|
Marco V till Malmö i mars (pg. 10)
|
View this Thread in Original format
| St_Andrew |
| quote: | Originally posted by nils
du det här vill jag inte missa :) får man komma på för-festen också? fy va kul fy va kul! :D |
sluta spamma danne :p |
|
|
| CJ InterCity |
såå vem är frivillig att agera stjärn DJ på förfesten? :D vi har redan ett par som gärna ställer upp, dessutom hoppas jag att Stiiv är redo för b2b ;)
DJ Jazper (NL)
Kris O'Neil (DK)
Christian Slater (HU)
dessa kommer bli våra internationella DJs :p |
|
|
| St_Andrew |
| lol, akta så inte förfesten > festen :p |
|
|
| nils |
hehe, ajdå. tog bort några nu :P
jo, jag kommer 6 gånger säg :D fy va kul!
nu är det bara o hitta ngn härifrån som ska dit... |
|
|
| CJ InterCity |
| gott folk, en holländare som heter Tomaz (ni som gillar tribal house känner nog till honom) vill också vara med. får han?? :D |
|
|
| Funfrock |
| han som brukar göra låtar med filterheadz? |
|
|
| Tomaz |
| quote: | Originally posted by CJ InterCity
gott folk, en holländare som heter Tomaz (ni som gillar tribal house känner nog till honom) vill också vara med. får han?? :D |
Don't know what he said, but that's me :) Although I play under the name Tom S, so nobody can confuse me with the Belgian Tomaz (vs filterheadz) anymore.
Is there an international topic on it's way yet? |
|
|
| CJ InterCity |
| quote: | Originally posted by Funfrock
han som brukar göra låtar med filterheadz? |
trodde jag också först, men posten här ovan visar att det inte är samma :toothless
nåja, ju fler desto bättre så varför inte :) |
|
|
| ice_key |
| Wooohooo... Andreas ?!? från Ace-Event ringde mig igår o sa att han skickar biljett till GK... ngn annan som har inhandlat ännu? kanske dax att fixa ? :D |
|
|
| SWE_TRANCE |
| quote: | Originally posted by ice_key
Wooohooo... Andreas ?!? från Ace-Event ringde mig igår o sa att han skickar biljett till GK... ngn annan som har inhandlat ännu? kanske dax att fixa ? :D |
Blev uppringd av samma man igår.
Ska ringa honom senare och meddela antal biljetter, lutar åt 4st.
Så går allt som planerat kommer eventuellt en bil till Lund :) |
|
|
| ice_key |
| ohhhh....gr8 :D hoppas det blir en TA-gruppbild oxå :D som förra gången ;-) klockrent med en grävmaskin :D |
|
|
| SWE_TRANCE |
| quote: | Originally posted by ice_key
ohhhh....gr8 :D hoppas det blir en TA-gruppbild oxå :D som förra gången ;-) klockrent med en grävmaskin :D |
haha...givet! :D
Vi letar upp något bygge bara :-) |
|
|
|
|