|
עצות לבילוי
|
View this Thread in Original format
| FederalBI |
תביאו מקומות שקטים לא רועשים מידי שאפשר ללכת עם חברה היום .
ואל תגידו לי להשאר איתה בבית |
|
|
| Glenn-Holmes |
| תשאר איתה בבית |
|
|
| FederalBI |
| :whip: :whip: :whip: |
|
|
| ReAz |
| סרט... למרות שזה ניהיה יקר לאללה |
|
|
| Glenn-Holmes |
| חחחחחחחחחח... אריק איזה עצה מטומטמת |
|
|
| Shahar |
מזה חברה חדשה או לא?
אם אחת חדשה קח אותה מסעדה יפה שקטה יש הרבה בהרצליה פיתוח
תלוי מה אתם אוהבים לאכול אבל תמצאו שם מה בא לכם
או בטיילת בת"א שבו בחוף באיזה מסעדה קר שם בלילה אבל עדיין אווירה בת זונה
ואם זאת חברה שך הרבה זמן לך אליה הבית תביאו סרט לדיוידי או שימו מוזיקה תהנו
אני וחברה שלי אם רוצים משו שקט הולכים מסעדה יפה רומנטית ואחר כך סנוקר
אבל בתכלס עזובתך תן לי להסתכל עליה לשמוע יוסי עדן ברקע עשית לי תלילה
וואלה אולי קח אותה לאומן למסיבה של הפלאשים
בטוח יהיה שקט שם :crazy:
| quote: | Originally posted by Glenn-Holmes
חחחחחחחחחח... אריק איזה עצה מטומטמת |
למה שלך יותר טובה? :D |
|
|
| Rising |
| סמטה חשוכה .. :rolleyes: |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by Rising
סמטה חשוכה .. :rolleyes: |
מה תמלמד אותו דברים כאלה
אם כבר תגיד להיכנס לסימטא החשוכה שלה
:D |
|
|
| FederalBI |
| quote: | Originally posted by Shahar
מזה חברה חדשה או לא?
אם אחת חדשה קח אותה מסעדה יפה שקטה יש הרבה בהרצליה פיתוח
תלוי מה אתם אוהבים לאכול אבל תמצאו שם מה בא לכם
או בטיילת בת"א שבו בחוף באיזה מסעדה קר שם בלילה אבל עדיין אווירה בת זונה
ואם זאת חברה שך הרבה זמן לך אליה הבית תביאו סרט לדיוידי או שימו מוזיקה תהנו
אני וחברה שלי אם רוצים משו שקט הולכים מסעדה יפה רומנטית ואחר כך סנוקר
אבל בתכלס עזובתך תן לי להסתכל עליה לשמוע יוסי עדן ברקע עשית לי תלילה
וואלה אולי קח אותה לאומן למסיבה של הפלאשים
בטוח יהיה שקט שם :crazy:
למה שלך יותר טובה? :D |
יוסי עדן?! |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by FederalBI
יוסי עדן?! |
כן
באתי לעזור לך אל תתחיל לבוא לי בקטלות על סיגנונות |
|
|
| FederalBI |
חס וחלילה קטילה
כל אחד בסגנונו יחייה , פשוט חשבתי שהתבלבלת
:tongue2 :tongue2 |
|
|
|
|