי לצבא.
היום אני לומד באו"פ ואין אפשרות ללמוד שם משפטים וחבל. |
|
|
| princess cc |
| quote: | Originally posted by markfeldman
סיסי בגדול זה מעניין אותי מאוד כי רציתי ללמוד את זה לפני שהתגייסתי לצבא.
היום אני לומד באו"פ ואין אפשרות ללמוד שם משפטים וחבל. |
מה אתה לומד באוניברסיטה הפתוחה?
אתה יכול לברר אולי אפשר להכיר לך חלק מהקורסים...
אני חושבת שכדאי לך כן ללמוד משפטים זה מאוד מעניין,
חוץ מזה שאצלנו במכללה יש מסלול של יום בשבוע שמיועד
לכאלה שרוצים לשלב לימודים ועבודה ויש הרבה אנשי קבע
אז זה יכול להסתדר לך כי זה כמעט כמו או"פ:) |
|
|
| Shahar |
סיסי יש מצב שתלמדי הנהלת חשבונות או כלכלה?
אני צריך חשב לסנוקר שלי :D
ראסמי עזבו אוניברסיטה..בואו להיות משקיעים בסנוקר שאני וחברים שלי מתכננים זה הצלחה בטוחה! |
|
|
| Meltdown |
שחר, לפי דבריך, שכל בת נורמלית אוהבת דכאון, יש לי הרושם שאתה עושה הכללה בגדול, לגבי הבנות שאתה מכיר ו/או יצאת איתם, אשר כמוך שמעו דכאון.
זה ממש לא המצב, וזאת אמירה ממש לא חכמה לומר שבת שלא שומעת דיכאון, היא לפי מילותייך "לא נורמלית".
אני מחכה ליום שבו תצא או תהיה חבר של מישהי ששומעת רק רוק אלטרנטיבי, וכמו כן אותה בחורה תשנא מוזיקה מזרחית לכל סוגיה,
מעניין מה תאמר אז. |
|
|
| markfeldman |
| quote: | מה אתה לומד באוניברסיטה הפתוחה?
אתה יכול לברר אולי אפשר להכיר לך חלק מהקורסים...
אני חושבת שכדאי לך כן ללמוד משפטים זה מאוד מעניין,
חוץ מזה שאצלנו במכללה יש מסלול של יום בשבוע שמיועד
לכאלה שרוצים לשלב לימודים ועבודה ויש הרבה אנשי קבע
אז זה יכול להסתדר לך כי זה כמעט כמו או"פ |
באיזו מכללה את לומדת ?
מה אני יעשה עם שאר הקורסים שלא נחשבים לי ? לא חבל ? |
|
|
| markfeldman |
| quote: | מה אתה לומד באוניברסיטה הפתוחה?
אתה יכול לברר אולי אפשר להכיר לך חלק מהקורסים...
אני חושבת שכדאי לך כן ללמוד משפטים זה מאוד מעניין,
חוץ מזה שאצלנו במכללה יש מסלול של יום בשבוע שמיועד
לכאלה שרוצים לשלב לימודים ועבודה ויש הרבה אנשי קבע
אז זה יכול להסתדר לך כי זה כמעט כמו או"פ |
באיזו מכללה את לומדת ?
מה אני יעשה עם שאר הקורסים שלא נחשבים לי ? לא חבל ?
| quote: | | ראסמי עזבו אוניברסיטה..בואו להיות משקיעים בסנוקר שאני וחברים שלי מתכננים זה הצלחה בטוחה! |
הכל עניין של מזל.
לך תדע.. |
|
|
| princess cc |
| quote: | | סיסי יש מצב שתלמדי הנהלת חשבונות או כלכלה |
נופ.. סורי מותק אבל אני מעדיפה להיות
מנהלת המחלקה המשפטים בסוכנות של אלי וגיל:)
| quote: | | באיזו מכללה את לומדת ? |
קרית אונו
יש שם כמה מסלולים ויש אחד שזה יום מרוכז בשבוע
אבל לומדים גם סמסטר קיץ
| quote: | | מה אני יעשה עם שאר הקורסים שלא נחשבים לי ? לא חבל |
לאאאאאאאאאאא אף פעם זה לא מיותר ללמוד!
גם אם בפועל לא עשית עם זה כלום לפחות למדת דברים שלא ידעת
דרלינג... ידע זה כוח!!!!
קיצר אם תרצה אני אביא לך עלון הרשמה
אני ממליצה בחום, גם על הלימודים וגל על המכללה
חוץ מזה שיש אצלנו יםםםםםם כוסיות...
שאל את ירון:) |
|
|
|
|